Τεχνική υποστήριξη χρηστών σε θέματα τηλεφωνίας, επίλυση προβλημάτων λογισμικού, δικτύου και απλές βλάβες σε υλικό, για όλες τις Υπηρεσίες

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Αναθεώρηση ως προς 15:05, 31 Οκτωβρίου 2016 από τον Sotkil (Συζήτηση | συνεισφορές) (added Category:Χωρίς περιεχόμενο, κατηγοριοποίηση και πίνακες using HotCat)
(διαφορά) ← Παλαιότερη αναθεώρηση | Τελευταία αναθεώρηση (διαφορά) | Νεότερη αναθεώρηση → (διαφορά)
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Τεχνική υποστήριξη χρηστών σε θέματα τηλεφωνίας, επίλυση προβλημάτων λογισμικού, δικτύου και απλές βλάβες σε υλικό, για όλες τις Υπηρεσίες εντός και εκτός του Διοικητηρίου Φλώρινας (Κτηνιατρικά Κέντρα, Παράρτημα Π.Ε. στο Αμύνταιο, Δ/νση Μεταφορών & Επικοινωνιών, Μάντρα οχημάτων, Ωδείο κ.λπ.)