Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 124: Γραμμή 124:
  
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
--------------------------------------------------------------------------------
[[Κατηγορία:Πίνακες πρότυπα]]
+
[[Κατηγορία:Πίνακες πρότυπα|Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών]]
 +
[[Κατηγορία:Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών]]
 +
[[Κατηγορία:Εσωτερικές διαδικασίες(Νοσοκομεία)]]

Αναθεώρηση της 10:19, 6 Φεβρουαρίου 2024

Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο
Από ποιους παρέχεται Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών του Φορέα
Σε ποιους παρέχεται Διοικητικές Υπηρεσίες εντός Γ.Ν.Κ.
Νομοθετικό πλαίσιο NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4727/2020 Ν. 2690/99
Αρμόδια αρχή Ν.Π.Δ.Δ. Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης

Περιγραφή Υπηρεσίας

Κάθε φορέας του δημόσιου τομέα τηρεί ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, στο οποίο καταχωρίζονται πράξεις, όπως η έκδοση, παραλαβή, κοινοποίηση, διαβίβαση εγγράφων, τα οποία είτε εκδίδονται από αυτόν είτε βρίσκονται ή περιέρχονται στην κατοχή του στο πλαίσιο της άσκησης των αρμοδιοτήτων του.

Στόχος του Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου είναι η απλοποίηση της γραφειοκρατικής διαδικασίας πρωτοκόλλησης εγγράφων και  η διευκόλυνση της επαφής του πολίτη με τη δημόσια διοίκηση.

Σχετική Νομοθεσία

  • NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4727 ΦΕΚ 184/Α/23-9-2020 (Άρθρο 19 Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, Άρθρο 18 Ηλεκτρονική διακίνηση δημοσίων εγγράφων μεταξύ δημοσίων φορέων)

Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.

  • ΚΕΔΥ (Κανονισμός Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών)

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ηλεκτρονικός δια μέσου Συστημάτων Ηλεκτρονικής Επεξεργασίας Εγγράφων (Electronic Document Processing Systems)

Η καταχώριση στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο που τηρείται από τον φορέα του δημόσιου τομέα πραγματοποιείται, ανεξάρτητα από το εάν η παραγωγή, έκδοση ή διακίνηση εγγράφων πραγματοποιείται με ηλεκτρονικό ή μη τρόπο και ανεξάρτητα από το εάν η διοικητική πράξη ή ενέργεια διεκπεραιώνεται εξ ολοκλήρου ή εν μέρει με ηλεκτρονικό τρόπο.

Hλεκτρονική Διαχείριση Εγγράφων: το σύνολο των ενεργειών που πραγματοποιούνται με χρήση ΤΠΕ και που αποσκοπούν στην καταχώριση, πρωτοκόλληση, οργάνωση, ταξινόμηση και συντήρηση των εγγράφων που δημιουργήθηκαν από τους φορείς δημόσιου τομέα ή των εγγράφων που περιήλθαν σε αυτούς από τρίτους.

Διοικητικές Διαδικασίες

Ενέργειες υπηρεσιακών οργάνων 

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht

Διαδικασίες

Βήματα Καταχώρισης Εγγράφων και Έκδοσης Αριθμού Πρωτοκόλλου (Αφορά Εξερχόμενο Έγγραφο)

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1
  • Σύνταξη εγγράφου
Ν.2690/1999 Υπάλληλος Τμήματος/Οργανισμού/Φορέα Αυθημερόν
2
  • Υπογραφή εγγράφου
Ν.2690/1999 Υπάλληλος Τμήματος/Οργανισμού/Φορέα Αυθημερόν
3
  • Έλεγχος/Έγκριση/Υπογραφή
Ν.2690/1999 Προϊστάμενος Τμήματος/Διεύθυνσης Αυθημερόν
4
  • Έγκριση
  • Ψηφιακή Υπογραφή
Ν.2690/1999 Διευθυντής Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών

(Διοικητικός Διευθυντής)

Αυθημερόν
5
  • Πρωτοκόλληση
  • (Έκδοση Μοναδικού Αριθμού Πρωτοκόλλου)
Ν.2690/1999 Τμήμα Πρωτοκόλλου/Αρμόδιος Υπάλληλος Αυθημερόν
6
  • Καταχώριση στη Βάση Μεταδεδομένων του Συστήματος
  • Αρχειοθέτηση στην οικεία στήλη εξερχόμενων
NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4727 Τμήμα Πρωτοκόλλου/Αρμόδιος Υπάλληλος Αυθημερόν
7
  • Αποστολή στους Αποδέκτες
Ν.2690/1999 Τμήμα Πρωτοκόλλου/Αρμόδιος Υπάλληλος Αυθημερόν
8
9
10

Μητρώα που τηρούνται

Τηρείται αρχείο Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου τελευταίων μηνών στο (e-protocol.gr) Έναρξη:Νοέμβριος 2023

Συνολικός αριθμός καταχωρίσεων Έτους 2024: Αριθμ.Πρωτοκ.: 2030

Εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος: 17500