Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Προγραμματισμός ραντεβού ασθενή"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με ' *Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο στον φυλλομετρητή (''browser'') του diadikasies.gr και γράψτε τον τίτλο της υπ...')
 
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
*Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο στον φυλλομετρητή (''browser'') του diadikasies.gr και γράψτε τον τίτλο της υπηρεσίας που θέλετε να εισάγετε. Πατήστε στον κόκκινο σύνδεσμο που θα εμφανιστεί μρε τον τίτλο της υπηρεσίας.  Κάντε αντιγραφή - επικόλληση (''copy-paste'') τo παρακάτω κείμενο στη νέα σελίδα που θα σας προτείνει στο νέο παράθυρο. Πατήστε αποθήκευση και μετά επεξεργασία. Είστε έτοιμοι να καταχωρίσετε τη νέα υπηρεσία.
 
*Δείτε στη σελίδα συζήτησης του παρόντος λήμματος οδηγίες συμπλήρωσης μιας υπηρεσίας.
 
 
 
<!--Η αντιγραφή ξεκινά κάτω από εδώ:-->
 
 
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
Γραμμή 22: Γραμμή 15:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.
+
Η διαδικασία προγραμματισμού και διαχείρισης ραντεβού ξεκινά με την υποβολή της αίτησης από τον ασθενή, ο οποίος επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα. Το σύστημα πραγματοποιεί έναν αυτόματο έλεγχο διαθεσιμότητας. Το ραντεβού καταχωρείται προσωρινά και ο γιατρός ενημερώνεται για να εγκρίνει ή να απορρίψει το αίτημα του ασθενή. Μετά την έγκριση, το ραντεβού προστίθεται στον ιατρικό φάκελο του ασθενή και αποστέλλεται αυτόματη επιβεβαίωση μέσω του συστήματος.
  
=== Σχετική Νομοθεσία ===
+
Στη συνέχεια, η διαδικασία συνταγογράφησης ξεκινά με την επιλογή του φακέλου του εκάστοτε ασθενή από τον γιατρό και την καταχώρηση της συνταγής. Ακολουθεί αυτόματος έλεγχος για την ορθότητα της καταχώρησης. Σε περίπτωση λαθών, το σύστημα ενημερώνει τον γιατρό, αλλιώς η συνταγή αποθηκεύεται στον ιατρικό φάκελο.
Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".
 
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
+
Οι δύο αυτές διαδικασίες πραγματοποιούνται μέσω του ιδεατού πληροφοριακού συστήματος ηλεκτρονικής υγείας (e-health).
 +
 
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===

Αναθεώρηση της 17:22, 9 Ιανουαρίου 2025

Προγραμματισμός ραντεβού ασθενή

Περιγραφή Υπηρεσίας

Η διαδικασία προγραμματισμού και διαχείρισης ραντεβού ξεκινά με την υποβολή της αίτησης από τον ασθενή, ο οποίος επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα. Το σύστημα πραγματοποιεί έναν αυτόματο έλεγχο διαθεσιμότητας. Το ραντεβού καταχωρείται προσωρινά και ο γιατρός ενημερώνεται για να εγκρίνει ή να απορρίψει το αίτημα του ασθενή. Μετά την έγκριση, το ραντεβού προστίθεται στον ιατρικό φάκελο του ασθενή και αποστέλλεται αυτόματη επιβεβαίωση μέσω του συστήματος.

Στη συνέχεια, η διαδικασία συνταγογράφησης ξεκινά με την επιλογή του φακέλου του εκάστοτε ασθενή από τον γιατρό και την καταχώρηση της συνταγής. Ακολουθεί αυτόματος έλεγχος για την ορθότητα της καταχώρησης. Σε περίπτωση λαθών, το σύστημα ενημερώνει τον γιατρό, αλλιώς η συνταγή αποθηκεύεται στον ιατρικό φάκελο.

Τρόπος διεκπεραίωσης

Οι δύο αυτές διαδικασίες πραγματοποιούνται μέσω του ιδεατού πληροφοριακού συστήματος ηλεκτρονικής υγείας (e-health).

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Μητρώα που τηρούνται

Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.