Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ
Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ | |
---|---|
Από ποιους παρέχεται | ΟΠΑΝΔΑ |
Σε ποιους παρέχεται | Πολίτες |
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση | 10 |
Κόστος σε ευρώ | 0 |
Περιεχόμενα
Περιγραφή Υπηρεσίας
Υποβολή αιτημάτων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον ΟΠΑΝΔΑ.
Σχετική Νομοθεσία
1) Ν. 3463/06 Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων – ΦΕΚ 114/Α/ 8-6-06 (άρθρο 241 παρ.1.εδ.Β’)
2) Η υπ’ άρ. 1302/14-11-2011 Πράξη Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Αθηναίων (ΦΕΚ 2784/Β’/2-12-2011) και η αριθμ. οικ. 14660/13681/2-4-2014 (ΦΕΚ 1005/Β’) Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, περί έγκρισης της συγχώνευσης των Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου Αθηναίων Δ.Α.Μ.Σ., Π.Ο.Δ.Α., Ο.Ν.Α. σε ένα νέο Ν.Π.Δ.Δ. με την ονομασία: «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ»
3) Οι διατάξεις του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΦΕΚ 1290/Β/28-5-2013)
4) Ν. 2472/1997 (άρθρο 10)
5) Ν. 2915/2001 - ΦΕΚ Α 109 ( άρθρο 7Α παρ. 1α & άρθρο 34 παρ. 3)
Τρόπος διεκπεραίωσης
Τα αιτήματα των δημοτών (που αφορούν καταγγελίες,παράπονα, προτάσεις ή πληροφόρηση) υποβάλλονται είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής Εξυπηρέτησης πολιτών 1595, είτε μέσω του Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα αιτήματα διαχωρίζονται και όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης CRM στο Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών της Διευθυνσης Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Οργάνωσης και Αξιοποίησης Πόρων του ΟΠΑΝΔΑ, και ο αρμόδιος υπάλληλος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο ανάλογο Τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κ.α.). Τα αιτήματα επεξεργάζονται κατάλληλα από τον Οργανισμό και, μέσω του συστήματος CRM, ο Δήμος Αθηναίων ενημερώνεται για την κατάσταση - εξέλιξη τους. Τέλος οι δημότες πληροφορούνται για την κατάσταση -εξέλιξη του αιτήματος τους από το Δήμο Αθηναίων.
Διαδικασίες
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Α | Βήματα διαδικασίας | Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική | Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα |
---|---|---|---|---|
1 | Υποβολή αιτήματος από δημότη (καταγγελία,παράπονο, πρόταση ή πληροφόρηση), είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής Εξυπηρέτησης πολιτών 1595 είτε μέσω του site του Δήμου Αθηναίων. | Δήμος Αθηναίων | ||
2 | Καταχώρηση και διαχωρισμός αιτημάτων | Δήμος Αθηναίων | ||
3 | Όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης CRM στο αρμόδιο Τμήμα του ΟΠΑΝΔΑ. | Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών - Διευθυνση Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Οργάνωσης και Αξιοποίησης Πόρων του ΟΠΑΝΔΑ | ||
4 | Εκτύπωση και ο αρμόδιος διαβίβαση του αιτήματος στο ανάλογο, κατα περίπτωση, Τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κ.α.) | Αρμόδια Τμήματα ΟΠΑΝΔΑ (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κ.α.) | ||
5 | Επεξεργασία αιτημάτων από το εκάστοτε τμήμα του ΟΠΑΝΔΑ και ενημέρωση Τμήματος Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών. | Αρμόδια Τμήματα ΟΠΑΝΔΑ (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κ.α.) | ||
6 | Υποβολή απάντησης στο αίτημα, μέσω του συστήματος CRM, στο Δήμο Αθηναίων, | Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών - Διευθυνση Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Οργάνωσης και Αξιοποίησης Πόρων του ΟΠΑΝΔΑ | ||
7 | ο οποίος προωθει την ενημερώνεται
για την κατάσταση - εξέλιξη τους. Τέλος οι δημότες πληροφορούνται για την κατάσταση -εξέλιξη του αιτήματος τους από το Δήμο Αθηναίων. |
|||
8 | ||||
9 | ||||
10 | ||||
11 | ||||
12 | ||||
13 | ||||
14 | ||||
15 | ||||
16 | ||||
17 | ||||
18 | ||||
19 | ||||
20 |
Άλλη υπηρεσία του φορέα μας
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς
Δήμος Αθηναίων.