Έκδοση Βεβαίωσης Εγκατάστασης Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος
Έκδοση Βεβαίωσης Εγκατάστασης Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος | |
---|---|
Από ποιους παρέχεται | Δήμος Θεσσαλονίκης |
Σε ποιους παρέχεται | Πολίτες |
Νομοθετικό πλαίσιο | Ν.4442/2016 και Κ.Υ.Α 16228/2017 |
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση | 15 ημέρες |
Περιεχόμενα
Περιγραφή Υπηρεσίας
Σκοπός της διαδικασίας αυτής είναι η έκδοση της βεβαίωσης εγκατάστασης ενός καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος που αποτελεί το πρώτο υποχρεωτικό στάδιο πριν την γνωστοποίηση λειτουργίας του στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (notifybusiness.gov.gr).
Σχετική Νομοθεσία
Τρόπος διεκπεραίωσης
O ενδιαφερόμενος για την ίδρυση καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος καταθέτει στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου τα παρακάτω:
- Αίτηση σύμφωνα με το παράρτημα Α της ΚΥΑ 16228/2007, για τη χορήγηση βεβαίωσης ότι το κατάστημα μπορεί να ιδρυθεί στη συγκεκριμένη τοποθεσία (περιοχή, οδός, αριθμός, οικοδομικό τετράγωνο). Στην αίτηση πρέπει να αναγράφονται το ονοματεπώνυμο του ενδιαφερομένου και η διεύθυνση κατοικίας του εφόσον πρόκειται για φυσικό πρόσωπο. Αν πρόκειται για εταιρεία πρέπει να αναγράφεται η επωνυμία και η έδρα αυτής. Στην αίτηση δηλώνεται επίσης το είδος του καταστήματος, η κατηγορία στην οποία εντάσσεται, υποκατηγορία αν υπάρχει, και εντός παρενθέσεως η δραστηριότητα της επιχείρησης όπως αυτή προκύπτει από τις ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις. Επιπρόσθετα αναγράφεται και ο κωδικός ΚΑΔ (τετραψήφια ή οκταψήφια κατηγορία) σύμφωνα με το παράρτημα του Ν.4442/2016. Εφόσον η αίτηση δεν κατατίθεται από τον ενδιαφερόμενο, αυτή θα πρέπει να είναι θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής του και να υποβάλλεται από πρόσωπο που είναι εξουσιοδοτημένο για το σκοπό αυτό.
- Διάγραμμα της περιοχής (σκαρίφημα ή αποτύπωση χάρτη) στο οποίο σημειώνεται η ακριβής θέση της εγκατάστασης. Για τα καταστήματα του άρθρου 1 του Π.Δ. 180/79 και Π.Δ. 231/1989 (δηλ. Μπαρ - Σνακ Μπαρ - Κέντρα Διασκέδασης - Καφενεία - Καφετέριες - Αναψυκτήρια - Πιτσαρίες - Αίθουσες Διενέργειας Τυχερών Παιγνίων - Μικτά Κατ/τα - Εστιατόρια - Ταβέρνες - Ψητοπωλεία - Οβελιστήρια - Καταστήματα με χρήση τραπεζοκαθισμάτων) ενδιαφέρει να προκύπτει η απόσταση των 50 μέτρων από τα ακίνητα του Άρθρου 3 του ίδιου διατάγματος (δηλ. ναοί, σχολεία, κλινικές, νοσοκομεία, φροντιστήρια, στρατώνες, εργοστάσια, παιδικοί σταθμοί, νηπιαγωγεία, ορφανοτροφεία, βιβλιοθήκες, ωδεία, αθλητικοί χώροι και διάφορες άλλες σχολές).
- Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής (εφόσον το κατάστημα στεγάζεται σε χώρο οριζόντιας ιδιοκτησίας). Στην περίπτωση που υπάρχει κανονισμός της οικοδομής, η υπεύθυνη δήλωση συμπληρώνεται από τον ενδιαφερόμενο ο οποίος δηλώνει ότι ο κανονισμός δεν απαγορεύει τη χρήση του χώρου για τη λειτουργία του υπό ίδρυση καταστήματος. Όταν δεν υπάρχει κανονισμός η υπεύθυνη δήλωση συμπληρώνεται από τον ιδιοκτήτη του χώρου ο οποίος δηλώνει ότι δεν υπάρχει κανονισμός.
Έντυπο που χρησιμοποιείται
- Αίτηση (Παράρτημα Α)
Δικαιολογητικά
Α/Α | Απαραίτητα Δικαιολογητικά | Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση |
---|---|---|
1 | Υπεύθυνη Δήλωση Ιδιοκτήτη Επιχείρησης
ή Ιδιοκτήτη Ακινήτου |
Κατάθεση από τον Αιτούντα |
2 | Διάγραμμα Περιοχής | Κατάθεση από τον Αιτούντα |
3 | Έγκριση από Υπουργείο Πολιτισμού | Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση |
4 | ||
5 | ||
6 | ||
7 | ||
8 | ||
9 | ||
10 |
Διαδικασίες
Α/Α | Βήμα Διαδικασίας | Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική | Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος |
---|---|---|---|---|
1 | Κατάθεση Δικαιολογητικών | Κ.Υ.Α. 16228/2007, ΦΕΚ Β' 1723 | Υπάλληλος Τμήματος Ρύθμισης και Έκδοσης Αδειών Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων | |
2 | Έλεγχος Δικαιολογητικών | Κ.Υ.Α. 16228/2007, ΦΕΚ Β' 1723 | Υπάλληλος Τμήματος Ρύθμισης και Έκδοσης Αδειών Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων | |
3 | Έλεγχος Χρήσεων Γης | Νόμος 4442/2016, ΦΕΚ Α' 230 | Προϊστάμενος Τμήματος Ρύθμισης και Έκδοσης Αδειών Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων | |
4 | Έκδοση Βεβαίωσης | Νόμος 4442/2016, ΦΕΚ Α' 230 | Προϊστάμενος Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Επιχειρηματία | |
5 | ||||
6 | ||||
7 | ||||
8 | ||||
9 | ||||
10 | ||||
11 | ||||
12 | ||||
13 | ||||
14 | ||||
15 | ||||
16 | ||||
17 | ||||
18 | ||||
19 | ||||
20 |
Άλλη υπηρεσία του φορέα μας
Τμήμα Τεχνικού Ελέγχου Επιχειρήσεων (Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Επιχειρηματία)
Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών (Διεύθυνση Δόμησης και Πολεοδομικών Εφαρμογών)
Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς
- Υπηρεσία Νεωτέρων μνημείων Τεχνικών Έργων Κεντρικής Μακεδονίας
- Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης
Μητρώα που τηρούνται
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.