Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Βεβαίωση Υπηρεσιακών Μεταβολών και Κρατήσεων"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με '{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας |Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας |χρώμα = background:#C1D8FF; |εικ...')
 
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
|χρώμα = background:#C1D8FF;
+
|χρώμα =  
 
|εικόνα =   
 
|εικόνα =   
 
|μέγεθος_εικόνας =  
 
|μέγεθος_εικόνας =  
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
|Από ποιους παρέχεται =Τμήμα Παροχών Περιφερειακές Υπηρεσίες Μισθωτών Ε.Φ.Κ.Α.    
+
|Από ποιους παρέχεται =Τμήμα Προσωπικού και Γραφείο Μισθοδοσίας    
|Σε ποιους παρέχεται =Μισθωτούς Απασχολούμενους
+
|Σε ποιους παρέχεται =αιτούντες υπαλλήλους
|Νομοθετικό πλαίσιο =ΑΝ.1846/1951
+
|Νομοθετικό πλαίσιο =     
 
+
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =20  
Εγκ. ΙΚΑ 22/2004
 
 
 
Εγκ. ΙΚΑ 64/2009
 
 
 
Εγκ. ΙΚΑ 45/2010      
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
 
 
|Κόστος σε ευρώ =Μηδενικό Κόστος           
 
|Κόστος σε ευρώ =Μηδενικό Κόστος           
 
|Ταυτότητα υπηρεσίας2 =  
 
|Ταυτότητα υπηρεσίας2 =  
Γραμμή 21: Γραμμή 15:
  
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Ασφαλισμένος μισθωτός, ο οποίος υπέστη εργατικό ατύχημα δικαιούται επιδότηση ασθενείας από τον Ε.Φ.Κ.Α. Γενικά, ως εργατικό ατύχημα χαρακτηρίζεται ο θάνατος ή η ανικανότητα του ασφαλισμένου για εργασία που προκλήθηκε από ένα βίαιο περιστατικό που έγινε κατά την εκτέλεση της εργασίας, ασφαλιστέας στον Ε.Φ.Κ.Α., ή εξαιτίας αυτής. Σαν τέτοιο περιστατικό θεωρείται κάθε βίαιο εξωτερικό γεγονός που προκάλεσε την πάθηση ή βλάβη ή την επιδείνωση προϋπάρχουσας νόσου, εφόσον έγινε κατά την εκτέλεση της εργασίας ή με αφορμή αυτή και συνδέεται με την εργασία άμεσα ή έμμεσα σε σχέση αιτίου και αποτελέσματος.
+
Χορήγηση βεβαίωσης υπηρεσιακών μεταβολών και κρατήσεων
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
*[[:el:images/0/07/ΑΝ.1846-1951.pdf|AN.1841/1951]]
+
*ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45)
*[[:el:images/b/b1/Εγκύκλιος_22-2004.pdf|Εγκύκλιος Ι.Κ.Α. 22_2004]]
 
*[[:el:images/e/e8/Εγκύκλιος_64_2009.pdf|Εγκύκλιος Ι.Κ.Α. 64_2009]]
 
*[[:el:images/b/b1/Εγκύκλιος_45_2010.pdf|Εγκύκλιος Ι.Κ.Α. 45_2010]]
 
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Ο μισθωτός προσέρχεται στο Τμήμα Παροχών του Υποκαταστήματος Ε.Φ.Κ.Α. Μισθωτών της κατοικίας του και καταθέτει το προαπαιτούμενο Έντυπο Δήλωσης Ατυχήματος συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο από τον ίδιο, τον εργοδότη του και από δύο μάρτυρες του ατυχήματος. Επιπρόσθετα υποβάλλει κάθε άλλο στοιχείο - έγγραφο σχετικό με το συμβάν του ατυχήματος, καθώς και τυχόν εισιτήρια-εξιτήρια από Νοσηλευτικά Ιδρύματα και αναρρωτικές άδειες ασθενείας των θεραπόντων ιατρών του. 
+
Ο υπάλληλος καταθέτει αίτηση για χορήγηση στο Τμήμα Γραμματείας της υπηρεσίας. Στη συνέχεια η αίτηση πρωτοκολλείται, χαρακτηρίζεται  και καταχωρείται για να επεξεργαστεί από τα αρμόδια Τμήματα ή Γραφεία της υπηρεσίας. (Τμήμα Διαχείρισης Ανθρωπίνου Δυναμικού και Γρ. Μισθοδοσίας).  
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
+
 
