Αίτηση άδειας υπαλλήλου ΑΠΘ

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Αναθεώρηση ως προς 14:24, 14 Δεκεμβρίου 2015 από τον Sotkil (Συζήτηση | συνεισφορές) (removed Category:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (υπηρεσίες); added [[Category:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (εσωτερικές υπηρεσίες)]...)
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Αίτηση άδειας υπαλλήλου ΑΠΘ
Από ποιους παρέχεται Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Σε ποιους παρέχεται Μόνιμο Διοικητικό Προσωπικό
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Hrm-128.png

Αν είστε εργαζόμενος του ΑΠΘ και έχετε ιδρυματικό λογαριασμό μπορείτε να εισέλθετε στη στο Σύστημα Αδειών και Παρουσίας Προσωπικού ΑΠΘ στην ιστοσελίδα hrm.auth.gr Το ηλεκτρονικό σύστημα απλοποιεί τις διαδικασίες κατάθεσης και έγκρισης αιτημάτων αδείας.

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση Κατάθεση από τον αιτούντα
  • Ανάγνωση

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Σημείο ελέγχου Τρόπος διεκπ/σης/ Χειρωνακτικός ή ηλεκτρονικός Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Υποβολή αίτησης Αιτών/Αιτούσα Ηλεκτρονικός 1 λεπτό
2 Έγκριση αίτησης Προϊστάμενος Ηλεκτρονικός 1 λεπτό
3 Ενημέρωση έγκρισης / Παρακολούθηση υπολοίπου άδειας Αιτών/Αιτούσα Ηλεκτρονικός 1 λεπτό

Τρόπος διεκπεραίωσης/ Ηλεκτρονικός

Ηλεκτρονικός

Ηλεκτρονική εφαρμογή φορέα/ άλλο

https://hrm.auth.gr/

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς/ Άλλη υπηρεσία του φορέας μας

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Σχετικά Έγγραφα

Σχετική Νομοθεσία

Αρθ.48 & 49 του Ν.3528/07