Οι παλιότερες σελίδες

Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Παρακάτω εμφανίζονται μέχρι 50 αποτελέσματα σε εύρος από το Νο 551 μέχρι το Νο 600.

Εμφάνιση (50 προηγουμένων | 50 επόμενων) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).

  1. Άδεια ίδρυσης φαρμακείου‏‎ (14:52, 11 Οκτωβρίου 2016)
  2. Αποστολή εκθέσεων υγειονομικών επιθεωρήσεων στην εισαγγελία πρωτοδικών‏‎ (14:53, 11 Οκτωβρίου 2016)
  3. Προσωρινό κλείσιμο φαρμακείων‏‎ (14:54, 11 Οκτωβρίου 2016)
  4. Συγκρότηση επιτροπής για Κινηματοθέατρα και Κέντρα Διασκέδασης‏‎ (14:55, 11 Οκτωβρίου 2016)
  5. Μεταφορές Φαρμακείων‏‎ (14:56, 11 Οκτωβρίου 2016)
  6. Προέλεγχος καταστημάτων‏‎ (14:58, 11 Οκτωβρίου 2016)
  7. Χορήγηση πρόσθετης πράξης/επαναπροσδιορισμού τραπεζοκαθισμάτων‏‎ (15:00, 11 Οκτωβρίου 2016)
  8. Ανάκληση άδειας μουσικών οργάνων‏‎ (15:01, 11 Οκτωβρίου 2016)
  9. Συστεγάσεις φαρμακείων‏‎ (15:02, 11 Οκτωβρίου 2016)
  10. Χορήγηση προθεσμίας για απομάκρυνση σταβλισμού‏‎ (15:04, 11 Οκτωβρίου 2016)
  11. Παραχωρήσεις εκτάσεων‏‎ (15:05, 11 Οκτωβρίου 2016)
  12. Χορήγηση άδειας λειτουργίας σταβλισμού‏‎ (15:08, 11 Οκτωβρίου 2016)
  13. Χορήγηση πιστοποιητικού καταλληλότητας χώρων υγιεινής για γυμναστήρια‏‎ (15:09, 11 Οκτωβρίου 2016)
  14. Ηχομέτρηση καταστήματος‏‎ (15:10, 11 Οκτωβρίου 2016)
  15. Χορήγηση καλής λειτουργίας αποχετευτικού συστήματος ξενοδοχείων/καταλυμάτων‏‎ (15:13, 11 Οκτωβρίου 2016)
  16. Συγκρότηση επιτροπής κομμωτών‏‎ (15:14, 11 Οκτωβρίου 2016)
  17. Διαβίβαση δικαιολογητικών φαρμακοποιού‏‎ (15:17, 11 Οκτωβρίου 2016)
  18. Αποσυστέγαση φαρμακείων‏‎ (15:18, 11 Οκτωβρίου 2016)
  19. Συγκρότηση επιτροπής εξέτασης της καταλληλότητας και της επιλογής χώρων για την ανέγερση διδακτηρίων και σχολικών μονάδων‏‎ (15:20, 11 Οκτωβρίου 2016)
  20. Τροποποιήσεις της απόφασης ανασυγκρότησης γνωμοδοτικής επιτροπής χορήγησης αδειών εγκατάστασης εκδιδόμενων με αμοιβή προσώπων‏‎ (15:23, 11 Οκτωβρίου 2016)
  21. Γνωμοδοτήσεις επιτροπής χορήγησης αδειών εγκατάστασης εκδιδόμενων με αμοιβή προσώπων‏‎ (15:24, 11 Οκτωβρίου 2016)
  22. Ανάκληση άδειας ίδρυσης φαρμακείου‏‎ (15:25, 11 Οκτωβρίου 2016)
  23. Τεχνική υποστήριξη χρηστών‏‎ (15:28, 11 Οκτωβρίου 2016)
  24. Διαχείριση www.pdm.gov.gr‏‎ (15:30, 11 Οκτωβρίου 2016)
  25. Διαχείριση www.kozani.gr‏‎ (15:34, 11 Οκτωβρίου 2016)
  26. Αναβαθμίσεις λογισμικού χρηστών και εξυπηρετητών‏‎ (15:36, 11 Οκτωβρίου 2016)
  27. Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας υπολογιστών‏‎ (15:39, 11 Οκτωβρίου 2016)
  28. Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των βάσεων δεδομένων‏‎ (15:40, 11 Οκτωβρίου 2016)
