Ηλεκτρονική Κράτηση και Πληρωμή Δωματίων Ξενοδοχείου

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Ηλεκτρονική Κράτηση και Πληρωμή Δωματίων Ξενοδοχείου
Online booking-payment
Από ποιους παρέχεται Ξενοδοχειακός Όμιλος
Σε ποιους παρέχεται Στους πελάτες των ξενοδοχείων του ομίλου
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος 1652-1986 - ΦΕΚ 167/Α/30-10-1986 - Σύμβαση της χρονoμερισματικής μίσθωσης και ρύθμιση συναφών θεμάτων

Περιγραφή Υπηρεσίας

Ηλεκτρονική κράτηση και πληρωμή δωματίου σε ξενοδοχειακή μονάδα που ανήκει σε ξενοδοχειακό όμιλο (μέσω της επίσημης ιστοσελίδας - site του ξενοδοχειακού ομίλου).

Σχετική Νομοθεσία

Νόμος 1652-1986 - ΦΕΚ 167/Α/30-10-1986 - Σύμβαση της χρονoμερισματικής μίσθωσης και ρύθμιση συναφών θεμάτων.

https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=19860100167

Τρόπος διεκπεραίωσης

Η διαδικασία κράτησης και πληρωμής των δωματίων του ξενοδοχείου από τους πελάτες πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου διαδικτυακά μέσω της πλοήγησης στην επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχειακού ομίλου, έπειτα από εγγραφή του χρήστη στο site και επιλογή του επιθυμητού δωματίου, σε καθορισμένη ημερομηνία και με την χρήση της χρεωστικής/πιστωτικής κτλ. κάρτας που επιλέγει ο πελάτης.

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Τρόπος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Σύνδεση στο site Μέσω της εγγραφής του χρήστη-πελάτη με την χρήση προσωπικών κωδικών στο επίσημο site του ξενοδοχειακού ομίλου. 0-5 λεπτά
2 Online κράτηση δωματίου Μέσω ελέγχου διαθεσιμότητας δωματίων στο επιθυμητό ξενοδοχείο και τις επιθυμητές ημερομηνίες. Εξαρτάται από τον χρόνο που χρειάζεται ο κάθε χρήστης-πελάτης
3 Online πληρωμή με κάρτα Μέσω της χρήσης κάρτας (χρεωστική/πιστωτική κτλ.) από τον πελάτη. Εξαρτάται από τον χρόνο που χρειάζεται ο κάθε χρήστης-πελάτης
4 Επιβεβαίωση/ακύρωση κράτησης-πληρωμής δωματίου. Μέσω της αποστολής μηνύματος επιβεβαίωσης ή ακύρωσης της κράτησης-πληρωμής από το πληροφοριακό σύστημα προς τον πελάτη. 0-2 λεπτά από την πληρωμή που πραγματοποιεί ο πελάτης στο σύστημα.
5 Επιστροφή χρημάτων (σε περίπτωση ακύρωσης κράτηση-πληρωμής) Μέσω της αποστολής μηνύματος επιστροφής χρημάτων στον πελάτη από το πληροφοριακό σύστημα. 0-2 λεπτά από την ακύρωση κράτησης-πληρωμής.
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20