Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Διαδικασία Επιδιόρθωσης Βλάβης Η/Υ σε ΟΤΑ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Μητρώα που τηρούνται)
Γραμμή 25: Γραμμή 25:
 
[https://el.diadikasies.gr/images/c/c3/%CE%91%CE%99%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97_%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9F%CE%A1%CE%98%CE%A9%CE%A3%CE%97%CE%A3_%CE%92%CE%9B%CE%91%CE%92%CE%97%CE%A3_%CE%97%CE%A5.pdf Αίτηση υπαλλήλου προς το τμήμα πληροφορικής για επιδιόρθωση βλάβης του Η/Υ του.]  
 
[https://el.diadikasies.gr/images/c/c3/%CE%91%CE%99%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97_%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9F%CE%A1%CE%98%CE%A9%CE%A3%CE%97%CE%A3_%CE%92%CE%9B%CE%91%CE%92%CE%97%CE%A3_%CE%97%CE%A5.pdf Αίτηση υπαλλήλου προς το τμήμα πληροφορικής για επιδιόρθωση βλάβης του Η/Υ του.]  
  
[https://el.diadikasies.gr/images/9/92/%CE%91%CE%99%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97_%CE%A7%CE%9F%CE%A1%CE%97%CE%93%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3_%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%91%CE%9B%CE%9B%CE%91%CE%9A%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D_%CE%97%CE%A5.pdf Αίτηση υπαλλήλου πληροφορικής προς το τμήμα προμηθειών για χορήγηση ανταλλακτικών.]
+
[https://el.diadikasies.gr/images/9/92/%CE%91%CE%99%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97_%CE%A7%CE%9F%CE%A1%CE%97%CE%93%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3_%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%91%CE%9B%CE%9B%CE%91%CE%9A%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D_%CE%97%CE%A5.pdf Αίτηση υπαλλήλου πληροφορικής προς το τμήμα προμηθειών για χορήγηση ανταλλακτικών.]
  
 
==Δικαιούχοι==
 
==Δικαιούχοι==
Γραμμή 164: Γραμμή 164:
 
Τμήμα Προμηθειών.
 
Τμήμα Προμηθειών.
 
==Μητρώα που τηρούνται==
 
==Μητρώα που τηρούνται==
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.
+
Ηλεκτρονικό μητρώο βλαβών που τηρείται στο τμήμα πληροφορικής .
 +
 
 +
Ηλεκτρονικό μητρώο ανταλλακτικών που τηρείται στο τμήμα προμηθειών.

Αναθεώρηση της 11:44, 25 Ιουνίου 2023

Διαδικασία Επιδιόρθωσης Βλάβης Η/Υ σε ΟΤΑ

Περιγραφή Υπηρεσίας

Αφορά στην εσωτερική διαδικασία που ακολουθείται έτσι ώστε να γίνει επιδιόρθωση βλάβης ενός υπηρεσιακού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ) ΟΤΑ .

Σχετική Νομοθεσία

Εσωτερικός οργανισμός λειτουργίας ΟΤΑ.

Τρόπος διεκπεραίωσης

Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης από τον υπάλληλο που έχει το πρόβλημα στον Η/Υ του , προς το Τμήμα Πληροφορικής.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Αίτηση υπαλλήλου προς το τμήμα πληροφορικής για επιδιόρθωση βλάβης του Η/Υ του.

Αίτηση υπαλλήλου πληροφορικής προς το τμήμα προμηθειών για χορήγηση ανταλλακτικών.

Δικαιούχοι

Όλοι οι υπάλληλοι του οργανισμού με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και αν απασχολούνται .

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Τμήμα Προμηθειών.

Μητρώα που τηρούνται

Ηλεκτρονικό μητρώο βλαβών που τηρείται στο τμήμα πληροφορικής .

Ηλεκτρονικό μητρώο ανταλλακτικών που τηρείται στο τμήμα προμηθειών.