Διοργάνωση Πολιτιστικών Εκδηλώσεων

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Αναθεώρηση ως προς 16:59, 14 Ιανουαρίου 2019 από τον Sotkil (Συζήτηση | συνεισφορές)
(διαφορά) ← Παλαιότερη αναθεώρηση | Τελευταία αναθεώρηση (διαφορά) | Νεότερη αναθεώρηση → (διαφορά)
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Διοργάνωση Πολιτιστικών Εκδηλώσεων
Από ποιους παρέχεται ΟΠΑΝΔΑ
Σε ποιους παρέχεται Δημότες και επισκέπτες της Πόλης
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση μήνες

Περιγραφή Υπηρεσίας

Σχεδιασμός , υλοποίηση Πολιτιστικών εκδηλώσεων, συναυλιών, θεατρικών παραστάσεων, φεστιβάλ, κ.λ.π. που πραγματοποιούνται στο κέντρο και στις δημοτικές Κοινότητες της Αθήνας π.χ. Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Απόκριες, Καλοκαιρινές Εκδηλώσεις, κ.λ.π.

Σχετική Νομοθεσία

ΦΕΚ 1290/28.5.13, Ν. 4270/204, Π.Δ..80/16, Ν.3463/06, Ν.3852/10, Ν.4412/16

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ηλεκτρονικός και χειρόγραφος

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση φορέα προς τον Δήμο από τον Αιτούντα
2 Demo της εκδήλωσης από τον Αιτούντα
3 Στοιχεία γιά σύναψη σύμβασης από τον Αιτούντα

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Αίτηση φορέων και προϋπολογισμός ανάλογα με την εκδήλωση Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών, Διεύθυνση Πολιτισμού
2 Επιλογή φορέων από επιτροπή
3 Εισήγηση στο Δ.Σ. γιά την πραγματοποίηση ή μη της εκδήλωσης Διεύθυνση Πολιτισμού, Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών
4 Εισήγηση στο Δ.Σ. αποδέσμευσης ποσού Διεύθυνση Πολιτισμού, Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών, Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
5 Ανάθεση στην εταιρεία/ες, ανάλογα με την εκδήλωση, μέσω απόφασης Δ.Σ. (αν το ποσό είναι πάνω από 20.000 ευρώ), ή από τον πρόεδρο του Δ.Σ. (αν είναι λιγότερο) Διεύθυνση Πολιτισμού, Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
6 Ενημέρωση των αναδόχων φορέων μέσω εμαιλ ή τηλεφωνικά, συζήτηση γιά τις λεπτομέρειες μαζί τους Διεύθυνση Πολιτισμού
7 Υλοποίηση εκδήλωσης:

α. Άδειες χώρων για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης

β. Ανάγκες τεχνικού εξοπλισμού εκδήλωσης (εξέδρες, ήχος, φωτισμός, ...)

γ. Συλλογή πληροφοριών για την έκδοση του προγράμματος, δελτίου τύπου γιά το Τμήμα Επικοινωνίας

δ. Συνεννόηση με τις υπόλοιπες υπηρεσίες όσον αφορά τις μεταφορές στους χώρους της εκδήλωσης των απαραίτητων υλικών.

ε. Επικοινωνία με εμπλεκόμενους φορείς

Διεύθυνση Πολιτισμού και τα αντίστοιχα τμήματα και άλλες δημόσιες υπηρεσίες που αφορούν την εκδήλωση (π.χ. Αστυνομία, ΕΚΑΒ, Τροχαία, Πυροσβεστική, Υπουργείο Πολιτισμού, Εφορίαες αρχαιοτήτων, Καθαριότητα του Δήμου κλπ)

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Μητρώα που τηρούνται

Μηνιαίοι, τρίμηνοι, εξάμηνοι, ετήσιοι απολογισμοί

Μητρώα των συνεργαζόμενων φορέων