Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Χειρισμός καταγγελίας περιστατικού περιβαλλοντικής επιβάρυνσης"
μ (added Category:Απαιτείται τροποποίηση συνδέσμου νόμου using HotCat) |
|||
(36 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται) | |||
Γραμμή 15: | Γραμμή 15: | ||
}} | }} | ||
==Περιγραφή Υπηρεσίας== | ==Περιγραφή Υπηρεσίας== | ||
− | Χειρισμός καταγγελίας περιστατικού περιβαλλοντικής επιβάρυνσης | + | Χειρισμός καταγγελίας περιστατικού περιβαλλοντικής επιβάρυνσης. Η διαδικασία αυτή ακολουθείται σε περίπτωση που ο πολίτης υποβάλλει έγγραφη καταγγελία στην αρμόδια περιβαλλοντική Υπηρεσία ή στην περίπτωση εισαγγελικής παραγγελίας. Επιπλέον, η ίδια διαδικασία εφαρμόζεται και σε περιστατικά περιβαλλοντικής επιβάρυνσης που προήλθαν από αυτεπάγγελτους ελέγχους. |
=== Σχετική Νομοθεσία === | === Σχετική Νομοθεσία === | ||
− | + | '''Ν.1650/86''' (ΦΕΚ 160/Α’/18.10.1986)<gallery> | |
+ | N.1650_1986.pdf | ||
+ | </gallery>'''Ν.4014/2011''' (ΦΕΚ 209/Α’/21.9.2011)<gallery> | ||
+ | N.4014_2011.pdf | ||
+ | |||
+ | </gallery>'''Ν.4042/2012''' (ΦΕΚ 24/Α’/13.2.2012)<gallery> | ||
+ | N.4042_2012.pdf | ||
+ | </gallery>'''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) <gallery> | ||
+ | KYA 59388_3363_1988.pdf | ||
+ | </gallery>'''ΚΥΑ 377/96/95/1994''' (ΦΕΚ 18/Β'/16.1.1995) <gallery> | ||
+ | KYA 377_96_95_1994.pdf | ||
+ | </gallery>'''Ν.2690/1999''' (ΦΕΚ 45/Α'/9.3.1999)<gallery> | ||
+ | N.2690_1999.pdf | ||
+ | </gallery><gallery> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | </gallery>'''Ν.3852/2010''' (ΦΕΚ 87/Α'/7.6.2010)<gallery> | ||
+ | N.3852_2010.pdf | ||
+ | </gallery> | ||
===Τρόπος διεκπεραίωσης=== | ===Τρόπος διεκπεραίωσης=== | ||
Γραμμή 51: | Γραμμή 69: | ||
|1 | |1 | ||
|Παραλαβή καταγγελίας | |Παραλαβή καταγγελίας | ||
− | | | + | |'''Ν.2690/1999''' (ΦΕΚ 45/Α'/9.3.1999) |
|Διοικητικός υπάλληλος | |Διοικητικός υπάλληλος | ||
|Ελάχιστο | |Ελάχιστο | ||
Γραμμή 57: | Γραμμή 75: | ||
|2 | |2 | ||
|Χρέωση της καταγγελλίας σε υπάλληλο | |Χρέωση της καταγγελλίας σε υπάλληλο | ||
− | | | + | |'''Ν.2690/1999''' (ΦΕΚ 45/Α'/9.3.1999) |
|Προϊστάμενος Τμήματος | |Προϊστάμενος Τμήματος | ||
|Ελάχιστο | |Ελάχιστο | ||
Γραμμή 63: | Γραμμή 81: | ||
|3 | |3 | ||
| Πρωτοκόλληση καταγγελίας | | Πρωτοκόλληση καταγγελίας | ||
− | | | + | |'''Ν.2690/1999''' (ΦΕΚ 45/Α'/9.3.1999) |
|Διοικητικός υπάλληλος | |Διοικητικός υπάλληλος | ||
|Ελάχιστο | |Ελάχιστο | ||
Γραμμή 95: | Γραμμή 113: | ||
