Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Διαδικασία ανοιγματος οικογενειακής μερίδας"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με '{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας |Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας |χρώμα = background:#C1D8FF; |εικ...')
 
(Έντυπο που χρησιμοποιείται)
Γραμμή 46: Γραμμή 46:
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===  
 
   
 
   
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
+
==Ηλεκτρονική αίτηση από τον πολίτη==
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
*Δεν απαιτείται
 
*Δεν απαιτείται
Γραμμή 66: Γραμμή 66:
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
 +
[[Αρχείο:Διαδικασία ανοίγματος οικογενειακής μερίδα.png|μικρογραφία|Διαδικασία ανοίγματος οικογενειακής μερίδας]]
  
 
==Διαδικασίες==
 
==Διαδικασίες==
Γραμμή 76: Γραμμή 77:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|<nowiki>-Υποβολή αίτηση από τον ενδιαφερόμενο</nowiki>
+
|Ταυτοποίηση χρήστη
|Ο Αρμόδιος Υπάλληλος
+
|Πολίτης
 
|Συνολικός χρόνος από 5 έως 10 λεπτά
 
|Συνολικός χρόνος από 5 έως 10 λεπτά
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|<nowiki>-Έλεγχος στοιχείων ταυτότητας και αίτησης</nowiki>
+
|Αίτηση και επισύναψη διακαιολογητικών
|Ο Αρμόδιος Υπάλληλος
+
|Πολίτης
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|<nowiki>-Αναζήτηση του πολίτη στο πρόγραμμα δημοτολογίων  με επώνυμο, όνομα και όνομα πατέρα & Επιλογή του Δημότη</nowiki>
+
|Υποδοχή αιτήματος
|Ο Αρμόδιος Υπάλληλος
+
|Μητρώο Πολιτών
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|<nowiki>-Επιλογή πιστοποιητικού (γέννησης, οικογενειακής κατάστασης κλπ) </nowiki>
+
|Έλεγχος πληρότητας των δικαιολογητικών από το αρμόδιο τμήμα του δημοτολογίου
Αρμόδιος Υπάλληλος
+
αρμόδιος Υπάλληλος  
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|<nowiki>-Πρωτοκόλλησης πιστοποιητικού </nowiki>
+
|Αν υπάρχουν εκκρεμότητες το αίτημα απορρίπτεται και ενημερώνεται ο Πολίτης
 
|Ο Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|Ο Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|<nowiki>-Έλεγχος (προεπισκόπηση πιστοποιητικού για αφαίρεση γραμμών ή στοιχείων)</nowiki>
+
|Δημιουργία οικογενειακής μερίδας αν πληρουνται οι προυποθέσεις
 
|Ο Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|Ο Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|<nowiki>-Εκτύπωση</nowiki>
+
|Ενημέρωνεται στην συνέχεια η οικογενειακή του μερίδα με τα νέα στοιχεία που έχουν προκύψει
 
|Ο Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|Ο Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|<nowiki>-Υπογραφή</nowiki>
+
|Ο πολίτης λαμβάνει μήνυμα για την ολοκλήρωση της διαδιακασίας
|Ο Αρμόδιος Προϊστάμενός
+
|Μητρώο πολιτών
 +
|
 +
|-
 +
|9
 +
|Λήξη της διαδικασίας και έξοδος από το σύστημα
 +
|Πολίτης
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
  
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
+
== Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς ==
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
+
Δεν εμπλέκονται άλλοι φορείς
 
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
 
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 

Αναθεώρηση της 11:27, 3 Ιουλίου 2023

Διαδικασία ανοιγματος οικογενειακής μερίδας
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Σε όλα τα ΚΕΠ και στο Δήμο του Δημότη

Σχετική Νομοθεσία

Στα πλαίσια του Εθνικού Δημοτολογίου πραγματοποιήθηκε τυποποίηση των πιστοποιητικών που αφορούν τη δημοτική κατάσταση των πολιτών, με την κατάρτιση συγκεκριμένου αριθμού ενιαίων προτύπων πιστοποιητικών η χρήση των οποίων είναι υποχρεωτική, στη μορφή  που διατίθενται μέσω του Ε.Δ., από το σύνολο των ΟΤΑ της Χώρας.

Η τυποποίηση αυτή κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου να ικανοποιηθεί η ανάγκη δημιουργίας μιας κοινής γλώσσας σε εθνικό επίπεδο αναφορικά με τα στοιχεία δημοτολογίου, με στόχο τη διευκόλυνση του πολίτη στην επικοινωνία του με τους φορείς της Δημόσιας Διοίκησης καθώς και την παροχή της ίδιας ποιότητας στοιχείων μέσω των πιστοποιητικών βάσει των απαιτήσεων της νομοθεσίας και όχι βάσει των απαιτήσεων των πολιτών ή των κατά τόπους εκπροσώπων των δημοσίων φορέων.

Επισημαίνεται ότι έκδοση των πιστοποιητικών με τη μορφή του Ε.Δ. μπορεί να λάβει χώρα μόνο από τους ΟΤΑ οι οποίοι είτε έχουν ενταχθεί στο Ε.Δ. είτε έχουν κάνει εγκατάσταση της εφαρμογής του Ε.Δ. Επομένως, καθίσταται σαφές ότι για κάποιο μεταβατικό χρονικό διάστημα θα εκδίδονται παράλληλα με τα πιστοποιητικά Ε.Δ. και οι παλιοί τύποι πιστοποιητικών από τους υπόλοιπους ΟΤΑ. [1] Νόμος 3274/2004

[2]ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ : 23 ΘΕΜΑ : « Εγχειρίδιο λειτουργίας δημοτολογίου ».

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ηλεκτρονική αίτηση από τον πολίτη

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Δεν απαιτείται

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση Από τον Αιτούντα
2 Ταυτότητα Από τον Αιτούντα
Διαδικασία ανοίγματος οικογενειακής μερίδας

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Ταυτοποίηση χρήστη Πολίτης Συνολικός χρόνος από 5 έως 10 λεπτά
2 Αίτηση και επισύναψη διακαιολογητικών Πολίτης
3 Υποδοχή αιτήματος Μητρώο Πολιτών
4 Έλεγχος πληρότητας των δικαιολογητικών από το αρμόδιο τμήμα του δημοτολογίου Ο αρμόδιος Υπάλληλος
5 Αν υπάρχουν εκκρεμότητες το αίτημα απορρίπτεται και ενημερώνεται ο Πολίτης Ο Αρμόδιος Υπάλληλος
6 Δημιουργία οικογενειακής μερίδας αν πληρουνται οι προυποθέσεις Ο Αρμόδιος Υπάλληλος
7 Ενημέρωνεται στην συνέχεια η οικογενειακή του μερίδα με τα νέα στοιχεία που έχουν προκύψει Ο Αρμόδιος Υπάλληλος
8 Ο πολίτης λαμβάνει μήνυμα για την ολοκλήρωση της διαδιακασίας Μητρώο πολιτών
9 Λήξη της διαδικασίας και έξοδος από το σύστημα Πολίτης

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Δεν εμπλέκονται άλλοι φορείς