Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Σύνταξη Προϋπολογισμού Εσόδων-Εξόδων"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
μ (Ο Maria theodorellou μετακίνησε τη σελίδα Εκκαθάριση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής (τοπική αυτοδιοίκηση) στη [[Προϋπολογισμός (τοπική αυτοδιο...)
 
(13 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 +
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
 +
|Τίτλος υπηρεσίας = Σύνταξη Προϋπολογισμού Εσόδων-Εξόδων
 +
|Από ποιους παρέχεται =  Διεύθυνση Οικονομικού- Τμήμα Προϋπολογισμου-Εσόδων
 +
|Σε ποιους παρέχεται =  Υπηρεσίες
 +
|Νομοθετικό πλαίσιο =    1.Της παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης».
 +
2. Το υπ’ αριθ. 80/2016 ΠΔ/ ΦΕΚ Α’ 145 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες» που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 68 του ν.4270/2014/ΦΕΚ Α 143  «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85ΕΕ)-δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις»  όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 23 του άρθρου 10 του ν.4337/2015/’ΦΕΚ Α 129
 +
3.Του Ν.4270/ΦΕΚ Α/2014 Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας
 +
(ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) − δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις
 +
4. Του νόμου 3463 /2006 ΦΕΚ 114/Α «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων
 +
5. Της παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης».
 +
6. του Β.Δ. 17 Φ.Ε.Κ. Α/ 114/1959 «Περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων»
 +
7.Του Ν.4038/2012 ΦΕΚ 14τευχ.Α
 +
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Τμήμα Λογιστηρίου, Εκκαθάρισης, Δαπανών και Περιουσίας Διεύθυνσης Οικονομικού
+
Σύνταξη Προϋπολογισμού εσόδων-εξόδων σε συνεργασία με τις αρμόδιες  Υπηρεσίες  και παρακολούθηση της πορείας του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
* <span lang="EN-US">To</span> Π.Δ. 80/2016 «περί Αναλήψεως Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες».
+
* Της παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του [https://www.eetaa.gr/ekdoseis/pdf/157.pdf Ν 3852/2010]/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης».
* Τον Ν. 4270/2014 «Αρχές Δημοσιονομικής Διαχείρισης  και Εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/Ε.Ε.) Δημόσιο Λογιστικό και άλλες διατάξεις» όπως αυτός ισχύει.
+
* Το υπ’ αριθ. 80/2016 ΠΔ/ ΦΕΚ Α’ 145 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες» που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 68 του ν.4270/2014/ΦΕΚ Α 143  «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85ΕΕ)-δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις»  όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 23 του άρθρου 10 του ν.4337/2015/’ΦΕΚ Α 129
* Τον Ν. 3852/2010 « Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/Α) όπως αυτός ισχύει
+
* Του Ν.4270/ΦΕΚ Α/2014 Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας  (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) − δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις
* Τον Ν. 3463/2006 «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» (ΦΕΚ 114) όπως αυτός ισχύει.
+
* Του νόμου 3463 /2006 ΦΕΚ 114/Α «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων
* Το Π.Δ. 471/1975 «περί Διαδικασίας της Εκκαθαρίσεως και Εντολής Πληρωμής των Εξόδων των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου της Επιλύσεως Ανακυπτουσών Αμφισβητήσεων μεταξύ Διατακτών και Υπηρεσιών Εκκαθάρισης και Εντολής Πληρωμής Δαπανών ως και περί του τύπου των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής» όπως αυτό ισχύει.
+
* ης παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87«Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης».
* Το Ν.Δ. 496/1974 «περί Λογιστικού των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου» όπως αυτό ισχύει.
+
* του Β.Δ. 17 Φ.Ε.Κ. Α/ 114/1959 «Περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων
 +
* .Του Ν.4038/2012 ΦΕΚ 14τευχ.Α
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Γραμμή 24: Γραμμή 38:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|Τιμολογια πώλησης ή παροχής υπηρεσιών πρωτότυπα
+
|Αίτηση Ανάληψης Υποχρέωσης
|Έκδοση από προμηθευτή
+
|Όλες οι Υπηρεσίες του Οργανισμού
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|Δελτία Αποστολής σε περίπτωση αγαθών
+
|Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης
|
+
|Όλες οι Υπηρεσίες του Οργανισμού
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|Δελτίο Εισαγωγής στην Αποθήκη σε αγαθά
+
|
|Τμήμα Προμηθειών Υλικού Εξοπλισμού και Υλικού
+
|
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|Πρωτόκολλο Ποιοτικής και Ποσοτικής Παραλαβής
+
|
 