|'''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | |'''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | ||
|Υπάλληλος | |Υπάλληλος | ||
− | | | + | |Εύλογο χρονικό διάστημα |
|- | |- | ||
|6 | |6 | ||
Γραμμή 101: | Γραμμή 119: | ||
|'''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | |'''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | ||
|Υπάλληλος | |Υπάλληλος | ||
− | | | + | |Εύλογο χρονικό διάστημα |
|- | |- | ||
|7 | |7 | ||
Γραμμή 108: | Γραμμή 126: | ||
'''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | '''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | ||
|Υπάλληλος | |Υπάλληλος | ||
− | | | + | |Εύλογο χρονικό διάστημα |
|- | |- | ||
| | | | ||
|είναι επιβαρυντική τότε ακολουθείται η διαδικασία του όγδοου (8) βήματος | |είναι επιβαρυντική τότε ακολουθείται η διαδικασία του όγδοου (8) βήματος | ||
− | | | + | | |
|Υπάλληλος | |Υπάλληλος | ||
| | | | ||
Γραμμή 130: | Γραμμή 148: | ||
'''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | '''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | ||
|Υπάλληλος | |Υπάλληλος | ||
− | | | + | |Μετά το πέρας του επιτόπιου ελέγχου |
|- | |- | ||
|9 | |9 | ||
Γραμμή 136: | Γραμμή 154: | ||
| | | | ||
| | | | ||
− | | | + | |Ελάχιστο |
|- | |- | ||
| | | | ||
Γραμμή 149: | Γραμμή 167: | ||
(άρθρο 30) | (άρθρο 30) | ||
+ | |||
+ | '''Ν.2690/1999''' (ΦΕΚ 45/Α'/9.3.1999) | ||
'''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | '''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | ||
Γραμμή 158: | Γραμμή 178: | ||
| | | | ||
| | | | ||
− | | | + | |Ελάχιστο |
|- | |- | ||
| | | | ||
Γραμμή 171: | Γραμμή 191: | ||
(άρθρο 30) | (άρθρο 30) | ||
+ | |||
+ | '''Ν.2690/1999''' (ΦΕΚ 45/Α'/9.3.1999) | ||
'''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | '''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | ||
Γραμμή 178: | Γραμμή 200: | ||
|11 | |11 | ||
|Η Εισήγηση μαζί με την Απόφαση επιβολής προστίμου, η οποία υπογράφεται από τον υπάλληλο, τον Προϊστάμενο Τμήματος, τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης και το Γενικό Διευθυντή, αποστέλλονται στον Αντιπεριφερειάρχη, ο οποίος είναι και ο τελικός υπογράφων της Απόφασης | |Η Εισήγηση μαζί με την Απόφαση επιβολής προστίμου, η οποία υπογράφεται από τον υπάλληλο, τον Προϊστάμενο Τμήματος, τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης και το Γενικό Διευθυντή, αποστέλλονται στον Αντιπεριφερειάρχη, ο οποίος είναι και ο τελικός υπογράφων της Απόφασης | ||
