Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Βήματα Διαδικασίας"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Λεπτομέρειες)
 
(15 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
#- ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΜΕΝΑ Π.Χ. ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΡΑΦΟΥ, ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ  ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΟΥ Κ.Λ.Π.,
+
Τα '''Βήματα Διαδικασίας''' είναι συμβουλετικό λήμμα που αφορά στο είδος και στη σειρά των ενεργειών του αρμόδιου υπαλλήλου για τη διεκπεραίωση μιας διαδικασίας.
 +
 
 +
==Κατηγοριοποίηση==
 +
Τα βήματα διαδικασίας πρέπει να είναι κατηγοριοποιημένα: Σύνταξη εγγράφου, Αναζήτηση δικαιολογητικού κλπ,
 
Παρατίθεται ενδεικτική λίστα βημάτων:
 
Παρατίθεται ενδεικτική λίστα βημάτων:
*ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΡΑΦΟΥ
+
*Σύνταξη εγγράφου
*ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΓΓΡΑΦΟΥ
+
*Υπογραφή εγγράφου
*ΕΛΕΓΧΟΣ
+
*Έλεγχος
*ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΕΓΓΡΑΦΟΥ Η’ ΦΑΚΕΛΟΥ (ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΜΑΣ Η’ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΦΟΡΕΑ Η                    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Η’ ΠΟΛΙΤΗ …)
+
*Διαβίβαση εγγράφου ή φακέλου (Εσωτερικά σε άλλη υπηρεσία του φορέα μας ή εξωτερικά σε άλλο εμπλεκόμενο φορέα ή επιχείρηση ή πολίτη)
*ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ
+
*Αρχειοθέτηση
*ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΗΣΗ
+
*Πρωτοκόλληση
*ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ( ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΦΟΡΕΑ Η’ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Η’ ΠΟΛΙΤΗ …)
+
*Ειδοποίηση (Σε άλλο εμπλεκόμενο φορέα ή [[επιχείρηση]] ή πολίτη)
*ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΟΥ
+
*Αναζήτηση δικαιολογητικού
*ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΟΥ
+
*Κατάθεση δικαιολογητικού
-  ΤΟ ΚΑΘΕ ΒΗΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟ. ΜΟΝΟΝ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΑΝΑΖΗΤΩΝ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΚΑΙ Ο ΕΚΔΟΤΗΣ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ
+
 
Π.Χ.       ΒΗΜΑ 5 : ΥΠΟΓΡΑΦΉ ΕΓΓΡΆΦΟΥ/ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΙΣΤ. ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ
+
==Οι εμπλεκόμενοι==
    ΒΗΜΑ 6 : ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΓΙΑ  ΥΠΟΓΡΑΦΉ /ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ
+
Το κάθε βήμα να έχει αυστηρά μόνον έναν εμπλεκόμενο. Μόνο στις περιπτώσεις αναζήτησης εγγράφου συμπληρώνεται ο αναζητών το έγγραφο και ο εκδότης του εγγράφου.
               ΒΗΜΑ 7 : ΥΠΟΓΡΑΦΉ ΕΓΓΡΑΦΟΥ /ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΙΣΤ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
+
π.χ.  
               ΒΗΜΑ 8 : ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΟΥ /ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔιΜΗΔ
+
*Βήμα 5 : Υπογραφή εγγράφου/εμπλεκόμενος προιστ. τμήματος Μισθοδοσίας.
#  - ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ /ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ Η’ ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ‘Η ΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
+
*Βήμα 6 : Διαβίβαση εγγράφου για υπογραφή/ Εμπλεκόμενος γραμματεία τμήματος μισθοδοσίας.
#  - ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΝΑ ΒΗΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
+
*Βήμα 7 : Υπογραφή εγγράφου / Εμπλεκόμενος προιστ. διεύθυνσης οικονομικού.
# – ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ (Π.Χ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΟΣΟΥ)
+
*Βήμα 8 : Αυτεπάγγελτη αναζήτηση εγγράφου / Εμπλεκόμενος Διεύθυνση οικονομικού [[Υπουργείο|υπουργείου]] ΔΙΜΗΔ
# - ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΘΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ  ΦΟΡΕΙΣ Η’ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
+
 
# – ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ Η’ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
+
==Λεπτομέρειες==
# - ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΒΗΜΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ (ΧΕΙΡΟΝΑΚΤΙΚΟΣ Η’ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ), ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΒΗΜΑ ΣΕ ΒΗΜΑ
+
#  - Στο θεσμικό πλαίσιο/ Διοικητική πρακτική καταγράφεται με λεπτομέρεια ή το θεσμικό πλαίσο ή αν αποτελεί διοικητική πρακτική
 +
# – Σε περίπτωση κόστους συμπληρώστε με κάθε λεπτομέρεια (Π.Χ. Διαδικασία επιστροφής ποσού)
 +
# - Σε περίπτωση που για να διεκπεραιωθεί η διαδικασία υπάρχουν και άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς ή εμπλέκεται άλλη υπηρεσία του φορέα μας, στη στήλη συμπληρώστε με λεπτομέρεια τον τίτλο της υπηρεσίας.
 +
# – Συμπληρώνονται όλες οι ενδιάμεσες ή δευτερεύουσες διαδικασίες
 +
 
  
[[Κατηγορία:Εσωτερικές διαδικασίες υπηρεσιών]]
+
[[Κατηγορία:Οδηγίες για τους υπάλληλους]]

Τελευταία αναθεώρηση της 10:46, 11 Οκτωβρίου 2017

Τα Βήματα Διαδικασίας είναι συμβουλετικό λήμμα που αφορά στο είδος και στη σειρά των ενεργειών του αρμόδιου υπαλλήλου για τη διεκπεραίωση μιας διαδικασίας.

Κατηγοριοποίηση

Τα βήματα διαδικασίας πρέπει να είναι κατηγοριοποιημένα: Σύνταξη εγγράφου, Αναζήτηση δικαιολογητικού κλπ, Παρατίθεται ενδεικτική λίστα βημάτων:

  • Σύνταξη εγγράφου
  • Υπογραφή εγγράφου
  • Έλεγχος
  • Διαβίβαση εγγράφου ή φακέλου (Εσωτερικά σε άλλη υπηρεσία του φορέα μας ή εξωτερικά σε άλλο εμπλεκόμενο φορέα ή επιχείρηση ή πολίτη)
  • Αρχειοθέτηση
  • Πρωτοκόλληση
  • Ειδοποίηση (Σε άλλο εμπλεκόμενο φορέα ή επιχείρηση ή πολίτη)
  • Αναζήτηση δικαιολογητικού
  • Κατάθεση δικαιολογητικού

Οι εμπλεκόμενοι

Το κάθε βήμα να έχει αυστηρά μόνον έναν εμπλεκόμενο. Μόνο στις περιπτώσεις αναζήτησης εγγράφου συμπληρώνεται ο αναζητών το έγγραφο και ο εκδότης του εγγράφου. π.χ.

  • Βήμα 5 : Υπογραφή εγγράφου/εμπλεκόμενος προιστ. τμήματος Μισθοδοσίας.
  • Βήμα 6 : Διαβίβαση εγγράφου για υπογραφή/ Εμπλεκόμενος γραμματεία τμήματος μισθοδοσίας.
  • Βήμα 7 : Υπογραφή εγγράφου / Εμπλεκόμενος προιστ. διεύθυνσης οικονομικού.
  • Βήμα 8 : Αυτεπάγγελτη αναζήτηση εγγράφου / Εμπλεκόμενος Διεύθυνση οικονομικού υπουργείου ΔΙΜΗΔ

Λεπτομέρειες

  1.  - Στο θεσμικό πλαίσιο/ Διοικητική πρακτική καταγράφεται με λεπτομέρεια ή το θεσμικό πλαίσο ή αν αποτελεί διοικητική πρακτική
  2. – Σε περίπτωση κόστους συμπληρώστε με κάθε λεπτομέρεια (Π.Χ. Διαδικασία επιστροφής ποσού)
  3. - Σε περίπτωση που για να διεκπεραιωθεί η διαδικασία υπάρχουν και άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς ή εμπλέκεται άλλη υπηρεσία του φορέα μας, στη στήλη συμπληρώστε με λεπτομέρεια τον τίτλο της υπηρεσίας.
  4. – Συμπληρώνονται όλες οι ενδιάμεσες ή δευτερεύουσες διαδικασίες