+
|
σε εργασία
 
|Τριμελής Επιτροπή Παραλαβής ορισμένη με Απόφαση Προέδρου μετά από Κληρωση
 
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|Βεβαίωση καλής εκτέλεσης για εργασία
+
|
|Τριμελής Επιτροπή ορισμένη με Απόφαση Προέδρου μετά από Κληρωση
+
|
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|Βεβαίωση καλής εκτέλεσης εργασίας
+
|
|Αρμόδια Διεύθυνση η οποία επιμεληθεί τη δαπάνη
+
|
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|Πράξεις Δ,Σ και Ε.Ε για έγκριση
+
|
|Αρμόδια Διεύθυνση
+
|
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|Όλα τα δικαιολογητικά που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία
+
|
 
+
|
όσον αφορά την διαδικασία των Προμηθειών για τα αγαθά ή τις εργασίες
 
|Τμήμα Προμηθειών Υλικού Εξοπλισμού και Υλικού
 
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
|Απόφασης Ανάληψη Υποχρέωσης
+
|
|Τμήμα Προυπολογισμού
+
|
 
|-
 
|-
 
|10
 
|10
Γραμμή 79: Γραμμή 89:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|Έλεγχος όλων των δικαιολογητικών ως προς την πληρότητα και την νομιμότητά τους , επαλήθευση της δαπάνης και κανονικότητας
+
|Tήρηση του συστήματος κατάρτισης του προϋπολογισμού των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου των δήμων.
|ΠΔ 113/2010
+
|
 
+
|Όλες οι Υπηρεσίες του Οργανισμού
ΒΔ 17/5-15/6/1959
+
|
 
 
Ν.3462/06 ΦΕΚ Α 114/2006
 
|Εκκαθάριση
 
|Από μία ήμερα έως 20 ημέρες ανάλογα με την πληρότητα των δικαιολογητικών
 
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|Τα δικαιλοληγητικά συντάσσονται σε δύο αντίγραφα.  
+
|Σύνταξη σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α. τον προϋπολογισμό εσόδων και εξόδων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και τις οδηγίες της Εκτελεστικής Επιτροπής αποτυπώνοντας τις ανάγκες του Οργανισμού.
|ΒΔ 17/5-15/6/1959
+
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
| Καταχωρούνται στο σύστημα τα πρωτότυπα παραστατικά και ταυτόχρονα ενημερώνεται η καρτέλα Γενικής Λογιστικής
+
|Παρακολούθηση  την πορεία της εκτέλεσης του προϋπολογισμού, επισήμανση  τις αποκλίσεις μεταξύ προϋπολογιστικών και απολογιστικών μεγεθών, μεριμνά για την ερμηνεία τους και εισηγείται τις αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες. Εισηγείται τις αναμορφώσεις του προϋπολογισμού με την εγγραφή νέων εσόδων και τη χορήγηση εκτάκτων, αναπληρωματικών και συμπληρωματικών πιστώσεων, σύμφωνα με τις εκάστοτε διαμορφούμενες ανάγκες των υπηρεσιών του Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 101: Γραμμή 107:
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|Στα ΧΕΠ αναγράφονται:
+
|Τήρηση αρχείων των ετήσιων προϋπολογισμών εσόδων - εξόδων, των αναμορφώσεων τους και φύλαξη όλων των σχετικών εγκριτικών αποφάσεων, καθώς και των ετήσιων απολογισμών εσόδων - εξόδων σύμφωνα με απολογιστικές καταστάσεις τις οποίες συντάσσει η Ταμιακή Υπηρεσία.
* Αύξοντας αριθμός,
 
* Οι κωδικοί εξόδων
 
* Ονοματεπώνυμο Δικαιούχου
 
* Το ποσό κατά κωδικό εξόδου
 
* Το συνολικό ποσό εντάλματος
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 112: Γραμμή 113:
 
|-
 
|-
 
|
 
|
|Υπολογίζονται και καταχωρούνται οι κρατήσεις και ο αναλογούν φόρος κατά περίπτωση,και αναγράφεται η αιτιολογία πληρωμής
+
|Επιμέλεια των διαδικασιών που αφορούν Αναλήψεις Υποχρεώσεων και εισήγηση κατά περίπτωση στο Διοικητικό Συμβούλιο, την Εκτελεστική Επιτροπή ή τον Πρόεδρο του Δ.Σ. για την έγκριση των δαπανών.<br>Διάθεση των πιστώσεων για νόμιμες δαπάνες. Έλεγχο  για την ύπαρξη επαρκούς πίστωσης στον προϋπολογισμό.  Τηρηση των βιβλίων «Μητρώο Δεσμεύσεων» και «Αναλαμβανόμενων Υποχρεώσεων».
|ν. 4172/2013
+
|Π.Δ. 80/2016  "Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες"
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|Τα ΧΕΠ υπογράφονται από τον Εκκαθαριστή , Τμηματάρχη, Διευθυντή Οικονομικών και  Πρόεδρο 
+
|
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 124: Γραμμή 125:
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|Τα ΧΕΠ χωρίζονται δε δύο κατηγορίες αυτά που υπόκεινται σε προληπτικό έλεγχο και αυτά που δεν υπόκεινται
+
|
|ν. 6764/25-2-2005
+
|
 
