Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Χορήγηση Αναρρωτικής Άδειας σε Μόνιμο Υπάλληλο Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Σχετική Νομοθεσία)
 
(5 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται)
Γραμμή 18: Γραμμή 18:
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Υ.Κ. ΑΡΘΡΑ 55-56
+
Υ.Κ. Ν. 3528/2007, ΑΡΘΡΑ 54-56
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Γραμμή 49: Γραμμή 49:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Υποβολή αίτησης και δικαιολογητικών
|
+
|Διοικητική πρακτική
|
+
|Αρμόδιος υπάλληλος Πρωτοκόλλου 
|
+
|Αυθημερόν
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|
+
|Έλεγχος διακιολογητικών
|
+
|Διοικητική πρακτική
|
+
|Αρμόδιος υπάλληλος Τμήματος Προσωπικού
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|  
+
|Παραπομπή σε αρμόδια Υγειονομική Επιτροπή
|
+
|Ν. 3528/2007 αρ.56
|
+
|Αρμόδιος Υπάλληλος Τμηματος Προσωπικού
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|
+
|Έκδοση απόφασης χορήγησης αναρρωτική άδειας
|
+
|Διοικητική πρακτική
|
+
|Αρμόδιος Υπάλληλος Τμήματος Προσωπικού
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|
+
|Αποστολή απόφασης στον ενδιαφερόμενο
|
+
|Διοικητική πρακτική
|
+
|Αρμόδιος Υπάλληλλος Τμήματος Προσωπικού
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|14
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
|
 
|
 
|
 
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
  
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
  
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
+
ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
==Μητρώα που τηρούνται==
 
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.
 

Τελευταία αναθεώρηση της 17:33, 28 Ιανουαρίου 2024

Χορήγηση Αναρρωτικής Άδειας σε Μόνιμο Υπάλληλο Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων

Περιγραφή Υπηρεσίας

Χορήγηση αναρρωτικής άδειας σε μόνιμο υπάλληλο του Δήμου Κεντρικής Κερκυρας και Διαποντίων Νήσων

Σχετική Νομοθεσία

Υ.Κ. Ν. 3528/2007, ΑΡΘΡΑ 54-56

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ο υπάλληλος καταθέτει τα δικαιολογητικά είτε ταχυδρομικώς ειτε αυτοπροσώπως ειτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση Κατάθεση από τον αιτούντα
2 Ιατρική Γνωμάτευση Κατάθεση από τον αιτούντα

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Υποβολή αίτησης και δικαιολογητικών Διοικητική πρακτική Αρμόδιος υπάλληλος Πρωτοκόλλου Αυθημερόν
2 Έλεγχος διακιολογητικών Διοικητική πρακτική Αρμόδιος υπάλληλος Τμήματος Προσωπικού
3 Παραπομπή σε αρμόδια Υγειονομική Επιτροπή Ν. 3528/2007 αρ.56 Αρμόδιος Υπάλληλος Τμηματος Προσωπικού
4 Έκδοση απόφασης χορήγησης αναρρωτική άδειας Διοικητική πρακτική Αρμόδιος Υπάλληλος Τμήματος Προσωπικού
5 Αποστολή απόφασης στον ενδιαφερόμενο Διοικητική πρακτική Αρμόδιος Υπάλληλλος Τμήματος Προσωπικού

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