Διαδικασία Επιδιόρθωσης Βλάβης Η/Υ σε ΟΤΑ

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Αναθεώρηση ως προς 10:44, 25 Ιουνίου 2023 από τον Mitskastor (Συζήτηση | συνεισφορές) (Μητρώα που τηρούνται)
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Διαδικασία Επιδιόρθωσης Βλάβης Η/Υ σε ΟΤΑ

Περιγραφή Υπηρεσίας

Αφορά στην εσωτερική διαδικασία που ακολουθείται έτσι ώστε να γίνει επιδιόρθωση βλάβης ενός υπηρεσιακού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ) ΟΤΑ .

Σχετική Νομοθεσία

Εσωτερικός οργανισμός λειτουργίας ΟΤΑ.

Τρόπος διεκπεραίωσης

Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης από τον υπάλληλο που έχει το πρόβλημα στον Η/Υ του , προς το Τμήμα Πληροφορικής.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Αίτηση υπαλλήλου προς το τμήμα πληροφορικής για επιδιόρθωση βλάβης του Η/Υ του.

Αίτηση υπαλλήλου πληροφορικής προς το τμήμα προμηθειών για χορήγηση ανταλλακτικών.

Δικαιούχοι

Όλοι οι υπάλληλοι του οργανισμού με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και αν απασχολούνται .

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Τμήμα Προμηθειών.

Μητρώα που τηρούνται

Ηλεκτρονικό μητρώο βλαβών που τηρείται στο τμήμα πληροφορικής .

Ηλεκτρονικό μητρώο ανταλλακτικών που τηρείται στο τμήμα προμηθειών.