Πιστοποιητικό Μητρώου Αρρένων

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Αναθεώρηση ως προς 11:05, 5 Σεπτεμβρίου 2015 από τον Sotkil (Συζήτηση | συνεισφορές) (removed Category:Υπηρεσίες των Δήμων using HotCat)
(διαφορά) ← Παλαιότερη αναθεώρηση | Τελευταία αναθεώρηση (διαφορά) | Νεότερη αναθεώρηση → (διαφορά)
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Τα πιστοποιητικά Μητρώου Αρρένων εκδίδονται από τη Διεύθυνση Δημοτικής Κατάστασης. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να το ζητήσει μόνον εφόσον έχει γεννηθεί στο Δήμο και είναι εγγεγραμμένος στα Μητρώα Αρρένων του Δήμου .

Μπορεί να ζητηθεί για τους εξής λόγους:

  • Για εγγραφή άρρενος μέλους οικογενείας σε Οικογενειακή μερίδα άλλου Δήμου ή Κοινότητας.
  • Για πενταετή ανακατάταξη στο Στρατό.
  • Για όλες τις Στρατιωτικές Σχολές (Ικάρων, Ευελπίδων, Σ.Σ.Α.Σ., κ.λ.π.). Στην περίπτωση αυτή ο ενδιαφερόμενος πρέπει να προσκομίσει Υπεύθυνη Δήλωση του άρθρου 8, Ν. 1599/1986, περί αγαμίας, καθώς και μία φωτογραφία. Επίσης, μετά την έκδοσή του, το εν λόγω πιστοποιητικό πρέπει να σφραγιστεί από την Περιφερειακή Αποκεντρωμένη Διοίκηση και από την Στρατολογία.
  • Για ταυτοπροσωπία, για όσους έχουν υπηρετήσει σε συμμαχικό στρατό.

Για Προξενικές Αρχές.

Ο ενδιαφερόμενος πρέπει να φέρει τα παρακάτω δικαιολογητικά: