Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Δανειστική Βιβλιοθήκη"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με '{{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2 |Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας |χρώμα = background:#C1D8FF; |εικόν...')
 
(Τρόπος διεκπεραίωσης)
Γραμμή 15: Γραμμή 15:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.
+
Δανεισμός βιβλίου από Δημοτική Βιβλιοθήκη με σκοπό την ανάγνωσή του στο χώρο της βιβλιοθήκης ή το δανεισμό του από τον πολίτη με συμφωνία επιστροφής του βιβλίου σε συγκεκριμένη ημερομηνία.  
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".
+
Δεν υπάρχει σχετική νομοθεσία. Η λειτουργία διέπεται από Κανονισμό Λειτουργίας.
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
+
α) Με φυσική παρουσία, ο πολίτης αφού χρησιμοποιήσει το ηλεκτρονικό αρχείο της βιβλιοθήκης σε κοινόχρηστους υπολογιστές που είναι διαθέσιμοι, ζητά τον τίτλο του βιβλίου που έχει επιλέξει. Κάνει παραγγελία του επιλεγμένου    βιβλίου.Ταυτόχρονα αποστέλλεται μήνυμα μέσω Π.Σ. στον υπάλληλο της βιβλιοθήκης, ο οποίος ελέγχει τη διαθεσιμότητα. Στην συνέχεια εάν ο τίτλος του βιβλίου δεν είναι διαθέσιμος ο πολίτης λαμβάνει μήνυμα τέλους από το ΠΣ ή αν είναι διαθέσιμο ο υπάλληλος "χρεώνει" το συγκεκριμένο τίτλο του βιβλίου στον πολίτη που το έχει αιτηθεί και του το παραδίδει.  
 +
 
 +
β) Χωρίς φυσική παρουσία, ο πολίτης αφού συνδεθεί στην ιστοσελίδα της βιβλιοθήκης, με χρήση του διαθέσιμου ηλεκτρονικού αρχείου, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τίτλο του βιβλίου και μέσω εφαρμογής που είναι διαθέσιμη πραγματοποιεί κράτηση- παραγγελία για συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, ώστε με φυσική παρουσία να παραλάβει το βιβλίο. 
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
*Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht
+
*Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.
  
 
== Δικαιολογητικά ==
 
== Δικαιολογητικά ==
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
+
 
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
!Α/Α
 
!Α/Α
Γραμμή 34: Γραμμή 36:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Κάρτα Μέλους
|
+
|Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση Μέλους
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|
+
|Αστυνομική Ταυτότητα
|
+
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
|-
 
|3
 
|
 
|
 
|-
 
|4
 
|
 
|
 
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
Γραμμή 80: Γραμμή 50:
 
!Α/Α
 
!Α/Α
 
!Βήμα Διαδικασίας
 
!Βήμα Διαδικασίας
!Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική
 
 
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
 
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
!Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
 
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|  Επιλογή του δημότη, μετά από αναζήτηση σε ηλεκτρονικό αρχείο, του βιβλίου που θέλει
|
 
|
 
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|
+
|Παραγγελία του επιλεγμένου βιβλίου με ταυτόχρονη αποστολή μηνύματος στον υπάλληλο της βιβλιοθήκης, όπου ελέγχει τη διαθεσιμότητα
|
+
|Υπάλληλος Βιβλιοθήκης
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|  
+
| Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο το συγκεκριμένο βιβλίο, αποστέλλεται μήνυμα τέλους στον δημότη και τελειώνει η διαδικασία
|
+
|Υπάλληλος Βιβλιοθήκης
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|
+
|Εάν υπάρχει διαθέσιμο το συγκεκριμένο βιβλίο "Χρεώνεται" το βιβλίο στο συγκεκριμένο δημότη και στη συνέχεια γίνεται η παράδοση του βιβλίου
|
+
|Υπάλληλος Βιβλιοθήκης
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|
+
| Ο δημότης παραλαμβάνει το βιβλίο. Διαβάζει το βιβλίο στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της βιβλιοθήκης ή το δανείζετε.
|
 
|
 
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|
+
|Ο δημότης επιστρέφει το βιβλίο και ο  υπάλληλος της βιβλιοθήκης παραλαμβάνει το βιβλίο και ενημερώνει το ηλεκτρονικό αρχείο ώστε να είναι πάλι διαθέσιμο και ταυτόχρονα  "αποχρεώνει" από    το συγκεκριμένο δημότη το βιβλίο στην ηλεκτρονική βάση μελών.
|
+
|Υπάλληλος Βιβλιοθήκης
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|14
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
|
 