− | | | + | |'''Ν.3852/2010''' (ΦΕΚ 87/Α'/7.6.2010) |
|Υπάλληλος | |Υπάλληλος | ||
Γραμμή 186: | Γραμμή 208: | ||
Γενικός Διευθυντής | Γενικός Διευθυντής | ||
− | | | + | |Εύλογο χρονικό διάστημα |
|- | |- | ||
|12 | |12 | ||
|O Αντιπεριφερειάρχης υπογράφει την Απόφαση επιβολής προστίμου (διοικητικών κυρώσεων), έχοντας τη δυνατότητα να μειώσει ή και να αυξήσει το ποσό του προστίμου | |O Αντιπεριφερειάρχης υπογράφει την Απόφαση επιβολής προστίμου (διοικητικών κυρώσεων), έχοντας τη δυνατότητα να μειώσει ή και να αυξήσει το ποσό του προστίμου | ||
− | |'''Ν. | + | |'''Ν.4014/2011''' (ΦΕΚ 209/Α’/21.9.2011) |
− | (άρθρο | + | (άρθρο 21) |
'''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | '''ΚΥΑ 59388/3363/88''' (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | ||
|Αντιπεριφερειάρχης | |Αντιπεριφερειάρχης | ||
− | | | + | |Εύλογο χρονικό διάστημα |
|- | |- | ||
|13 | |13 | ||
Γραμμή 202: | Γραμμή 224: | ||
(άρθρο 28) | (άρθρο 28) | ||
+ | |||
+ | '''Ν.4042/2012''' (ΦΕΚ 24/Α’/13.2.2012) | ||
+ | |||
+ | (άρθρο 7) | ||
|Υπάλληλος | |Υπάλληλος | ||
− | | | + | |Ελάχιστο |
|- | |- | ||
| | | | ||
|βεβαιώνεται το πρόστιμο στην εφορεία και η υπόθεση τίθεται στο αρχείο | |βεβαιώνεται το πρόστιμο στην εφορεία και η υπόθεση τίθεται στο αρχείο | ||
− | | | + | |'''ΚΥΑ 377/96/95/1994''' (ΦΕΚ 18/Β'/16.1.1995) (άρθρο 1) |
|Υπάλληλος | |Υπάλληλος | ||
− | | | + | |Ελάχιστο |
|- | |- | ||
|14 | |14 | ||
Γραμμή 228: | Γραμμή 254: | ||
[[Κατηγορία:Τμήμα Δομών Περιβάλλοντος]] | [[Κατηγορία:Τμήμα Δομών Περιβάλλοντος]] | ||
[[Κατηγορία:Υπηρεσίες περιβάλλοντος (περιφέρειες)]] | [[Κατηγορία:Υπηρεσίες περιβάλλοντος (περιφέρειες)]] | ||
+ | [[Κατηγορία:Καταγγελίες (περιφέρεια)]] | ||
+ | [[Κατηγορία:Απαιτείται τροποποίηση συνδέσμου νόμου]] |
Τελευταία αναθεώρηση της 11:05, 26 Οκτωβρίου 2016
Χειρισμός καταγγελίας περιστατικού περιβαλλοντικής επιβάρυνσης | |
---|---|
Από ποιους παρέχεται | κατά τόπους περιφέρειες |
Σε ποιους παρέχεται | Πολίτες |
Νομοθετικό πλαίσιο | Νόμος |
Κόστος σε ευρώ | 0 |
Περιεχόμενα
Περιγραφή Υπηρεσίας
Χειρισμός καταγγελίας περιστατικού περιβαλλοντικής επιβάρυνσης. Η διαδικασία αυτή ακολουθείται σε περίπτωση που ο πολίτης υποβάλλει έγγραφη καταγγελία στην αρμόδια περιβαλλοντική Υπηρεσία ή στην περίπτωση εισαγγελικής παραγγελίας. Επιπλέον, η ίδια διαδικασία εφαρμόζεται και σε περιστατικά περιβαλλοντικής επιβάρυνσης που προήλθαν από αυτεπάγγελτους ελέγχους.