  29. Συντήρηση servers‏‎ (15:43, 11 Οκτωβρίου 2016)
  30. Δημιουργία – εγκατάσταση στους χρήστες e-mail της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας‏‎ (15:46, 11 Οκτωβρίου 2016)
  31. Εγκατάσταση σε παραγωγική λειτουργία εξοπλισμού και λογισμικού‏‎ (15:49, 11 Οκτωβρίου 2016)
  32. Ανακατανομή υλικών – λογισμικού πληροφορικής στους υπαλλήλους (λόγω αποχώρησης υπαλλήλων στην σύνταξη & συνεχόμενων μετακινήσεων)‏‎ (15:51, 11 Οκτωβρίου 2016)
  33. Τεχνική υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου Διοικητηρίου – Τηλεφωνικού Κέντρου Fax Διοικητηρίου – Τηλεφωνικού Κέντρου Έδρας‏‎ (15:53, 11 Οκτωβρίου 2016)
  34. Επικαιροποίηση τηλεφωνικού καταλόγου‏‎ (15:56, 11 Οκτωβρίου 2016)
  35. Συντήρηση εξοπλισμού στα γραφεία Αιρετών υπαλλήλων‏‎ (15:58, 11 Οκτωβρίου 2016)
  36. Προγραμματισμός, 'Εκδοση εγγράφων μετακινήσεων του προσωπικού του Τμήματος και τήρηση αρχείου αυτών‏‎ (15:59, 11 Οκτωβρίου 2016)
  37. Διαχείριση υπογραφόντων του φορέα (επεξεργασία, πρόσθεση τελικών υπογραφόντων αποφάσεων και διοικητικών πράξεων του Φορέα)‏‎ (11:44, 16 Οκτωβρίου 2016)
  38. Διαχείριση της εφαρμογής ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου‏‎ (11:45, 16 Οκτωβρίου 2016)
  39. Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των εξυπηρετητών‏‎ (11:50, 16 Οκτωβρίου 2016)
  40. Τεχνική υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου Διοικητηρίου‏‎ (11:55, 16 Οκτωβρίου 2016)
  41. Συντήρηση εξοπλισμού στα γραφεία Αιρετών υπαλλήλων και τις αίθουσες συνεδριάσεων‏‎ (11:56, 16 Οκτωβρίου 2016)
  42. Μελέτη-προδιαγραφές για τις ανάγκες υλικών πληροφορικής και συναφούς εξοπλισμού‏‎ (12:07, 16 Οκτωβρίου 2016)
  43. Επικοινωνία - Υποστήριξη με την κεντρική Υπηρεσία‏‎ (12:12, 16 Οκτωβρίου 2016)
  44. Επιμόρφωση των ατόμων από άλλους Δημόσιους φορείς (πρακτικές εξασκήσεις) καθώς και ατόμων από άλλες συμβάσεις εργασίας‏‎ (12:13, 16 Οκτωβρίου 2016)
  45. Σύνταξη πρότυπων εγγράφων για όλες τις Υπηρεσίες του φορέα‏‎ (12:15, 16 Οκτωβρίου 2016)
  46. Υποστήριξη μηχανήματος και του προγράμματος καταγραφής παρουσίας των υπαλλήλων με χρήση καρτών‏‎ (12:19, 16 Οκτωβρίου 2016)
  47. Υποβολή αιτημάτων υποστήριξης όσον αφορά τεχνικά θέματα‏‎ (12:21, 16 Οκτωβρίου 2016)
  48. Αξιολογήσεις προσωπικού‏‎ (12:22, 16 Οκτωβρίου 2016)
  49. Έγκριση ειδικών αδειών και τήρηση αρχείου αυτών‏‎ (12:26, 16 Οκτωβρίου 2016)
  50. Αναβάθμιση και Διαμόρφωση Infokiosk‏‎ (12:34, 16 Οκτωβρίου 2016)

Εμφάνιση (50 προηγουμένων | 50 επόμενων) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).