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
  
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
+
[[Αρχείο:ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ BPMN .jpg|1224x1224εσ]]
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
 
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
  
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
 
==Μητρώα που τηρούνται==
 
==Μητρώα που τηρούνται==
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.
+
Μητρώο Μελών το οποίο επικαιροποιείται ανά δύο έτη

Αναθεώρηση της 21:29, 30 Ιουνίου 2023

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Περιγραφή Υπηρεσίας

Δανεισμός βιβλίου από Δημοτική Βιβλιοθήκη με σκοπό την ανάγνωσή του στο χώρο της βιβλιοθήκης ή το δανεισμό του από τον πολίτη με συμφωνία επιστροφής του βιβλίου σε συγκεκριμένη ημερομηνία.

Σχετική Νομοθεσία

Δεν υπάρχει σχετική νομοθεσία. Η λειτουργία διέπεται από Κανονισμό Λειτουργίας.

Τρόπος διεκπεραίωσης

α) Με φυσική παρουσία, ο πολίτης αφού χρησιμοποιήσει το ηλεκτρονικό αρχείο της βιβλιοθήκης σε κοινόχρηστους υπολογιστές που είναι διαθέσιμοι, ζητά τον τίτλο του βιβλίου που έχει επιλέξει. Κάνει παραγγελία του επιλεγμένου βιβλίου.Ταυτόχρονα αποστέλλεται μήνυμα μέσω Π.Σ. στον υπάλληλο της βιβλιοθήκης, ο οποίος ελέγχει τη διαθεσιμότητα. Στην συνέχεια εάν ο τίτλος του βιβλίου δεν είναι διαθέσιμος ο πολίτης λαμβάνει μήνυμα τέλους από το ΠΣ ή αν είναι διαθέσιμο ο υπάλληλος "χρεώνει" το συγκεκριμένο τίτλο του βιβλίου στον πολίτη που το έχει αιτηθεί και του το παραδίδει.

β) Χωρίς φυσική παρουσία, ο πολίτης αφού συνδεθεί στην ιστοσελίδα της βιβλιοθήκης, με χρήση του διαθέσιμου ηλεκτρονικού αρχείου, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τίτλο του βιβλίου και μέσω εφαρμογής που είναι διαθέσιμη πραγματοποιεί κράτηση- παραγγελία για συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, ώστε με φυσική παρουσία να παραλάβει το βιβλίο.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Κάρτα Μέλους Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση Μέλους
2 Αστυνομική Ταυτότητα Κατάθεση από τον Αιτούντα

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
1   Επιλογή του δημότη, μετά από αναζήτηση σε ηλεκτρονικό αρχείο, του βιβλίου που θέλει
2 Παραγγελία του επιλεγμένου βιβλίου με ταυτόχρονη αποστολή μηνύματος στον υπάλληλο της βιβλιοθήκης, όπου ελέγχει τη διαθεσιμότητα Υπάλληλος Βιβλιοθήκης
3 Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο το συγκεκριμένο βιβλίο, αποστέλλεται μήνυμα τέλους στον δημότη και τελειώνει η διαδικασία Υπάλληλος Βιβλιοθήκης
4 Εάν υπάρχει διαθέσιμο το συγκεκριμένο βιβλίο "Χρεώνεται" το βιβλίο στο συγκεκριμένο δημότη και στη συνέχεια γίνεται η παράδοση του βιβλίου Υπάλληλος Βιβλιοθήκης
5  Ο δημότης παραλαμβάνει το βιβλίο. Διαβάζει το βιβλίο στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της βιβλιοθήκης ή το δανείζετε.
6 Ο δημότης επιστρέφει το βιβλίο και ο υπάλληλος της βιβλιοθήκης παραλαμβάνει το βιβλίο και ενημερώνει το ηλεκτρονικό αρχείο ώστε να είναι πάλι διαθέσιμο και ταυτόχρονα "αποχρεώνει" από το συγκεκριμένο δημότη το βιβλίο στην ηλεκτρονική βάση μελών. Υπάλληλος Βιβλιοθήκης

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ BPMN .jpg

Μητρώα που τηρούνται

Μητρώο Μελών το οποίο επικαιροποιείται ανά δύο έτη