Οι παλιότερες σελίδες
Παρακάτω εμφανίζονται μέχρι 50 αποτελέσματα σε εύρος από το Νο 551 μέχρι το Νο 600.
Εμφάνιση (50 προηγουμένων | 50 επόμενων) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).
- Άδεια ίδρυσης φαρμακείου (14:52, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Αποστολή εκθέσεων υγειονομικών επιθεωρήσεων στην εισαγγελία πρωτοδικών (14:53, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Προσωρινό κλείσιμο φαρμακείων (14:54, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Συγκρότηση επιτροπής για Κινηματοθέατρα και Κέντρα Διασκέδασης (14:55, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Μεταφορές Φαρμακείων (14:56, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Προέλεγχος καταστημάτων (14:58, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Χορήγηση πρόσθετης πράξης/επαναπροσδιορισμού τραπεζοκαθισμάτων (15:00, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Ανάκληση άδειας μουσικών οργάνων (15:01, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Συστεγάσεις φαρμακείων (15:02, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Χορήγηση προθεσμίας για απομάκρυνση σταβλισμού (15:04, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Παραχωρήσεις εκτάσεων (15:05, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Χορήγηση άδειας λειτουργίας σταβλισμού (15:08, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Χορήγηση πιστοποιητικού καταλληλότητας χώρων υγιεινής για γυμναστήρια (15:09, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Ηχομέτρηση καταστήματος (15:10, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Χορήγηση καλής λειτουργίας αποχετευτικού συστήματος ξενοδοχείων/καταλυμάτων (15:13, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Συγκρότηση επιτροπής κομμωτών (15:14, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Διαβίβαση δικαιολογητικών φαρμακοποιού (15:17, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Αποσυστέγαση φαρμακείων (15:18, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Συγκρότηση επιτροπής εξέτασης της καταλληλότητας και της επιλογής χώρων για την ανέγερση διδακτηρίων και σχολικών μονάδων (15:20, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Τροποποιήσεις της απόφασης ανασυγκρότησης γνωμοδοτικής επιτροπής χορήγησης αδειών εγκατάστασης εκδιδόμενων με αμοιβή προσώπων (15:23, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Γνωμοδοτήσεις επιτροπής χορήγησης αδειών εγκατάστασης εκδιδόμενων με αμοιβή προσώπων (15:24, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Ανάκληση άδειας ίδρυσης φαρμακείου (15:25, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Τεχνική υποστήριξη χρηστών (15:28, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Διαχείριση www.pdm.gov.gr (15:30, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Διαχείριση www.kozani.gr (15:34, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Αναβαθμίσεις λογισμικού χρηστών και εξυπηρετητών (15:36, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας υπολογιστών (15:39, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των βάσεων δεδομένων (15:40, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Συντήρηση servers (15:43, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Δημιουργία – εγκατάσταση στους χρήστες e-mail της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (15:46, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Εγκατάσταση σε παραγωγική λειτουργία εξοπλισμού και λογισμικού (15:49, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Ανακατανομή υλικών – λογισμικού πληροφορικής στους υπαλλήλους (λόγω αποχώρησης υπαλλήλων στην σύνταξη & συνεχόμενων μετακινήσεων) (15:51, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Τεχνική υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου Διοικητηρίου – Τηλεφωνικού Κέντρου Fax Διοικητηρίου – Τηλεφωνικού Κέντρου Έδρας (15:53, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Επικαιροποίηση τηλεφωνικού καταλόγου (15:56, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Συντήρηση εξοπλισμού στα γραφεία Αιρετών υπαλλήλων (15:58, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Προγραμματισμός, 'Εκδοση εγγράφων μετακινήσεων του προσωπικού του Τμήματος και τήρηση αρχείου αυτών (15:59, 11 Οκτωβρίου 2016)
- Διαχείριση υπογραφόντων του φορέα (επεξεργασία, πρόσθεση τελικών υπογραφόντων αποφάσεων και διοικητικών πράξεων του Φορέα) (11:44, 16 Οκτωβρίου 2016)
- Διαχείριση της εφαρμογής ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου (11:45, 16 Οκτωβρίου 2016)
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των εξυπηρετητών (11:50, 16 Οκτωβρίου 2016)
- Τεχνική υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου Διοικητηρίου (11:55, 16 Οκτωβρίου 2016)
- Συντήρηση εξοπλισμού στα γραφεία Αιρετών υπαλλήλων και τις αίθουσες συνεδριάσεων (11:56, 16 Οκτωβρίου 2016)
- Μελέτη-προδιαγραφές για τις ανάγκες υλικών πληροφορικής και συναφούς εξοπλισμού (12:07, 16 Οκτωβρίου 2016)
- Επικοινωνία - Υποστήριξη με την κεντρική Υπηρεσία (12:12, 16 Οκτωβρίου 2016)
- Επιμόρφωση των ατόμων από άλλους Δημόσιους φορείς (πρακτικές εξασκήσεις) καθώς και ατόμων από άλλες συμβάσεις εργασίας (12:13, 16 Οκτωβρίου 2016)
- Σύνταξη πρότυπων εγγράφων για όλες τις Υπηρεσίες του φορέα (12:15, 16 Οκτωβρίου 2016)
- Υποστήριξη μηχανήματος και του προγράμματος καταγραφής παρουσίας των υπαλλήλων με χρήση καρτών (12:19, 16 Οκτωβρίου 2016)
- Υποβολή αιτημάτων υποστήριξης όσον αφορά τεχνικά θέματα (12:21, 16 Οκτωβρίου 2016)
- Αξιολογήσεις προσωπικού (12:22, 16 Οκτωβρίου 2016)
- Έγκριση ειδικών αδειών και τήρηση αρχείου αυτών (12:26, 16 Οκτωβρίου 2016)
- Αναβάθμιση και Διαμόρφωση Infokiosk (12:34, 16 Οκτωβρίου 2016)
Εμφάνιση (50 προηγουμένων | 50 επόμενων) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).