Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Διαδικασία Επιδιόρθωσης Βλάβης Η/Υ σε ΟΤΑ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Διαδικασίες)
(Διαδικασίες)
Γραμμή 86: Γραμμή 86:
 
|-
 
|-
 
|10
 
|10
|
+
|Οποιουδήποτέ τύπου βλάβης και να είναι, χρεώνεται σε τεχνικό υπάλληλο πληροφορικής με ηλεκτρονικό τρόπο.
|
+
|Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα.
|
+
|5 Λεπτά.
 
|-
 
|-
 
|11
 
|11

Αναθεώρηση της 11:59, 25 Ιουνίου 2023

Διαδικασία Επιδιόρθωσης Βλάβης Η/Υ σε ΟΤΑ
Από ποιους παρέχεται Τμήμα Πληροφορικής
Σε ποιους παρέχεται Σε όλους του υπαλλήλους του Φορέα.
Κόστος σε ευρώ Μήδεν Ευρώ

Περιγραφή Υπηρεσίας

Αφορά στην εσωτερική διαδικασία που ακολουθείται έτσι ώστε να γίνει επιδιόρθωση βλάβης ενός υπηρεσιακού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ) ΟΤΑ .

Σχετική Νομοθεσία

Εσωτερικός οργανισμός λειτουργίας ΟΤΑ.

Τρόπος διεκπεραίωσης

Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης από τον υπάλληλο που έχει το πρόβλημα στον Η/Υ του , προς το Τμήμα Πληροφορικής.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Αίτηση υπαλλήλου προς το τμήμα πληροφορικής για επιδιόρθωση βλάβης του Η/Υ του.

Αίτηση υπαλλήλου πληροφορικής προς το τμήμα προμηθειών για χορήγηση ανταλλακτικών.

Δικαιούχοι

Όλοι οι υπάλληλοι του οργανισμού με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και αν απασχολούνται .

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Εκτιμώμενος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στο Τμήμα Πληροφορικής αναφέροντας ότι υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας Η/Υ.  Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Φορέα. Υπάλληλος του Φορέα. 10 Λεπτά.
2 Παραλαβή του μυνήματος προβλήματος λειτουργίας Η/Υ από τον προϊστάμενο του τμήματος πληροφορικής. Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. Άμεσα.
3 Χρέωση με ηλεκτρονική διαδικασία απο τον προϊστάμενο σε τεχνικό υπάλληλο πληροφορικής ενέργειας αρχικής εκτίμησης του προβλήματος. Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. 5 Λεπτά.
4 Ανάληψη της χρέωσης για την εκτίμηση του προβλήματος από τον τεχνικό υπάλληλο πληροφορικής Υπάλληλος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. 5 Λεπτά.
5 Επιτόπια (στο γραφείο του υπαλλήλου) εκτίμηση του προβλήματος του Η/Υ από τον τεχνικό υπάλληλο πληροφορικής. Υπάλληλος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. Δύο(2) εργάσιμες ημέρες.
6 Σε περίπτωση που με την επιτόπια εκτίμηση του προβλήματος διαπιστωθεί πως το πρόβλημα είναι σχετικά απλό - το πρόβλημα επιλύεται επιτόπου .Ο υπάλληλος πληροφορικής ενημερώνει με ηλεκτρονικό τρόπο το τμήμα πληροφορικής πως το πρόβλημα επιλύθηκε. Υπάλληλος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. 2 ώρες.
7 Σε περίπτωση που με την επιτόπια εκτίμηση του προβλήματος διαπιστωθεί πως το πρόβλημα είναι σοβαρό, ο υπολογιστής πρέπει να αποσταλεί στο τμήμα πληροφορικής για περεταίρω ενέργειες επιδιόρθωσης.  Υπάλληλος του Φορέα. 1 ώρα.
8 Εισαγωγή του Η/Υ που έχει το πρόβλημα  στο τμήμα πληροφορικής. Υπάλληλος του Φορέα και Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. Άμεσα.
9 Αναλυτικός έλεγχος του Η/Υ από τον προϊστάμενο του τμήματος πληροφορικής για να εντοπιστεί ακριβώς η βλάβη. Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. 2 ώρες.
10 Οποιουδήποτέ τύπου βλάβης και να είναι, χρεώνεται σε τεχνικό υπάλληλο πληροφορικής με ηλεκτρονικό τρόπο. Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. 5 Λεπτά.
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Τμήμα Προμηθειών.

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας2222

Τμήμα Προμηθειών.

Μητρώα που τηρούνται

Ηλεκτρονικό μητρώο επίλυσης βλαβών που τηρείται στο τμήμα πληροφορικής .

Ηλεκτρονικό μητρώο ελλείψεων ανταλλακτικών που τηρείται στο τμήμα προμηθειών.