Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Νηολόγηση αεροσκάφους"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Διαδικασίες)
(Δικαιολογητικά)
Γραμμή 41: Γραμμή 41:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|'''Αίτηση'''
+
|Αίτηση
 
|Κατάθεση από τον αιτούντα
 
|Κατάθεση από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|'''Υπεύθυνη Δήλωση''' του Ν. 1599/86
+
|Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86
 
|Κατάθεση από τον αιτούντα
 
|Κατάθεση από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|Έ'''γγραφα προς απόδειξη της Εθνικότητας του αιτούντος'''
+
|Έγγραφα προς απόδειξη της Εθνικότητας του αιτούντος:
 +
α) αν πρόκειται για φυσικό πρόσωπο, αρκεί η αστυνομική του ταυτότητα ή το Διαβατήριο (υποβάλλεται φωτοαντίγραφο)
 +
 
 +
β)  αν ο αιτών είναι Νομικό Πρόσωπο, απαιτείται η υποβολή του ισχύοντος καταστατικού του Νομικού Προσώπου και των κατά περίπτωση εγγράφων, από τα οποία προκύπτει ο έχων το δικαίωμα να δεσμεύει δια της υπογραφής του το Νομικό Πρόσωπο (π.χ., εξουσιοδοτήσεις, νομιμοποιήσεις, Πρακτικά Δ.Σ.
 
|Κατάθεση από τον αιτούντα
 
|Κατάθεση από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|'''Τα αναγκαία έγγραφα προς απόδειξη της Εθνικότητας του αιτούντος'''. Εάν πρόκειται για φυσικό πρόσωπο, αρκεί η αστυνομική του ταυτότητα ή το Διαβατήριο (υποβάλλεται φωτοαντίγραφο), ενώ, αν ο αιτών είναι <span lang="EN-US">N</span>ομικό Πρόσωπο, απαιτείται η υποβολή του ισχύοντος καταστατικού του Νομικού Προσώπου και των κατά περίπτωση εγγράφων, από τα οποία προκύπτει ο έχων το δικαίωμα να δεσμεύει διά της υπογραφής του το Νομικό Πρόσωπο (π.χ., εξουσιοδοτήσεις, νομιμοποιήσεις, Πρακτικά Δ.Σ. κ
+
|Έγγραφα προς απόδειξη της κυριότητας ή της μίσθωσης του αεροσκάφους:
|
+
α) πωλητήριο έγγραφο, Ιδιωτικό ή Συμβολαιογραφικό
 +
 
 +
β) αν είναι μισθωμένο, την σχετική Σύμβαση μίσθωσης
 +
 
 +
το σύνολο των εγγράφων θα πρέπει να είναι θεωρημένα από τις αρμόδιες Εφορίες εκμισθωτή και μισθωτή, αν πρόκειται περί φυσικών προσώπων.
 +
 
 +
Σημειώνουμε ότι το πωλητήριο έγγραφο, γνωστό διεθνώς ως <span lang="EN-US">BILL OF SALE</span>, ή το μισθωτήριο συμβόλαιο, σε περίπτωση που γίνεται αγοραπωλησία ή μίσθωση στο εξωτερικό, πρέπει να έχει συνταχθεί κατά τους Νόμους του Κράτους όπου συντάχθηκε (Α.Κ. άρθρο 11) και να είναι θεωρημένα από τον αρμόδιο Έλληνα Πρόξενο ή να έχει την ένδειξη Α <span lang="EN-US">POSTILLE</span> (Ν. 1497/84). Τα έγγραφα αυτά,  εφ’ όσον έχουν συνταχθεί σε ξένη γλώσσα πλήν της αγγλικής, πρέπει να συνοδεύονται απαραίτητα και από επίσημη μετάφραση τους, προκειμένου να καταχωρισθούν στα  Μητρώα Αεροσκαφών.
 +
|Κατάθεση από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|'''α αναγκαία έγγραφα προς '''απόδειξη της κυριότητας ή της μίσθωσης του αεροσκάφους '''(πωλητήριο έγγραφο, Ιδιωτικό ή Συμβολαιογραφικό ή, αν είναι μισθωμένο, την σχετική Σύμβαση μίσθωσης), θεωρημένα από τις αρμόδιες Εφορίες εκμισθωτή και μισθωτή, αν πρόκειται περί φυσικών προσώπων.'''Σημειώνουμε ότι το πωλητήριο έγγραφο, γνωστό διεθνώς ως <span lang="EN-US">BILL OF SALE</span>, ή το μισθωτήριο συμβόλαιο, σε περίπτωση που γίνεται αγοραπωλησία ή μίσθωση στο εξωτερικό, πρέπει να έχει συνταχθεί κατά τους Νόμους του Κράτους όπου συντάχθηκε (Α.Κ. άρθρο 11) και να είναι θεωρημένα από τον αρμόδιο Έλληνα Πρόξενο ή να έχει την ένδειξη Α <span lang="EN-US">POSTILLE</span> (Ν. 1497/84). Τα έγγραφα
+
|Έγγραφα της αρμόδιας Τελωνειακής αρχής ή ΔΟΥ, περί διευθέτησης των κατά περίπτωση οικονομικών εκκρεμοτήτων του αεροσκάφους (εκτελωνισμός, καταβολή ΦΠΑ)
 
+
|Κατάθεση από τον αιτούντα
αυτά,  εφ’ όσον έχουν συνταχθεί σε ξένη γλώσσα πλήν της αγγλικής, πρέπει να συνοδεύονται απαραίτητα και από επίσημη μετάφραση τους, προκειμένου να καταχωρισθούν στα  Μητρώα Αεροσκαφών.
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|'''α αποδεικτικά έγγραφα της αρμόδιας Τελωνειακής αρχής ή ΔΟΥ''', περί διευθέτησης
+
|Παράβολο Δημοσίου αξίας 30 ευρώ (Ν.2873/00  άρθρο 25).
 
+
|Κατάθεση από τον αιτούντα
των κατά περίπτωση οικονομικών εκκρεμοτήτων του αεροσκάφους (εκτελωνισμός, καταβολή ΦΠΑ)
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|'''Παράβολο Δημοσίου '''αξίας '''30 ευρώ (Ν.2873/00  άρθρο 25).'''
+
|Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο ή Βεβαίωση Ασφαλιστικής εταιρείας ή <span lang="EN-US">Broker </span>– όχι, όμως, απλού ασφαλιστικού πράκτορα - για κάλυψη
|
+
 
 +
ζημιών α/φ, επιβαινόντων, φορτίου, καθώς και τρίτων επί του εδάφους (Ν.1815/88, ΕΚ 785/04). Ως ασφαλιζόμενος θα αναγράφεται οπωσδήποτε ο τελικός χρήστης του αεροσκάφους – <span lang="EN-US">Operator</span>, ανεξάρτητα από το αν είναι κύριος ή μισθωτής αυτού. Λοιπά φυσικά και Νομικά Πρόσωπα μπορούν να συμπεριλαμβάνονται στο ασφαλιστήριο ως συνασφαλιζόμενοι.
 +
|Κατάθεση από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|'''Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο ή Βεβαίωση Ασφαλιστικής εταιρείας ή <span lang="EN-US">Broker </span>– όχι, όμως, απλού ασφαλιστικού πράκτορα - '''για κάλυψη
+
|Πιστοποιητικό Αξιοπλοΐας του αεροσκάφους, το οποίο έχει εκδοθεί (ή έχει γίνει αποδεκτό) από την ΥΠΑ/Δ2/Α.
 
+
|Κατάθεση από τον αιτούντα
ζημιών α/φ, επιβαινόντων''',''' φορτίου, καθώς και τρίτων επί του εδάφους (Ν.1815/88, ΕΚ 785/04). Ως ασφαλιζόμενος θα αναγράφεται οπωσδήποτε ο τελικός
 
χρήστης του αεροσκάφους – <span lang="EN-US">Operator</span>, ανεξάρτητα από το αν είναι κύριος ή μισθωτής αυτού. Λοιπά φυσικά και Νομικά Πρόσωπα
 
μπορούν να συμπεριλαμβάνονται στο ασφαλιστήριο ως συνασφαλιζόμενοι.
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
|'''Πιστοποιητικό Αξιοπλοΐας''' του αεροσκάφους, το οποίο έχει εκδοθεί (ή έχει γίνει αποδεκτό) από την ΥΠΑ/Δ2/Α.
+
|Πινακίδα ταυτότητας του α/φους (όπως αυτή περιγράφεται στην 6<sup>η </sup>έκδοση του παραρτήματος ΑΝΝΕΧ 7 του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας ICAO άρθρο 2.)
|
+
|Κατάθεση από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|10
 
|10
|Το α/φος θα πρέπει να φέρει την πινακίδα ταυτότητας, όπως αυτή περιγράφεται στην 6<sup>η </sup>έκδοση του παραρτήματος ( ΑΝΝΕΧ) 7 του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας ( ICAO) άρθρο 2.
+
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-

Αναθεώρηση της 10:33, 2 Δεκεμβρίου 2015

  • Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο στον browser του wiki.ellak.gr και γράψτε τον τίτλο της υπηρεσίας που θέλετε να εισάγετε. Πατήστε στον κόκκινο σύνδεσμο που θα εμφανιστεί με τον τίτλο της υπηρεσίας. Κάντε αντιγραφή - επικόλληση (copy-paste) τo παρακάτω κείμενο στη νέα σελίδα που θα σας προτείνει στο νέο παράθυρο. Πατήστε αποθήκευση και μετά επεξεργασία. Είστε έτοιμοι να καταχωρίσετε τη νέα υπηρεσία.
  • Δείτε στη σελίδα συζήτησης του παρόντος λήμματος οδηγίες συμπλήρωσης μιας υπηρεσίας


Η αντιγραφή ξεκινά κάτω από εδώ:

Νηολόγηση αεροσκάφους
Από ποιους παρέχεται Υπηρεσια Πολιτικής Αεροπορίας
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.