+
|
ν. 1487/19-4-2000
+
|
 
 
ν. 3202/2003
 
|Ελεγχτικό Συνέδριο
 
|15 ημέρες
 
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7

Τελευταία αναθεώρηση της 13:35, 23 Ιουνίου 2017

Σύνταξη Προϋπολογισμού Εσόδων-Εξόδων
Από ποιους παρέχεται Διεύθυνση Οικονομικού- Τμήμα Προϋπολογισμου-Εσόδων
Σε ποιους παρέχεται Υπηρεσίες
Νομοθετικό πλαίσιο

1.Της παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης». 2. Το υπ’ αριθ. 80/2016 ΠΔ/ ΦΕΚ Α’ 145 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες» που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 68 του ν.4270/2014/ΦΕΚ Α 143 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85ΕΕ)-δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 23 του άρθρου 10 του ν.4337/2015/’ΦΕΚ Α 129 3.Του Ν.4270/ΦΕΚ Α/2014 Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) − δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις 4. Του νόμου 3463 /2006 ΦΕΚ 114/Α «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων 5. Της παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης». 6. του Β.Δ. 17 Φ.Ε.Κ. Α/ 114/1959 «Περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων»

7.Του Ν.4038/2012 ΦΕΚ 14τευχ.Α

Περιγραφή Υπηρεσίας

Σύνταξη Προϋπολογισμού εσόδων-εξόδων σε συνεργασία με τις αρμόδιες  Υπηρεσίες  και παρακολούθηση της πορείας του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία

Σχετική Νομοθεσία

  • Της παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  • Το υπ’ αριθ. 80/2016 ΠΔ/ ΦΕΚ Α’ 145 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες» που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 68 του ν.4270/2014/ΦΕΚ Α 143  «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85ΕΕ)-δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις»  όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 23 του άρθρου 10 του ν.4337/2015/’ΦΕΚ Α 129
  • Του Ν.4270/ΦΕΚ Α/2014 Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) − δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις
  • Του νόμου 3463 /2006 ΦΕΚ 114/Α «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων
  • ης παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  • του Β.Δ. 17 Φ.Ε.Κ. Α/ 114/1959 «Περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων
  • .Του Ν.4038/2012 ΦΕΚ 14τευχ.Α

Τρόπος διεκπεραίωσης

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση Ανάληψης Υποχρέωσης Όλες οι Υπηρεσίες του Οργανισμού
2 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης Όλες οι Υπηρεσίες του Οργανισμού
3
4
5
6
7
8
9
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Tήρηση του συστήματος κατάρτισης του προϋπολογισμού των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου των δήμων. Όλες οι Υπηρεσίες του Οργανισμού
2 Σύνταξη σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α. τον προϋπολογισμό εσόδων και εξόδων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και τις οδηγίες της Εκτελεστικής Επιτροπής αποτυπώνοντας τις ανάγκες του Οργανισμού.
3 Παρακολούθηση την πορεία της εκτέλεσης του προϋπολογισμού, επισήμανση τις αποκλίσεις μεταξύ προϋπολογιστικών και απολογιστικών μεγεθών, μεριμνά για την ερμηνεία τους και εισηγείται τις αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες. Εισηγείται τις αναμορφώσεις του προϋπολογισμού με την εγγραφή νέων εσόδων και τη χορήγηση εκτάκτων, αναπληρωματικών και συμπληρωματικών πιστώσεων, σύμφωνα με τις εκάστοτε διαμορφούμενες ανάγκες των υπηρεσιών του Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.
4 Τήρηση αρχείων των ετήσιων προϋπολογισμών εσόδων - εξόδων, των αναμορφώσεων τους και φύλαξη όλων των σχετικών εγκριτικών αποφάσεων, καθώς και των ετήσιων απολογισμών εσόδων - εξόδων σύμφωνα με απολογιστικές καταστάσεις τις οποίες συντάσσει η Ταμιακή Υπηρεσία.
Επιμέλεια των διαδικασιών που αφορούν Αναλήψεις Υποχρεώσεων και εισήγηση κατά περίπτωση στο Διοικητικό Συμβούλιο, την Εκτελεστική Επιτροπή ή τον Πρόεδρο του Δ.Σ. για την έγκριση των δαπανών.
Διάθεση των πιστώσεων για νόμιμες δαπάνες. Έλεγχο  για την ύπαρξη επαρκούς πίστωσης στον προϋπολογισμό.  Τηρηση των βιβλίων «Μητρώο Δεσμεύσεων» και «Αναλαμβανόμενων Υποχρεώσεων».
Π.Δ. 80/2016 "Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες"
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Όλες οι Διευθύνσεις του Οργανισμού

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.