Σχετική Νομοθεσία
Ν.1650/86 (ΦΕΚ 160/Α’/18.10.1986)Τρόπος διεκπεραίωσης
Η καταγγελία υποβάλλεται είτε αυτοπροσώπος, είτε ηλεκτρονικά μέσω email, είτε με τη χρήση τηλεομοιοτυπίας (fax)
Έντυπο που χρησιμοποιείται
Δεν απαιτείται η καταβολή παραβόλων
Δικαιολογητικά
Α/Α | Απαραίτητα Δικαιολογητικά | Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση |
---|---|---|
1 | Αίτηση καταγγελίας | Φωτογραφικό υλικό εάν είναι εφικτό |
Τα προσωπικά στοιχεία του καταγγελλόμενου (ήτοι ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας) |
Διαδικασίες
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Α | Βήματα διαδικασίας | Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική | Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα |
---|---|---|---|---|
1 | Παραλαβή καταγγελίας | Ν.2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α'/9.3.1999) | Διοικητικός υπάλληλος | Ελάχιστο |
2 | Χρέωση της καταγγελλίας σε υπάλληλο | Ν.2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α'/9.3.1999) | Προϊστάμενος Τμήματος | Ελάχιστο |
3 | Πρωτοκόλληση καταγγελίας | Ν.2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α'/9.3.1999) | Διοικητικός υπάλληλος | Ελάχιστο |
4 | Έλεγχος της υπόθεσης για τυχόν έκδοση Περιβαλλοντικών Όρων (Π.Ο.) | Ν.4014/2011 (ΦΕΚ 209/Α’/21.9.2011) | Υπάλληλος | Ελάχιστο |
Έλεγχος ύπαρξης προηγούμενων καταγγελιών και επιβολής προστίμου για την ίδια υπόθεση | Υπάλληλος | |||
Καθορισμός ημερομηνίας διεξαγωγής περιβαλλοντικής επιθεωρήσεως (ελέγχου) | Υπάλληλος | |||
Αίτηση προς το γραφείο κίνησης για παραχώρηση κρατικού οχήματος μεταφοράς του υπαλλήλου στο σημείο της καταγγελίας | Προϊστάμενος Τμήματος | |||
5 | Πραγματοποίηση περιβαλλοντικής επιθεωρήσεως με επιτόπια αυτοψία | ΚΥΑ 59388/3363/88 (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | Υπάλληλος | Εύλογο χρονικό διάστημα |
6 | Σύνταξη έκθεσης πειβαλλοντικής επιθεωρήσεως | ΚΥΑ 59388/3363/88 (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) | Υπάλληλος | Εύλογο χρονικό διάστημα |
7 | Εάν η έκθεση περιβαλλοντικής επιθεωρήσεως: | Ν.1650/86 (ΦΕΚ 160/Α’/18.10.1986)
ΚΥΑ 59388/3363/88 (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) |
Υπάλληλος | Εύλογο χρονικό διάστημα |
είναι επιβαρυντική τότε ακολουθείται η διαδικασία του όγδοου (8) βήματος | Υπάλληλος | |||
δεν είναι επιβαρυντική τότε το πόρισμα αποστέλλεται προς ενημέρωση στον καταγγελλόμενο και κοινοποιείται στον καταγγέλλοντα. Στη συνέχεια η καταγγελία τίθεται στο αρχείο | Υπάλληλος | |||
8 | Επίδοση της εκθέσεως περιβαλλοντικής επιθεωρήσεως στον καταγγελλόμενο, δίνοντάς του πέντε (5) ημέρες προθεσμία, με παράταση πέντε (5) επιπλέον ημερών έπειτα από γραπτή αίτηση αυτού, για την υποβολή απολογητικού υπομνήματος ή προφορικών εξηγήσεων στην Υπηρεσία | Ν.1650/86 (ΦΕΚ 160/Α’/18.10.1986)
(άρθρο 30) ΚΥΑ 59388/3363/88 (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) |
Υπάλληλος | Μετά το πέρας του επιτόπιου ελέγχου |
9 | Εάν ο καταγγελλόμενος: | Ελάχιστο | ||
υποβάλλει απολογητικό σημέιωμα ή προβεί σε προφορικές εξηγήσεις τότε η Υπηρεσία προχωράει σύμφωνα με το δέκατο (10) βήμα | Υπάλληλος | |||
