Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Παλαιός Πίνακας υπηρεσιών"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Δικαιολογητικά)
 
(44 ενδιάμεσες εκδόσεις από 12 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
  
*Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο στον browser του wiki.ellak.gr και γράψτε τον τίτλο της υπηρεσίας που θέλετε να εισάγετε. Πατήστε στον κόκκινο σύνδεσμο που θα εμφανιστεί με τον τίτλο της υπηρεσίας.  Κάντε αντιγραφή - επικόλληση (''copy-paste'') τo παρακάτω κείμενο στη νέα σελίδα που θα σας προτείνει στο νέο παράθυρο. Πατήστε αποθήκευση και μετά επεξεργασία. Είστε έτοιμοι να καταχωρίσετε τη νέα υπηρεσία.
+
*Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο στον browser του diadikasies.gr και γράψτε τον τίτλο της υπηρεσίας που θέλετε να εισάγετε. Πατήστε στον κόκκινο σύνδεσμο που θα εμφανιστεί με τον τίτλο της υπηρεσίας.  Κάντε αντιγραφή - επικόλληση (''copy-paste'') τo παρακάτω κείμενο στη νέα σελίδα που θα σας προτείνει στο νέο παράθυρο. Πατήστε αποθήκευση και μετά επεξεργασία. Είστε έτοιμοι να καταχωρίσετε τη νέα υπηρεσία.
 
*Δείτε στη σελίδα συζήτησης του παρόντος λήμματος οδηγίες συμπλήρωσης μιας υπηρεσίας
 
*Δείτε στη σελίδα συζήτησης του παρόντος λήμματος οδηγίες συμπλήρωσης μιας υπηρεσίας
  
Γραμμή 16: Γραμμή 16:
 
|Σε ποιους παρέχεται =  [[Πολίτες]]
 
|Σε ποιους παρέχεται =  [[Πολίτες]]
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
+
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =  0
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
 
|Σημειώσεις =  
 
|Σημειώσεις =  
Γραμμή 22: Γραμμή 22:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Διεύθυνση Δημοτικών Προσόδων και Πόρων.
+
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Άρθρο 94 παρ.2 του Ν. 3852/2010.
+
Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Καταγγελία δημότη-τηλεφωνική επικοινωνία με καταγγελόμενο για εξεύρεση λύσης προς ικανοποίηση του καταναλωτή.
+
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
 
 
Διαφορετικά σύγκλιση της επιτροπής-επίδοση προσκλήσεων-συνεδρίαση-πρακτικό
 
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
+
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
*Έντυπο καταγγελίας
+
*Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht
  
 
== Δικαιολογητικά ==
 
== Δικαιολογητικά ==
 
+
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
!Α/Α
 
!Α/Α
 
!Απαραίτητα Δικαιολογητικά
 
!Απαραίτητα Δικαιολογητικά
 
!Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
 
!Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
|-
+
 
|1
+
|1. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή άλλου αποδεικτικού στοιχείου της ταυτότητας του φυσικού προσώπου ή προκειμένου για νομικά πρόσωπα των νόμιμων εκπροσώπων του[[Απλοποίηση διαδικασίας κινητικότητας προσωπικών δομών του Δημοσίου Συστήματος Υγείας|https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A8%CE%A9%CE%923465%CE%A6%CE%A5%CE%9F-92%CE%97]]
|Απόδειξη αγοράς
+
|
|Κατάθεση από τον αιτούντα
+
|
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|Πιθανό συμβόλαιο
+
|
|Κατάθεση από τον αιτούντα
+
|
 
|-
 
|-
|
+
|3
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|4
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|5
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|6
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|7
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|8
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|9
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 85: Γραμμή 83:
  
 
==Διαδικασίες==
 
==Διαδικασίες==
 
+
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
 
Γραμμή 94: Γραμμή 92:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|Καταγγελία δημότη
+
|
|Ν.3852/2010
+
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|Πρωτόκολλο
+
|
|Ν.3852/2010
+
|
|Διοικητικός υπάλληλος
+
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|Τηλεφωνική επικοινωνία με καταγγελόμενο
+
|  
 +
|
 
|
 
|
|Γραμματέας επιτροπής
 
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|Σύγκλιση επιτροπής
+
|
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 118: Γραμμή 116:
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|Αναζήτηση αίθουσας
 
 
|
 
|
|Γενικός Γραμματέας
+
|
 +
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|Προσκλήσεις στα μέλη
 
 
|
 
|
|Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
+
|
 +
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|Προσκλήσεις στους καταγγέλοντες
 
 
|
 
|
|Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
+
|
 +
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|Προσκλήσεις στους καταγγελόμενους
 
 
|
 
|
|Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
+
|
 +
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
|Σύγκλιση επιτροπής
+
|
|ν.3852/2010
+
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|10
 
|10
|Πρακτικό με θετική ή αρνητική έκβαση
+
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 159: Γραμμή 157:
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 165: Γραμμή 163:
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 171: Γραμμή 169:
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|14
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 177: Γραμμή 175:
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 183: Γραμμή 181:
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 189: Γραμμή 187:
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 195: Γραμμή 193:
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 201: Γραμμή 199:
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 207: Γραμμή 205:
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|
+
|20
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 213: Γραμμή 211:
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|}
+
|}
 +
 
 +
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 +
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
  
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
  
Συνήγορος του καταναλωτή
+
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
+
==Μητρώα που τηρούνται==
Βιομηχανικό επιμελητήριο
+
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.
 
 
Βιοτεχνικό επιμελητήριο
 
 
 
ΚΕΠΑ.
 
 
 
 
<!--*Προσοχή αντιγράψτε μέχρι την πάνω γραμμή-->
 
<!--*Προσοχή αντιγράψτε μέχρι την πάνω γραμμή-->
 +
[[Κατηγορία:Πίνακες πρότυπα]]

Τελευταία αναθεώρηση της 21:43, 13 Δεκεμβρίου 2017

  • Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο στον browser του diadikasies.gr και γράψτε τον τίτλο της υπηρεσίας που θέλετε να εισάγετε. Πατήστε στον κόκκινο σύνδεσμο που θα εμφανιστεί με τον τίτλο της υπηρεσίας. Κάντε αντιγραφή - επικόλληση (copy-paste) τo παρακάτω κείμενο στη νέα σελίδα που θα σας προτείνει στο νέο παράθυρο. Πατήστε αποθήκευση και μετά επεξεργασία. Είστε έτοιμοι να καταχωρίσετε τη νέα υπηρεσία.
  • Δείτε στη σελίδα συζήτησης του παρόντος λήμματος οδηγίες συμπλήρωσης μιας υπηρεσίας


Παλαιός Πίνακας υπηρεσιών
Από ποιους παρέχεται Υπηρεσία
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 0
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.

Σχετική Νομοθεσία

Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".

Τρόπος διεκπεραίωσης

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση 1. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή άλλου αποδεικτικού στοιχείου της ταυτότητας του φυσικού προσώπου ή προκειμένου για νομικά πρόσωπα των νόμιμων εκπροσώπων τουhttps://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A8%CE%A9%CE%923465%CE%A6%CE%A5%CE%9F-92%CE%97
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Μητρώα που τηρούνται

Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.