*[[:el:images/4/4c/Έντυπο_Δήλωσης_Ατυχήματος_ΙΚΑ.pdf|ΔΗΛΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ]]
+
Το Τμήμα Διαχείρισης Ανρθωπίνου δυναμικού επεξεργάζεται την αίτηση όσο αφορά τις υπηρεσιακές μεταβολές του υπαλλήλου και αφού ετοιμάσει την απάντηση την διαβιβάζει για υπογραφή στην Διευθύντρια της Διοικητικής Υπηρεσίας.
 +
 
 +
Το Γραφείο Μισθοδοσία επεξεργάζεται την αίτηση όσο αφορά τις κρατήσεις του υπαλλήλου και διαβιβάζει την απάντηση για υπογραφή στην Διευθύντρια της Διοικητικής Υπηρεσίας.
  
==Έντυπο που συμπληρώνεται από τις Αρμόδιες Υπηρεσίες του Ε.Φ.Κ.Α.==
+
Η Διευθύντρια της Διοικητικής Υπηρεσίας αφού υπογράψει τις απαντήσεις τις διαβιβάζει στο πρωτόκολλο.
*[[:el:images/3/30/ΕΝΤΥΠΟ_ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ_ΠΟΥ_ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ_ΑΠΟ_ΤΙΣ_ΑΡΜΟΔΙΕΣ_ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ_ΤΟΥ_ΕΦΚΑ.pdf|ΈΝΤΥΠΟ ΓΙΑ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Ε.Φ.Κ.Α.]]
 
  
==Υπεύθυνη Δήλωση που συμπληρώνεται από τον Εργοδότη του Μισθωτού==
+
Το πρωτόκολλο λαμβάνοντας τις απαντήσεις τις διαβιβάζει στον αιτούντα.
*[[:el:images/7/70/ΥΠΕΥΘΥΝΗ_ΔΗΛΩΣΗ_ΕΡΓΟΔΟΤΗ_ΓΙΑ_ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗ_ΑΔΕΙΑ.pdf|ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΡΓΟΔΟΤΗ]]
 
  
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται===
+
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
*Δεν απαιτείται παράβολο
+
*Έντυπο αίτησης
  
== Δικαιολογητικά ==
+
==Δικαιολογητικά==
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
!Α/Α
 
!Α/Α
Γραμμή 50: Γραμμή 41:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|Ατομικό Βιβλιάριο Ασθενείας και Οικογενειακό (εφόσον υπάρχει)
+
|Έντυπο αίτησης
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
 
|-
 
|2
 
|Έντυπο Δήλωσης Ατυχήματος
 
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
 
|-
 
|3
 
|Έντυπο για Αρμόδιες Υπηρεσίες Ε.Φ.Κ.Α.
 
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
 
|-
 
|4
 
|Εισιτήριο - Εξιτήριο Νοσοκομείου (εφόσον υπάρχει)
 
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
 
|-
 
|5
 
|Αναρρωτικές Άδειες Θεραπόντων Ιατρών - Γνωματεύσεις Ανικανότητας από Α.Υ.Ε. 
 
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
 
|-
 
|6
 
|Υπεύθυνη Δήλωση Εργοδότη
 
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
 
|-
 
|7
 
|Φωτοτυπία 1<sup>ης</sup> σελίδας βιβλιαρίου τραπέζης(IBAN) με πρώτο δικαιούχο τον άμεσα ασφαλισμένο
 
 
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
 
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
 
|-
 
|-
Γραμμή 89: Γραμμή 56:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|Κατάθεση Συμπληρωμένου του Εντύπου Δήλωσης Ατυχήματος, του Εντύπου για τις Αρμόδιες Υπηρεσίες του Ε.Φ.Κ.Α. και των Απαραίτητων Δικαιολογητικών
+
|Κατάθεση αίτησης από τον ενδιαφερόμενο στο Τμήμα τη Γραμματείας (Πρωτόκολλο)
|ΑΝ. 1846/51
+
|ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45)
 
+
|ο υπάλληλος που κατέθεσε την αίτηση
Εγκ. Ι.Κ.Α. 22/2004
 
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 64/2009
 
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 45/2010
 
|Ασφαλισμένος - Μισθωτός
 
 
|10 Λεπτά
 
|10 Λεπτά
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|Έλεγχος των Υποβαλλόμενων Εντύπων και των Παρελκόμενων Δικαιολογητικών 
+
|Στη συνέχεια η αίτηση πρωτοκολλείται  και καταχωρείται
|Διοικητική Πρακτική
+
|ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45)
|Υπάλληλος του Τμήματος Παροχών του Ε.Φ.Κ.Α.
+
|υπάλληλος του πρωτοκόλλου
 
|10 Λεπτά
 
|10 Λεπτά
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
| Καταχώρηση της Δήλωσης Ατυχήματος στο Ο.Π.Σ.
+
|Χαρακτηρισμός της αιτήσεως
|Διοικητική Πρακτική
+
|ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45)
|Υπάλληλος του Τμήματος Παροχών του Ε.Φ.Κ.Α.
+
|Προϊστάμενος Τμήματος Γραμματείας
 
|15 Λεπτά
 
|15 Λεπτά
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|Προώθηση του Σχηματισθέντα Φακέλου από το Τμήμα Παροχών στο Τμήμα Εσόδων για Χαρακτηρισμό του Ατυχήματος ως Εργατικού ή Εξωεργατικού
+
|Επεξεργασία της αιτήσεως από το Τμήμα Προσωπικού και Γρ. Μισθοδοσίας
|Διοικητική Πρακτική
+
|ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45)
|Υπάλληλοι του Τμήματος Παροχών και Εσόδων του Ε.Φ.Κ.Α.  
+
|Υπάλληλοι του Τμήματος Προσωπικού και του Γρ. Μισθοδοσίας
|10 Λεπτά
+
|10 Ημέρες
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|Σύνταξη Υπηρεσιακών Σημειωμάτων προς την Αστυνομία, Νοσηλευτικό Ίδρυμα, Αρμόδια Υπηρεσία Σ.ΕΠ.Ε. και τον Εργοδότη του Μισθωτού για Παροχή Πληροφοριών
+
|Διαβίβαση της αιτήσεως από το Τμήμα Προσωπικού και Γρ. Μισθοδοσίας στη Διοικητική Διευθύντρια του Νοσοκομείου προς υπογραφή
|Διοικητική Πρακτική
+
|ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45)
|Υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων του Ε.Φ.Κ.Α.  
+
|Υπάλληλοι του Τμήματος Προσωπικού και του Γρ. Μισθοδοσίας
|10 Λεπτά
+
|5 Λεπτά
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|Λήψη Μαρτυρικών Καταθέσεων από δύο Εργαζομένους της Επιχείρησης και Αυτόπτες Μάρτυρες του Ατυχήματος    
+
|Υπογραφή της Διευθύντριας και αποστολή στο Τμήμα τη Γραμματείας (Πρωτόκολλο)    
|Διοικητική Πρακτική
+
|ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45)
|Υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων του Ε.Φ.Κ.Α.  και Δύο Μάρτυρες του Ατυχήματος
+
|Διευθύντρια Διοικητικής Υπηρεσίας
 
|15 Λεπτά
 
|15 Λεπτά
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|Εξέταση και Εκτίμηση των Προσκομισθέντων Στοιχείων όλων των Εμπλεκόμενων Μερών
+
|Αποστολή της βεβαιώσεως υπηρεσιακών μεταβολών και κρατήσεων στον υπάλληλο που έκανε την αίτηση
|Διοικητική Πρακτική
+
|ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45)
|Υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων του Ε.Φ.Κ.Α.
+
|υπάλληλος του πρωτοκόλλου.  
|60 Λεπτά
 
|-
 
|8
 
|Σύνταξη Αιτιολογημένης Έκθεσης Ελέγχου - Εισήγησης με Χαρακτηρισμό του Ατυχήματος
 
|ΑΝ. 1846/51
 
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 22/2004
 
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 64/2009
 
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 45/2010
 
|Υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων του Ε.Φ.Κ.Α.  
 
 
|15 Λεπτά
 
|15 Λεπτά
|-
 
|9
 
|Προώθηση της Έκθεσης Ελέγχου - Εισήγησης στον Προϊστάμενο των Παροχών
 
|Διοικητική Πρακτική
 
|Υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων του Ε.Φ.Κ.Α. & Προϊστάμενος Παροχών
 
|10 Λεπτά
 
|-
 
|10
 
|Έλεγχος του Σχηματισθέντα Φακέλου από τον Προϊστάμενο των Παροχών και Προώθηση του στον Υπάλληλο των Παροχών για Έκδοση Απόφασης Ατυχήματος ως Εργατικού ή Εξωεργατικού 
 
|Διοικητική Πρακτική
 
|Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Παροχών του Ε.Φ.Κ.Α. 
 
|20 Λεπτά
 
|-
 
|11
 
|Έκδοση Απόφασης Χαρακτηρισμού Ατυχήματος
 
|Διοικητική Πρακτική
 
|Υπάλληλος του Τμήματος Παροχών του Ε.Φ.Κ.Α.
 
|10 Λεπτά
 
|-
 
|12
 
|Έγκριση και Υπογραφή της Απόφασης Ατυχήματος από τον Διευθυντή του Ε.Φ.Κ.Α.
 
|ΑΝ. 1846/51
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 22/2004
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 64/2009
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 45/2010
 
|Ο Διευθυντής του Αρμόδιου Υποκαταστήματος Ε.Φ.Κ.Α.
 
|10 Λεπτά
 
|-
 
|13
 
|Κοινοποίηση της Απόφασης Χαρακτηρισμού του Ατυχήματος στον Μισθωτό
 
|Διοικητική Πρακτική
 
|Υπάλληλος του Τμήματος Παροχών του Ε.Φ.Κ.Α.
 
|10 Λεπτά
 
|-
 
|14
 
|Κατάθεση Αδειών Ιατρών και Υγειονομικών Επιτροπών, Εισιτήρια Εξιτήρια Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων, Βεβαιώσεις Εργοδότη, Καρτέλες Ενσήμων (εφόσον υπάρχουν)
 
|ΑΝ. 1846/51
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 22/2004
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 64/2009
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 45/2010
 
|Ασφαλισμένος - Μισθωτός
 
|10 Λεπτά
 
|-
 
|15
 
|Έκδοση Απόφασης Επιδότησης Ατυχήματος
 
|ΑΝ. 1846/51
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 22/2004
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 64/2009
 
 
Εγκ. Ι.Κ.Α. 45/2010
 
|Υπάλληλος του Τμήματος Παροχών του Ε.Φ.Κ.Α.
 
|10 Λεπτά
 
|-
 
|15
 
|Οριστικοποίηση (έγκριση) και Υπογραφή της Απόφασης Επιδότησης Ατυχήματος από τον Προϊστάμενο των Παροχών
 
|Διοικητική Πρακτική
 
|Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Παροχών του Ε.Φ.Κ.Α. 
 
|5 Λεπτά
 
|-
 
|16
 
|Κοινοποίηση της Απόφασης Επιδότησης του Ατυχήματος στον Μισθωτό
 
|Διοικητική Πρακτική
 
|Υπάλληλος του Τμήματος Παροχών του Ε.Φ.Κ.Α.
 
|2 Λεπτά
 
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
 
Αστυνομία, Νοσηλευτικό Ίδρυμα (Νοσοκομείο, Κέντρο Υγείας κ.λ.π.), Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε.).
 
  
 
[[Κατηγορία:...]]
 
[[Κατηγορία:...]]
 
[[Κατηγορία:...]]
 