δεν υποβάλλει απολογητικό σημέιωμα ή προβεί σε προφορικές εξηγήσεις τότε η Υπηρεσία προχωράει στην εισήγηση για επιβολή προστίμου και ακολουθείται η διαδικασία που περιγράφεται από το ενδέκατο (11) βήμα και έπειτα | Ν.1650/86 (ΦΕΚ 160/Α’/18.10.1986)
(άρθρο 30) Ν.2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α'/9.3.1999) ΚΥΑ 59388/3363/88 (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) |
Υπάλληλος | ||
10 | Εάν το απολογητικό σημέιωμα ή οι προφορικές εξηγήσεις: | Ελάχιστο | ||
γίνουν αποδεκτά από την Υπηρεσία τότε η καταγγελία τίθεται στο αρχείο και ταυτόχρονα ενημερώνονται ο καταγγέλλοντας και ο καταγγελλόμενος | Υπάλληλος | |||
δεν γίνουν αποδεκτά από τη Υπηρεσία τότε η Υπηρεσία προχωράει στην εισήγηση για επιβολή προστίμου και ακολουθείται η διαδικασία που περιγράφεται από το ενδέκατο (11) βήμα και έπειτα | Ν.1650/86 (ΦΕΚ 160/Α’/18.10.1986)
(άρθρο 30) Ν.2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α'/9.3.1999) ΚΥΑ 59388/3363/88 (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) |
Υπάλληλος | ||
11 | Η Εισήγηση μαζί με την Απόφαση επιβολής προστίμου, η οποία υπογράφεται από τον υπάλληλο, τον Προϊστάμενο Τμήματος, τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης και το Γενικό Διευθυντή, αποστέλλονται στον Αντιπεριφερειάρχη, ο οποίος είναι και ο τελικός υπογράφων της Απόφασης | Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α'/7.6.2010) | Υπάλληλος
Προϊστάμενος Διευθυντής Γενικός Διευθυντής |
Εύλογο χρονικό διάστημα |
12 | O Αντιπεριφερειάρχης υπογράφει την Απόφαση επιβολής προστίμου (διοικητικών κυρώσεων), έχοντας τη δυνατότητα να μειώσει ή και να αυξήσει το ποσό του προστίμου | Ν.4014/2011 (ΦΕΚ 209/Α’/21.9.2011)
(άρθρο 21) ΚΥΑ 59388/3363/88 (ΦΕΚ 638/Β’/31-8-88) (άρθρο 1) |
Αντιπεριφερειάρχης | Εύλογο χρονικό διάστημα |
13 | ενημερώνεται ο εισαγγελέας για τυχόν άσκηση ποινικών κυρώσεων στον καταγγελλόμενο | Ν.1650/86 (ΦΕΚ 160/Α’/18.10.1986)
(άρθρο 28) Ν.4042/2012 (ΦΕΚ 24/Α’/13.2.2012) (άρθρο 7) |
Υπάλληλος | Ελάχιστο |
βεβαιώνεται το πρόστιμο στην εφορεία και η υπόθεση τίθεται στο αρχείο | ΚΥΑ 377/96/95/1994 (ΦΕΚ 18/Β'/16.1.1995) (άρθρο 1) | Υπάλληλος | Ελάχιστο | |
14 | Εάν ο εισαγγελέας αποφασίσει να ασκήσει ποινικές κυρώσεις τότε ο υπάλληλος καταθέτει ως μάρτυρας κατηγορίας στο Δικαστήριο και η υπόθεση κλεινει | Υπάλληλος |
Άλλη υπηρεσία του φορέα μας
Ενδέχεται να απαιτηθεί συνεργασία με άλλες Υπηρεσίες της Περιφέρειας (Δ/νση Υγείας, Δ/νση Ανάπτυξης), εάν η υπόθεση είναι περίπλοκη και οι αρμοδιότητες μη ξεκαθαρισμένες
Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς
Ενδέχεται να απαιτηθεί η συνεργασία με την Αστυνομία, το Δασαρχείο ή τη Δ/νση Δασών της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, τη Δ/νση Υδάτων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και τους Επιθεωρητές από το Σώμα Επιθεωρητών Περιβάλλοντος, Δόμησης, Ενέργειας και Μεταλλείων (οι γνωστοί σε όλους Επιθεωρητές Περιβάλλοντος) του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας