ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

(ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ)
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Από ποιους παρέχεται Υπαλλήλους του Ο.Μ.Μ.Θ.
Σε ποιους παρέχεται ΘΕΑΤΕΣ Συνδρομητές, Μεμονωμένοι Πελάτες , Group
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος 4481/2017 άρθρο73
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 1
Κόστος σε ευρώ Αντίτιμο εισιτηρίου
Αρμόδια αρχή Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης

Περιγραφή Υπηρεσίας

Έλεγχος αίτησης για την χορήγηση εισιτήριου(ηλεκτρονικά ή δια ζώσης για την παρακολούθηση θεατρικής ή μουσικής παράστασης ή ημερίδας

Σχετική Νομοθεσία

Νόμος 4481/2017 άρθρο 73

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4481-2017/arthro-73-nomos-4481-2017-organismos-megaroy-moysikis

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας ή αυτοπροσώπως την αίτηση με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ανάλογα για την χορήγηση εισιτηρίου θεατή και στην συνέχεια ελέγχονται τα δικαιολογητικά και εκδίδεται το εισιτήριο για την είσοδο στην Θεατρική ή Μουσική Παράσταση ή για την Ημερίδα που θα παρακολουθήσει.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Υπόδειγμα αίτησης

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση Κατάθεση από τον Αιτούντα
2 Έλεγχος δικαιολογητικών Κατάθεση από τον Αιτούντα
3 Κατάθεση από τον Αιτούντα

Διαδικασίες

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Υποβολή αίτησης θεατή με συνημμένα τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως Ν4481/2017 Υπάλληλος 1 ημέρα
2 Παραλαβή της αίτησης με τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
3 Έλεγχος δικαιολογητικών και έλεγχος διαθεσιμότητας Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
4 Έγκριση της αίτησης και κοινοποίηση στον ενδιαφερόμενο του αντίτιμου του Εισιτηρίου Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
5 Αποστολή της Πληρωμής του αντίτιμου με email ή αυτοπροσώπως Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
6 Έκδοση του εισιτηρίου Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
7 Αποστολή και παραλαβή από τον ενδιαφερόμενο με email ή αυτοπροσώπως εισιτηρίου και απόδειξης Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
8
9
10
11
12
13
14
15
16

Μητρώα που τηρούνται

Στην υπηρεσία τηρείται ηλεκτρονικό μητρώο αιτημάτων πελατών

Αποτύπωση μοντέλου επιχειρηματικής διαδικασίας (B.P.M.N.)Resources/assets/file-type-icons/fileicon-pdf.png

Παρακολούθηση στο learn.ellak.gr Wiki Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημόσιου Τομέα