Εγγραφή και πρόσβαση στο ασύρματο δίκτυο (WiFi – Hotspot) του Δήμου Πυλαίας - Χορτιάτη

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Ο Δήμος Πυλαίας - Χορτιάτη παρέχει δωρεάν ασύρματο Internet στους κατοίκους του σε επιλεγμένα σημεία της δημοτικής επικράτειας, που βρίσκονται στην περιοχή των κεντρικών δημοτικών κτιρίων και στις πλατείες στις έδρες των Δημοτικών Ενοτήτων στο Πανόραμα, στην Πυλαία και στο Ασβεστοχώρι. Ο πολίτης καταθέτει στο ΚΕΠ της ΔΕ επιλογής του τυποποιημένη αίτηση εγγραφής του στο δίκτυο Wi Fi του δήμου. Ο πολίτης – χρήστης ταυτοποιείται μέσω της Αστυνομικής του Ταυτότητας. Τα στοιχεία του και το σχετικό username καταχωρούνται σε ηλεκτρονικό αρχείο χρηστών και του παραδίδεται “ticket” με διαπιστευτήρια χρήστη (username, password). Αν ο πολίτης επιθυμεί μπορεί να εγγραφεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες ενημέρωσης του δήμου μέσω της Δημοτικής Διαδικτυακής Πύλης (ΔΔΠ). Συγκεκριμένα εγγράφεται στο newsletter του Δήμου και στη λίστα παραληπτών του περιοδικού “Έχουμε Νέα” του Δήμου. Επίσης, τα στοιχεία επικοινωνίας του πολίτη καταχωρούνται στο Πληροφοριακό Σύστημα CRM (Citizen Relationship Management) του Δήμου. Στη συνέχεια παραλαμβάνει τα απαραίτητα έντυπα για τη σύνδεσή του (ticket, όροι χρήσης). Αν ο πολίτης δεν συμφωνήσει να εγγραφεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, παρακάμπτονται όλα τα στάδια εγγραφής (newsletter, περιοδικό, CRM) και απλά του παραδίδονται τα έντυπα για τη σύνδεσή του.

Τίτλος Υπηρεσίας: Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Περιγραφή Διαδικασίας: Εγγραφή και πρόσβαση στο ασύρματο δίκτυο (WiFi – Hotspot) του Δήμου Πυλαίας - Χορτιάτη

Εμπλεκόμενοι φορείς: Κανείς άλλος εκτός του δήμου

Νομικό Πλαίσιο: Περίπτωση Γ, παράγραφος 1 του άρθρου 75 του ν. 3463/2006 (ΦΕΚ Α 114/30.6.2006) Δημοτικός και Κοινοτικός Κώδικας

Χρόνος Διεκπεραίωσης: Άμεσα

Εμπλεκόμενοι Φορείς - Ρόλοι: Δήμος Πυλαίας - Χορτιάτη

Εκκίνηση υπηρεσίας:  Προαιρετική  Υποχρεωτική

Γεγονός εκκίνησης υπηρεσίας: Αίτηση εγγραφής στο ασύρματο δίκτυο της αντίστοιχης ΔΕ.

Αποτελέσματα: Βελτίωση της παροχής υπηρεσιών προς τον πολίτη, εξοικονόμηση πόρων (απασχόληση υπαλλήλων και σε άλλες εργασίες). Εξοικονόμηση χρόνου και εκσυγχρονισμός της διαδικασίας με τη χρήση ΤΠΕ συστημάτων. Οργανωτική ευελιξία του δήμου.

Βήματα διαδικασίας
Κανονική Ροή:
Βήμα Δράστης
1.  Παραλαβή αίτησης εγγραφής πολίτη στο ασύρματο δίκτυο της ΔΕ επιλογής του Πολίτης - Υπάλληλος ΚΕΠ
2.  Ταυτοποίηση χρήστη μέσω ταυτότητας Πολίτης - Υπάλληλος ΚΕΠ
3.  Καταχώρηση στοιχείων χρήστη και username σε ηλεκτρονικό αρχείο Υπάλληλος ΚΕΠ
4.  Παράδοση “ticket” με διαπιστευτήρια χρήστη (username, password) Υπάλληλος ΚΕΠ
5.  Εγγραφή σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες ενημέρωσης του δήμου Υπάλληλος ΚΕΠ
6.  Αν συμφωνεί τότε εγγραφή πολίτη μέσω της Δημοτικής Διαδικτυακής Πύλης (ΔΔΠ) στο newsletter του Δήμου Υπάλληλος ΚΕΠ
7.  Εγγραφή πολίτη μέσω της Δημοτικής Διαδικτυακής Πύλης (ΔΔΠ) στη λίστα παραληπτών του περιοδικού “Έχουμε Νέα” του Δήμου Υπάλληλος ΚΕΠ
8.  Καταχώρηση στοιχείων επικοινωνίας πολίτη στο Πληροφοριακό Σύστημα CRM (Citizen Relationship Management) του Δήμου Υπάλληλος ΚΕΠ
9.  Παραλαβή εντύπων (ticket, όροι χρήσης) Πολίτης - Υπάλληλος ΚΕΠ
Εναλλακτικές ροές:
Βήμα Δράστης
6.1 Αν δεν συμφωνεί προχωράμε στην παραλαβή εντύπων (βήμα 9) Πολίτης - Υπάλληλος ΚΕΠ
Εισροές υπηρεσίας
Πίνακας Δικαιολογητικών:
α/α Κωδικός Τίτλος Φορέας έκδοσης: Αντικαθιστά κάποιο άλλο; Πώς δίνεται;
1. ΑΤ Αστ. Ταυτότητα Όχι
Πίνακας Εγγράφων:
α/α Κωδικός Τίτλος Σχόλια
1. TC Ticket διαπιστευτηρίων
2. OX Όροι Χρήσης
Γεγονός τερματισμού υπηρεσίας: Πρόσβαση στο διαδίκτυο
Φορείς Κοινοποίησης:  Κανένας
Πληροφοριακά Συστήματα: Antamedia Hotspot, CRM Δήμου
Διαδικτυακές υπηρεσίες: Δημοτική Διαδικτυακή Πύλη