Πιστοποιητικό Μητρώου Αρρένων

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Αναθεώρηση ως προς 11:14, 25 Ιουνίου 2015 από τον Ggeogkal (Συζήτηση | συνεισφορές) (Νέα σελίδα με 'Τα πιστοποιητικά Μητρώου Αρρένων εκδίδονται από τη Διεύθυνση Δημοτικής Κατάστασης. Ο ενδια...')
(διαφορά) ← Παλαιότερη αναθεώρηση | Τελευταία αναθεώρηση (διαφορά) | Νεότερη αναθεώρηση → (διαφορά)
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Τα πιστοποιητικά Μητρώου Αρρένων εκδίδονται από τη Διεύθυνση Δημοτικής Κατάστασης. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να το ζητήσει μόνον εφόσον έχει γεννηθεί στο Δήμο και είναι εγγεγραμμένος στα Μητρώα Αρρένων του Δήμου . Μπορεί να ζητηθεί για τους εξής λόγους: Για εγγραφή άρρενος μέλους οικογενείας σε Οικογενειακή μερίδα άλλου Δήμου ή Κοινότητας. Για πενταετή ανακατάταξη στο Στρατό. Για όλες τις Στρατιωτικές Σχολές (Ικάρων, Ευελπίδων, Σ.Σ.Α.Σ., κ.λ.π.). Στην περίπτωση αυτή ο ενδιαφερόμενος πρέπει να προσκομίσει Υπεύθυνη Δήλωση του άρθρου 8, Ν. 1599/1986, περί αγαμίας, καθώς και μία φωτογραφία. Επίσης, μετά την έκδοσή του, το εν λόγω πιστοποιητικό πρέπει να σφραγιστεί από την Περιφερειακή Αποκεντρωμένη Διοίκηση και από την Στρατολογία. Για ταυτοπροσωπία, για όσους έχουν υπηρετήσει σε συμμαχικό στρατό. Για Προξενικές Αρχές. Ο ενδιαφερόμενος πρέπει να φέρει τα παρακάτω δικαιολογητικά: Ταυτότητα