ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ -ΝΟΗΣΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
{{
Περιεχόμενα
Περιγραφή Υπηρεσίας
Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2 |Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας |χρώμα = background:#C1D8FF; |εικόνα = |μέγεθος_εικόνας = |λεζάντα = λογότυπο |τίτλος = |Από ποιους παρέχεται =Υπαλλήλους του ΚΔΕΜΤ. |Σε ποιους παρέχεται =ΘΕΑΤΕΣ Μέλη και Μεμονωμένοι Πελάτες GROUP |Νομοθετικό πλαίσιο =Π.Δ. της 12ης .10.2001 (Β΄ 1411)καθώς και της Υπ. Απόφαση 125735/2019 |Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =1 |Κόστος σε ευρώ =Αντίτιμο εισιτηρίου |Ταυτότητα υπηρεσίας2 = |Αρμόδια αρχή =Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας }}
Περιγραφή Υπηρεσίας
Έλεγχος αίτησης για την χορήγηση εισιτήριου(ηλεκτρονικά ή δια ζώσης για την παρακολούθηση προβολής ή έκθεσης ή εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εργαστηρίων ή ημερίδας
Σχετική Νομοθεσία
Π.Δ. της 12ης .10.2001 (Β΄ 1411) καθώς και της Υπ. Απόφαση 125735/2019
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/736867/yp.-apofasi-daefk-ke-oik.12741-a321-2021
Τρόπος διεκπεραίωσης
Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας ή αυτοπροσώπως την αίτηση με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ανάλογα για την χορήγηση εισιτηρίου θεατή και στην συνέχεια ελέγχονται τα δικαιολογητικά και εκδίδεται το εισιτήριο για την είσοδο προβολής ή έκθεσης ή εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εργαστηρίων ή ημερίδας που θα παρακολουθήσει.
Έντυπο που χρησιμοποιείται
Υπόδειγμα αίτησης
Δικαιολογητικά
| Α/Α | Απαραίτητα Δικαιολογητικά | Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση |
|---|---|---|
| 1 | Αίτηση | Κατάθεση από τον Αιτούντα |
| 2 | Έλεγχος δικαιολογητικών | Κατάθεση από τον Αιτούντα |
Διαδικασίες
| Α/Α | Βήμα Διαδικασίας | Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική | Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Υποβολή αίτησης θεατή με συνημμένα τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως | Π.Δ. της 12ης .10.2001 (Β΄ 1411) καθώς και της Υπ. Απόφαση 125735/2019 | Υπάλληλος του ΝΟΗΣΙΣ | 1 ημέρα |
| 2 | Παραλαβή της αίτησης με τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως | Υπάλληλος των εκδοτηρίων | 1 ημέρα | |
| 3 | Έλεγχος δικαιολογητικών και έλεγχος διαθεσιμότητας | Υπάλληλος των εκδοτηρίων | 1 ημέρα | |
| 4 | Έγκριση της αίτησης και κοινοποίηση στον ενδιαφερόμενο του αντίτιμου του Εισιτηρίου | Υπάλληλος των εκδοτηρίων | 1 ημέρα | |
| 5 | Αποστολή της Πληρωμής του αντίτιμου με email ή αυτοπροσώπως | Υπάλληλος των εκδοτηρίων | 1 ημέρα | |
| 6 | Έκδοση του εισιτηρίου | Υπάλληλος των εκδοτηρίων | 1 ημέρα | |
| 7 | Αποστολή και παραλαβή από τον ενδιαφερόμενο με email ή αυτοπροσώπως εισιτηρίου και απόδειξηq | Υπάλληλος των εκδοτηρίων | 1 ημέρα |
Μητρώα που τηρούνται
Στην υπηρεσία τηρείται ηλεκτρονικό μητρώο πελατών