[[Κατηγορία:...]]
[[Κατηγορία:Τμήμα Παροχών Ε.Φ.Κ.Α.]]
+
[[Κατηγορία:Τμήμα Προσωπικού και Μισθοδοσίας]]
[[Κατηγορία:Επιδοτήσεις Εργατικού Ατυχήματος Μισθωτών Ε.Φ.Κ.Α]]
 

Αναθεώρηση της 00:21, 11 Μαΐου 2019

Βεβαίωση Υπηρεσιακών Μεταβολών και Κρατήσεων
Από ποιους παρέχεται Τμήμα Προσωπικού και Γραφείο Μισθοδοσίας
Σε ποιους παρέχεται αιτούντες υπαλλήλους
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 20
Κόστος σε ευρώ Μηδενικό Κόστος

Περιγραφή Υπηρεσίας

Χορήγηση βεβαίωσης υπηρεσιακών μεταβολών και κρατήσεων

Σχετική Νομοθεσία

  • ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45)

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ο υπάλληλος καταθέτει αίτηση για χορήγηση στο Τμήμα Γραμματείας της υπηρεσίας. Στη συνέχεια η αίτηση πρωτοκολλείται, χαρακτηρίζεται  και καταχωρείται για να επεξεργαστεί από τα αρμόδια Τμήματα ή Γραφεία της υπηρεσίας. (Τμήμα Διαχείρισης Ανθρωπίνου Δυναμικού και Γρ. Μισθοδοσίας).

Το Τμήμα Διαχείρισης Ανρθωπίνου δυναμικού επεξεργάζεται την αίτηση όσο αφορά τις υπηρεσιακές μεταβολές του υπαλλήλου και αφού ετοιμάσει την απάντηση την διαβιβάζει για υπογραφή στην Διευθύντρια της Διοικητικής Υπηρεσίας.

Το Γραφείο Μισθοδοσία επεξεργάζεται την αίτηση όσο αφορά τις κρατήσεις του υπαλλήλου και διαβιβάζει την απάντηση για υπογραφή στην Διευθύντρια της Διοικητικής Υπηρεσίας.

Η Διευθύντρια της Διοικητικής Υπηρεσίας αφού υπογράψει τις απαντήσεις τις διαβιβάζει στο πρωτόκολλο.

Το πρωτόκολλο λαμβάνοντας τις απαντήσεις τις διαβιβάζει στον αιτούντα.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

  • Έντυπο αίτησης

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Έντυπο αίτησης Κατάθεση από τον Αιτούντα

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Κατάθεση αίτησης από τον ενδιαφερόμενο στο Τμήμα τη Γραμματείας (Πρωτόκολλο) ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45) ο υπάλληλος που κατέθεσε την αίτηση 10 Λεπτά
2 Στη συνέχεια η αίτηση πρωτοκολλείται και καταχωρείται ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45) υπάλληλος του πρωτοκόλλου 10 Λεπτά
3 Χαρακτηρισμός της αιτήσεως ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45) Προϊστάμενος Τμήματος Γραμματείας 15 Λεπτά
4 Επεξεργασία της αιτήσεως από το Τμήμα Προσωπικού και Γρ. Μισθοδοσίας ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45) Υπάλληλοι του Τμήματος Προσωπικού και του Γρ. Μισθοδοσίας 10 Ημέρες
5 Διαβίβαση της αιτήσεως από το Τμήμα Προσωπικού και Γρ. Μισθοδοσίας στη Διοικητική Διευθύντρια του Νοσοκομείου προς υπογραφή ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45) Υπάλληλοι του Τμήματος Προσωπικού και του Γρ. Μισθοδοσίας 5 Λεπτά
6 Υπογραφή της Διευθύντριας και αποστολή στο Τμήμα τη Γραμματείας (Πρωτόκολλο) ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45) Διευθύντρια Διοικητικής Υπηρεσίας 15 Λεπτά
7 Αποστολή της βεβαιώσεως υπηρεσιακών μεταβολών και κρατήσεων στον υπάλληλο που έκανε την αίτηση ΝΟΜΟΣ υπ’ αριθ. 2690 της 8/9 Μαρτ. 1999 (ΦΕΚ Α΄ 45) υπάλληλος του πρωτοκόλλου. 15 Λεπτά