Ταμειακή Βεβαίωση Εσόδων Υπέρ Δημοσίου & Τρίτων

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Αναθεώρηση ως προς 19:41, 9 Φεβρουαρίου 2017 από τον Manoli pamak (Συζήτηση | συνεισφορές) (Περιγραφή Υπηρεσίας)
(διαφορά) ← Παλαιότερη αναθεώρηση | Τελευταία αναθεώρηση (διαφορά) | Νεότερη αναθεώρηση → (διαφορά)
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Ταμειακή Βεβαίωση Εσόδων Υπέρ Δημοσίου & Τρίτων
Σε ποιους παρέχεται Υπηρεσίες του Δημοσίου & Τρίτους
Νομοθετικό πλαίσιο Ν.Δ. 356/1974, Π.Δ. 16/89
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Ταμειακή βεβαίωση Εσόδων υπέρ Δημοσίου και Τρίτων αφού πρώτα ελεγχθούν οι τίτλοι είσπραξης και οι τριπλότυπες περιληπτικές καταστάσεις βεβαίωσης ως προς την ορθότητα τους.

Σχετική Νομοθεσία

Ν.Δ. 356/1974 (Κ.Ε.Δ.Ε.), Π.Δ. 16/89

Τρόπος διεκπεραίωσης

Η αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία η οποία προσδιορίζει σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις τον οφειλέτη, το είδος της οφειλής, το ποσό και την αιτία της οφειλής, συντάσσει και αποστέλλει τον Χρηματικό Κατάλογο και την Τριπλότυπη Περιληπτική Κατάσταση Βεβαίωσης στην αρμόδια κατά περίπτωση Δ.Ο.Υ. Τα στοιχεία που περιέχονται στους τίτλους είσπραξης και στις περιληπτικές καταστάσεις βεβαίωσης καθορίζονται στο Π.Δ. 16/89 και αν δεν περιέχουν τα στοιχεία που προβλέπονται από το νόμο επιστρέφονται στην αρχή που τους απέστειλε για συμπλήρωση ή διόρθωση. Εάν τα ανωτέρω έγγραφα είναι ορθά συμπληρωμένα τότε καταχωρούνται στο σύστημα TAXIS από τον υπάλληλο του Τμήματος Εσόδων της Δ.Ο.Υ. και επικυρώνονται λαμβάνοντας Αριθμό Τριπλοτύπου Βεβαίωσης (Α.Τ.Β.). Στη συνέχεια ένα αντίτυπο της περιληπτικής κατάστασης βεβαίωσης συμπληρώνεται και επιστρέφεται στην Αρχή που την εξέδωσε.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Τριπλότυπη Περιληπτική Κατάσταση Βεβαίωσης Αποστολή από την αρμόδια υπηρεσία
2 Χρηματικός Κατάλογος Αποστολή από την αρμόδια υπηρεσία

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Παραλαβή Χρηματικού Καταλόγου & Τριπλότυπης Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης που έχουν αποσταλεί από την αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία Υπάλληλος Γραμματείας
2 Χαρακτηρισμός Χρηματικού Καταλόγου και Χρέωση στο Τμήμα Εσόδων Προϊστάμενος Δ.Ο.Υ.
3 Πρωτοκόλληση του Χρηματικού Καταλόγου Υπάλληλος Γραμματείας
4 Παραλαβή Χρηματικού Καταλόγου από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Εσόδων και χρέωση του στον αρμόδιο υπάλληλο Προϊστάμενος Τμήματος Εσόδων
5 Έλεγχος του Χρηματικού Καταλόγου και της Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης. Αν τα δικαιολογητικά είναι πλήρη πηγαίνουμε στο Βήμα 6, αν δεν είναι πλήρη πηγαίνουμε στο Βήμα 8 Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
6 Καταχώρηση του Χρηματικού Καταλόγου και της Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης στο σύστημα TAXIS, επικύρωση αυτών και λήψη Αριθμού Τριπλοτύπου Βεβαίωσης (Α.Τ.Β.). Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
7 Αποστολή αντιγράφου της περιληπτικής κατάστασης βεβαίωσης στην Αρμόδια Υπηρεσία Υπάλληλος Γραμματείας
8 Επιστροφή εγγράφων στην αρμόδια Υπηρεσία για διόρθωση ή συμπλήρωση Υπάλληλος Γραμματείας

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία που βεβαιώνει έσοδα.