Ταμειακή Βεβαίωση Εσόδων Υπέρ Δημοσίου & Τρίτων

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Ταμειακή Βεβαίωση Εσόδων Υπέρ Δημοσίου & Τρίτων
Σε ποιους παρέχεται Υπηρεσίες του Δημοσίου & Τρίτους
Νομοθετικό πλαίσιο Ν.Δ. 356/1974, Π.Δ. 16/89
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Ταμειακή βεβαίωση εσόδων άλλων υπηρεσιών ή τμημάτων της Δ.Ο.Υ. αφού πρώτα ελεγχθούν οι τίτλοι είσπραξης και οι τριπλότυπες περιληπτικές καταστάσεις βεβαίωσης ως προς την ορθότητα τους.

Σχετική Νομοθεσία

Ν.Δ. 356/1974 (Κ.Ε.Δ.Ε.), Π.Δ. 16/89

Τρόπος διεκπεραίωσης

Η αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία η οποία προσδιορίζει σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις τον οφειλέτη, το είδος της οφειλής, το ποσό και την αιτία της οφειλής, συντάσσει και αποστέλλει τον Χρηματικό Κατάλογο και την Τριπλότυπη Περιληπτική Κατάσταση Βεβαίωσης στην αρμόδια κατά περίπτωση Δ.Ο.Υ. Τα στοιχεία που περιέχονται στους τίτλους είσπραξης και στις περιληπτικές καταστάσεις βεβαίωσης καθορίζονται στο Π.Δ. 16/89. Τίτλοι Είσπραξης που δεν περιέχουν τα στοιχεία που προβλέπονται από το νόμο επιστρέφονται στην αρχή που τους απέστειλε για συμπλήρωση ή διόρθωση. Εάν τα ανωτέρω έγγραφα είναι ορθά συμπληρωμένα τότε καταχωρούνται στο σύστημα TAXIS από τον υπάλληλο του Τμήματος Εσόδων της Δ.Ο.Υ. και επικυρώνονται λαμβάνοντας Αριθμό Τριπλοτύπου Βεβαίωσης (Α.Τ.Β.). Στη συνέχεια ένα αντίτυπο της περιληπτικής κατάστασης βεβαίωσης συμπληρώνεται και επιστρέφεται στην Αρχή που το εξέδωσε.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Τριπλότυπη Περιληπτική Κατάσταση Βεβαίωσης Αποστολή από την αρμόδια υπηρεσία
2 Χρηματικός Κατάλογος Αποστολή από την αρμόδια υπηρεσία

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Παραλαβή Χρηματικού Καταλόγου & Τριπλότυπης Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης Υπάλληλος Γραμματείας
2 Χαρακτηρισμός Χρηματικού Καταλόγου και Χρέωση στο Τμήμα Εσόδων Προϊστάμενος Δ.Ο.Υ.
3 Πρωτοκόλληση του Χρηματικού Καταλόγου Υπάλληλος Γραμματείας
4 Παραλαβή Χρηματικού Καταλόγου από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Εσόδων και χρέωση του στον αρμόδιο υπάλληλο Προϊστάμενος Τμήματος Εσόδων
5 Παραλαβή από τον αρμόδιο υπάλληλο Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
6 Έλεγχος του Χρηματικού Καταλόγου και της Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
7 Διενέργεια Ταμειακής Βεβαίωσης Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
8 Αποστολή αντιγράφου της περιληπτικής κατάστασης βεβαίωσης στο Ελεγκτικό Συνέδριο και στην Αρμόδια Υπηρεσία Υπάλληλος Γραμματείας

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία που βεβαιώνει έσοδα.