Σχετική Νομοθεσία

άρθρα 18 και 23 του Ν. 1815/88, όπως αυτά αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 23 παρ. 6 του Ν. 3333/05 - ΦΕΚ 91/Α

Τρόπος διεκπεραίωσης

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο νηολόγησης αεροσκάφους

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση Κατάθεση από τον αιτούντα
2 Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 Κατάθεση από τον αιτούντα
3 Έγγραφα προς απόδειξη της Εθνικότητας του αιτούντος:

α) αν πρόκειται για φυσικό πρόσωπο, αρκεί η αστυνομική του ταυτότητα ή το Διαβατήριο (υποβάλλεται φωτοαντίγραφο)

β) αν ο αιτών είναι Νομικό Πρόσωπο, απαιτείται η υποβολή του ισχύοντος καταστατικού του Νομικού Προσώπου και των κατά περίπτωση εγγράφων, από τα οποία προκύπτει ο έχων το δικαίωμα να δεσμεύει δια της υπογραφής του το Νομικό Πρόσωπο (π.χ., εξουσιοδοτήσεις, νομιμοποιήσεις, Πρακτικά Δ.Σ.

Κατάθεση από τον αιτούντα
4 Έγγραφα προς απόδειξη της κυριότητας ή της μίσθωσης του αεροσκάφους:

α) πωλητήριο έγγραφο, Ιδιωτικό ή Συμβολαιογραφικό

β) αν είναι μισθωμένο, την σχετική Σύμβαση μίσθωσης

το σύνολο των εγγράφων θα πρέπει να είναι θεωρημένα από τις αρμόδιες Εφορίες εκμισθωτή και μισθωτή, αν πρόκειται περί φυσικών προσώπων.

Σημειώνουμε ότι το πωλητήριο έγγραφο, γνωστό διεθνώς ως BILL OF SALE, ή το μισθωτήριο συμβόλαιο, σε περίπτωση που γίνεται αγοραπωλησία ή μίσθωση στο εξωτερικό, πρέπει να έχει συνταχθεί κατά τους Νόμους του Κράτους όπου συντάχθηκε (Α.Κ. άρθρο 11) και να είναι θεωρημένα από τον αρμόδιο Έλληνα Πρόξενο ή να έχει την ένδειξη Α POSTILLE (Ν. 1497/84). Τα έγγραφα αυτά,  εφ’ όσον έχουν συνταχθεί σε ξένη γλώσσα πλήν της αγγλικής, πρέπει να συνοδεύονται απαραίτητα και από επίσημη μετάφραση τους, προκειμένου να καταχωρισθούν στα  Μητρώα Αεροσκαφών.

Κατάθεση από τον αιτούντα
5 Έγγραφα της αρμόδιας Τελωνειακής αρχής ή ΔΟΥ, περί διευθέτησης των κατά περίπτωση οικονομικών εκκρεμοτήτων του αεροσκάφους (εκτελωνισμός, καταβολή ΦΠΑ) Κατάθεση από τον αιτούντα
6 Παράβολο Δημοσίου αξίας 30 ευρώ (Ν.2873/00  άρθρο 25). Κατάθεση από τον αιτούντα
7 Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο ή Βεβαίωση Ασφαλιστικής εταιρείας ή Broker – όχι, όμως, απλού ασφαλιστικού πράκτορα - για κάλυψη

ζημιών α/φ, επιβαινόντων, φορτίου, καθώς και τρίτων επί του εδάφους (Ν.1815/88, ΕΚ 785/04). Ως ασφαλιζόμενος θα αναγράφεται οπωσδήποτε ο τελικός χρήστης του αεροσκάφους – Operator, ανεξάρτητα από το αν είναι κύριος ή μισθωτής αυτού. Λοιπά φυσικά και Νομικά Πρόσωπα μπορούν να συμπεριλαμβάνονται στο ασφαλιστήριο ως συνασφαλιζόμενοι.

Κατάθεση από τον αιτούντα
8 Πιστοποιητικό Αξιοπλοΐας του αεροσκάφους, το οποίο έχει εκδοθεί (ή έχει γίνει αποδεκτό) από την ΥΠΑ/Δ2/Α. Κατάθεση από τον αιτούντα
9 Πινακίδα ταυτότητας του α/φους (όπως αυτή περιγράφεται στην 6η έκδοση του παραρτήματος ΑΝΝΕΧ 7 του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας ICAO άρθρο 2.) Κατάθεση από τον αιτούντα
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Υποβολή Αίτησης και Λοιπών Δικαιολογητικών Υπάλληλος ΥΠΑ
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Υπηρεσια Πολιτικής Αεροπορίας