Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Διαδικασία Αίτησης Δανείου"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με '{{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2 |Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας |χρώμα = background:#C1D8FF; |εικόν...')
 
(Περιγραφή Υπηρεσίας)
Γραμμή 15: Γραμμή 15:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.
+
Τράπεζα ονομάζεται μία επιχείρηση η οποία ασχολείται με χρηματικές και πιστωτικές συναλλαγές. Ανάλογα με το είδος της, μπορεί να δέχεται καταθέσεις, να χορηγεί δάνεια, να φυλάσσει και να διαχειρίζεται αξιόγραφα, να αναλαμβάνει την πληρωμή για λογαριασμό του πελάτη.
 
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".
 
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
+
Η υποβολή Αίτησης Δανείου γίνεται δια ζώσης σε Κατάστημα
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
*Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht
 
 
 
 
== Δικαιολογητικά ==
 
== Δικαιολογητικά ==
 
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
 
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Γραμμή 34: Γραμμή 27:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Ε1
|
+
|ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΙΤΟΥΝΤΑ
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|
+
|ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΜΗΝΩΝ
|
+
|ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΙΤΟΥΝΤΑ
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|
+
|ΕΝΤΥΠΟ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΜΗΝΩΝ
|
+
|ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΙΤΟΥΝΤΑ
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|
+
|ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΤΑ
|
+
|ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΙΤΟΥΝΤΑ
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 85: Γραμμή 58:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
|
+
|ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
|
+
|ΠΕΛΑΤΗΣ
|
+
|ΑΜΕΣΑ
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
 +
|ΑΝΟΙΓΜΑ ΦΑΚΕΛΟΥ -ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ
 
|
 
|
|
+
|ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
|
+
|ΑΜΕΣΑ
|
 
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|  
+
|ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΗΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ
|
 
|
 
 
|
 
|
 +
|ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
 +
|ΑΜΕΣΑ
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
 +
|ΠΡΩΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ
 
|
 
|
|
+
|ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
|
+
|ΑΜΕΣΑ
|
 
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
 +
|ΕΓΚΡΙΣΗ Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ
 
|
 
|
|
+
|ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
|
+
|ΑΜΕΣΑ
|
 
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
 +
|ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ
 
|
 
|
|
+
|ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
|
+
|ΑΜΕΣΑ
|
 
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
 +
|ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ
 
|
 
|
|
+
|ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
|
+
|ΕΝΤΟΣ 15 ΛΕΠΤΩΝ
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
|14
 
|
 
 
|
 
|
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 205: Γραμμή 106:
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
==Μητρώα που τηρούνται==
 
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.
 

Αναθεώρηση της 20:19, 17 Δεκεμβρίου 2024

Διαδικασία Αίτησης Δανείου

Περιγραφή Υπηρεσίας

Τράπεζα ονομάζεται μία επιχείρηση η οποία ασχολείται με χρηματικές και πιστωτικές συναλλαγές. Ανάλογα με το είδος της, μπορεί να δέχεται καταθέσεις, να χορηγεί δάνεια, να φυλάσσει και να διαχειρίζεται αξιόγραφα, να αναλαμβάνει την πληρωμή για λογαριασμό του πελάτη.

Τρόπος διεκπεραίωσης

Η υποβολή Αίτησης Δανείου γίνεται δια ζώσης σε Κατάστημα

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Ε1 ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΙΤΟΥΝΤΑ
2 ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΜΗΝΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΙΤΟΥΝΤΑ
3 ΕΝΤΥΠΟ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΜΗΝΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΙΤΟΥΝΤΑ
4 ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΙΤΟΥΝΤΑ
5

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΜΕΣΑ
2 ΑΝΟΙΓΜΑ ΦΑΚΕΛΟΥ -ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΜΕΣΑ
3 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΗΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΜΕΣΑ
4 ΠΡΩΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΜΕΣΑ
5 ΕΓΚΡΙΣΗ Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΜΕΣΑ
6 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΜΕΣΑ
7 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΝΤΟΣ 15 ΛΕΠΤΩΝ