Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Ηλεκτρονική Κράτηση και Πληρωμή Δωματίων Ξενοδοχείου"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Διαδικασίες)
Γραμμή 37: Γραμμή 37:
 
!Α/Α
 
!Α/Α
 
!Βήμα Διαδικασίας
 
!Βήμα Διαδικασίας
!Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική
+
!Τρόπος
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
 
 
!Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
 
!Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Σύνδεση στο site
|
+
|Μέσω της εγγραφής του χρήστη-πελάτη με την χρήση προσωπικών κωδικών στο επίσημο site του ξενοδοχειακού ομίλου.
|
+
|0-5 λεπτά
|
 
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|
+
|Online κράτηση δωματίου
|
+
|Μέσω ελέγχου διαθεσιμότητας δωματίων στο επιθυμητό ξενοδοχείο και τις επιθυμητές ημερομηνίες.
|
+
|Εξαρτάται από τον χρόνο που χρειάζεται ο κάθε χρήστης-πελάτης
|
 
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|  
+
| Online πληρωμή με κάρτα
|
+
|Μέσω της χρήσης κάρτας (χρεωστική/πιστωτική κτλ.) από τον πελάτη.
|
+
|Εξαρτάται από τον χρόνο που χρειάζεται ο κάθε χρήστης-πελάτης
|
 
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|
+
|Επιβεβαίωση/ακύρωση κράτησης-πληρωμής δωματίου.
|
+
|Μέσω της αποστολής μηνύματος επιβεβαίωσης ή ακύρωσης της κράτησης-πληρωμής από το πληροφοριακό σύστημα προς τον πελάτη.
|
+
|0-2 λεπτά από την πληρωμή που πραγματοποιεί ο πελάτης στο σύστημα.
|
 
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|
+
|Επιστροφή χρημάτων (σε περίπτωση ακύρωσης κράτηση-πληρωμής)
|
+
|Μέσω της αποστολής μηνύματος επιστροφής χρημάτων στον πελάτη από το πληροφοριακό σύστημα.
|
+
|0-2 λεπτά από την ακύρωση κράτησης-πληρωμής.
|
 
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 78: Γραμμή 71:
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 84: Γραμμή 76:
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 90: Γραμμή 81:
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 96: Γραμμή 86:
 
|-
 
|-
 
|10
 
|10
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 102: Γραμμή 91:
 
|-
 
|-
 
|11
 
|11
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 108: Γραμμή 96:
 
|-
 
|-
 
|12
 
|12
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 114: Γραμμή 101:
 
|-
 
|-
 
|13
 
|13
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 120: Γραμμή 106:
 
|-
 
|-
 
|14
 
|14
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 126: Γραμμή 111:
 
|-
 
|-
 
|15
 
|15
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 132: Γραμμή 116:
 
|-
 
|-
 
|16
 
|16
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 138: Γραμμή 121:
 
|-
 
|-
 
|17
 
|17
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 144: Γραμμή 126:
 
|-
 
|-
 
|18
 
|18
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 150: Γραμμή 131:
 
|-
 
|-
 
|19
 
|19
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 156: Γραμμή 136:
 
|-
 
|-
 
|20
 
|20
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|

Αναθεώρηση της 20:57, 20 Ιανουαρίου 2024

  • Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο στον φυλλομετρητή (browser) του diadikasies.gr και γράψτε τον τίτλο της υπηρεσίας που θέλετε να εισάγετε. Πατήστε στον κόκκινο σύνδεσμο που θα εμφανιστεί μρε τον τίτλο της υπηρεσίας. Κάντε αντιγραφή - επικόλληση (copy-paste) τo παρακάτω κείμενο στη νέα σελίδα που θα σας προτείνει στο νέο παράθυρο. Πατήστε αποθήκευση και μετά επεξεργασία. Είστε έτοιμοι να καταχωρίσετε τη νέα υπηρεσία.
  • Δείτε στη σελίδα συζήτησης του παρόντος λήμματος οδηγίες συμπλήρωσης μιας υπηρεσίας.


Ηλεκτρονική Κράτηση και Πληρωμή Δωματίων Ξενοδοχείου

Περιγραφή Υπηρεσίας

Ηλεκτρονική κράτηση και πληρωμή δωματίου σε ξενοδοχειακή μονάδα που ανήκει σε ξενοδοχειακό όμιλο (μέσω της επίσημης ιστοσελίδας - site του ξενοδοχειακού ομίλου).

Σχετική Νομοθεσία

Νόμος 1652/1986 - ΦΕΚ 167/Α/30-10-1986 - Σύμβαση της χρονoμερισματικής μίσθωσης και ρύθμιση συναφών θεμάτων.

https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=19860100167

Τρόπος διεκπεραίωσης

Η διαδικασία κράτησης και πληρωμής των δωματίων του ξενοδοχείου από τους πελάτες πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου διαδικτυακά μέσω της πλοήγησης στην επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχειακού ομίλου, έπειτα από εγγραφή του χρήστη στο site και επιλογή του επιθυμητού δωματίου, σε καθορισμένη ημερομηνία και με την χρήση της χρεωστικής/πιστωτικής κτλ. κάρτας που επιλέγει ο πελάτης.

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Τρόπος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Σύνδεση στο site Μέσω της εγγραφής του χρήστη-πελάτη με την χρήση προσωπικών κωδικών στο επίσημο site του ξενοδοχειακού ομίλου. 0-5 λεπτά
2 Online κράτηση δωματίου Μέσω ελέγχου διαθεσιμότητας δωματίων στο επιθυμητό ξενοδοχείο και τις επιθυμητές ημερομηνίες. Εξαρτάται από τον χρόνο που χρειάζεται ο κάθε χρήστης-πελάτης
3 Online πληρωμή με κάρτα Μέσω της χρήσης κάρτας (χρεωστική/πιστωτική κτλ.) από τον πελάτη. Εξαρτάται από τον χρόνο που χρειάζεται ο κάθε χρήστης-πελάτης
4 Επιβεβαίωση/ακύρωση κράτησης-πληρωμής δωματίου. Μέσω της αποστολής μηνύματος επιβεβαίωσης ή ακύρωσης της κράτησης-πληρωμής από το πληροφοριακό σύστημα προς τον πελάτη. 0-2 λεπτά από την πληρωμή που πραγματοποιεί ο πελάτης στο σύστημα.
5 Επιστροφή χρημάτων (σε περίπτωση ακύρωσης κράτηση-πληρωμής) Μέσω της αποστολής μηνύματος επιστροφής χρημάτων στον πελάτη από το πληροφοριακό σύστημα. 0-2 λεπτά από την ακύρωση κράτησης-πληρωμής.
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Μητρώα που τηρούνται

Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.