Απόφαση συγκρότησης επιτροπών ελέγχου & παραλαβής δράσεων Επιχειρησιακών Προγραμμάτων

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Απόφαση συγκρότησης επιτροπών ελέγχου & παραλαβής δράσεων Επιχειρησιακών Προγραμμάτων
Από ποιους παρέχεται κατά τόπους περιφέρειες
Σε ποιους παρέχεται Εσωτερική διαδικασία

Περιγραφή Υπηρεσίας

Η συγκρότηση των επιτροπών ελέγχου και παραλαβής δράσεων των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (Ε.Π.) των Οργανώσεων - Ομάδων Παραγωγών (Ο.Π.) πραγματοποιείται στα πλαίσια της Ενωσιακής (Κοινή Αγροτική Πολιτική) και Εθνικής νομοθεσίας, προκειμένου οι αναγνωρισμένες (Ο.Π.) να κάνουν χρήση των μέτρων στήριξης και των επιχειρησιακών προγραμμάτων. Συγκροτείται σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα (πρώην Νομαρχία) και έργο τους είναι: α) για την πρώτη επιτροπή, η παρακολούθηση και ο έλεγχος της λειτουργίας των Ο.Π. της περιοχής αρμοδιότητας τους και ο έλεγχος των αιτήσεων των επιχειρησιακών προγραμμάτων, β) για τη δεύτερη επιτροπή, ο έλεγχος των υποβαλλομένων αιτήσεων ενίσχυσης και η παραλαβή των δράσεων των Ε.Π.

Τα μέλη αυτή της δεύτερης επιτροπής είναι διαφορετικά από τα μέλη της πρώτης επιτροπής.

Σχετική Νομοθεσία

  • ΥΑ 286886/22-4-2009 Άρθρο 4 παρ.3
  • ΚΥΑ 266355/11-2-200 άρθρο 27, όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την ΚΥΑ 278226/7-6-2010
  • Καν.(EE)1308/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου
  • Καν. (ΕΕ) 499/2014 της Επιτροπής
  • Καν. (ΕΕ) 543/2011 της Επιτροπής

Τρόπος διεκπεραίωσης

Έντυπος

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Απόφαση συγκρότησης επιτροπών ελέγχου & παραλαβής δράσεων Επιχειρησιακών Προγραμμάτων

ΤΕΣΤ

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Ορισμός εκπροσώπων Σύνταξη και αποστολή εγγράφων σε άλλες Δ/νσεις της Περιφερειακής Ενότητας για τον καθορισμό των μελών άλλων ειδικοτήτων που θα μετέχουν στις επιτροπές. Ορισμένος υπεύθυνος υπάλληλος για θέματα Ο.Π. 1 ημέρα
2 Αναμονή λήψης απαιτούμενων εγγράφων
3 Σύνταξη και έγκριση απόφασης Γνωστοποίηση υπαλλήλων μελών, σύνταξη απόφασης, υπογραφές από Προϊστάμενο Τμήματος και Προϊστάμενο Δ/νσης και αποστολή στην έδρα της Περιφέρειας Προϊστάμενος Τμήματος, Προϊστάμενος Δ/νσης και ορισμένος υπεύθυνος υπάλληλος για θέματα Ο.Π. 1 ημέρα
4 Έγκριση απόφασης Έγκριση απόφασης - υπογραφές από Γεν. Δ/ντη και Περιφερειάρχη Γενικός Δ/ντής, Περιφερειάρχης 3-4 ημέρες
5 Δημοσιοποίηση απόφασης Ανάρτηση απόφασης στο διαύγεια, και αποστολή στα μέλη της επιτροπής για ενημέρωση. Ορισμένος υπεύθυνος υπάλληλος για θέματα Ο.Π. 1 ημέρα

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας