Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Προγραμματισμός ραντεβού ασθενή"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με ' *Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο στον φυλλομετρητή (''browser'') του diadikasies.gr και γράψτε τον τίτλο της υπ...')
 
 
(2 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
*Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο στον φυλλομετρητή (''browser'') του diadikasies.gr και γράψτε τον τίτλο της υπηρεσίας που θέλετε να εισάγετε. Πατήστε στον κόκκινο σύνδεσμο που θα εμφανιστεί μρε τον τίτλο της υπηρεσίας.  Κάντε αντιγραφή - επικόλληση (''copy-paste'') τo παρακάτω κείμενο στη νέα σελίδα που θα σας προτείνει στο νέο παράθυρο. Πατήστε αποθήκευση και μετά επεξεργασία. Είστε έτοιμοι να καταχωρίσετε τη νέα υπηρεσία.
 
*Δείτε στη σελίδα συζήτησης του παρόντος λήμματος οδηγίες συμπλήρωσης μιας υπηρεσίας.
 
 
 
<!--Η αντιγραφή ξεκινά κάτω από εδώ:-->
 
 
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
Γραμμή 13: Γραμμή 6:
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
|Από ποιους παρέχεται =   
+
|Από ποιους παρέχεται =Εθνικό Σύστημα Υγείας    
|Σε ποιους παρέχεται =  
+
|Σε ποιους παρέχεται =Ασθενείς
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =     
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =     
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
|Κόστος σε ευρώ =           
+
|Κόστος σε ευρώ =0          
 
|Ταυτότητα υπηρεσίας2 =  
 
|Ταυτότητα υπηρεσίας2 =  
|Αρμόδια αρχή =
+
|Αρμόδια αρχή =Υπουργείο Υγείας
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.
+
Η διαδικασία προγραμματισμού και διαχείρισης ραντεβού ξεκινά με την υποβολή της αίτησης από τον ασθενή, ο οποίος επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα. Το σύστημα πραγματοποιεί έναν αυτόματο έλεγχο διαθεσιμότητας. Το ραντεβού καταχωρείται προσωρινά και ο γιατρός ενημερώνεται για να εγκρίνει ή να απορρίψει το αίτημα του ασθενή. Μετά την έγκριση, το ραντεβού προστίθεται στον ιατρικό φάκελο του ασθενή και αποστέλλεται αυτόματη επιβεβαίωση μέσω του συστήματος.
  
=== Σχετική Νομοθεσία ===
+
Στη συνέχεια, η διαδικασία συνταγογράφησης ξεκινά με την επιλογή του φακέλου του εκάστοτε ασθενή από τον γιατρό και την καταχώρηση της συνταγής. Ακολουθεί αυτόματος έλεγχος για την ορθότητα της καταχώρησης. Σε περίπτωση λαθών, το σύστημα ενημερώνει τον γιατρό, αλλιώς η συνταγή αποθηκεύεται στον ιατρικό φάκελο.
Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".
 
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
+
Οι δύο αυτές διαδικασίες πραγματοποιούνται μέσω του ιδεατού πληροφοριακού συστήματος ηλεκτρονικής υγείας (e-health).
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
*Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht
 
  
 
== Δικαιολογητικά ==
 
== Δικαιολογητικά ==
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
+
Για την διεκπεραίση των δύο διαδικασιών, απαιτούνται τα δικαιολογητικά που περιλαμβάνονται στον παρακάτω πίνακα. Τα στοιχεία αντλούνται αυτόματα και πραγματοποιείται σχετική διασταύρωση από το πληροφοριακό σύστημα.
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
!Α/Α
 
!Α/Α
Γραμμή 41: Γραμμή 30:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Αριθμός Μητρώου Ασφαλισμένου (ΑΜΑ)
|
+
|Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|
+
|Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ)
|
+
|Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|
+
|Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ)
|
+
|Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|
+
|Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας (ΑΔΤ)
|
+
|Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
  
 
==Διαδικασίες==
 
==Διαδικασίες==
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
+
Οι ασθενείς μπορούν να προγραμματίζουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού με τους γιατρούς μέσω του συστήματος. Επιπλέον, οΟι γιατροί διαχειρίζονται το πρόγραμμά τους και να συνδέσουν το κάθε ραντεβού με τον εκάστοτε ιατρικό φάκελο του ασθενή.
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
!Α/Α
 
!Α/Α
 
!Βήμα Διαδικασίας
 
!Βήμα Διαδικασίας
!Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική
+
!Θεσμικό Πλαίσιο - Διοικητική Πρακτική
 
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
 
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
 
!Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
 
!Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Υποβολή Αίτησης Ραντεβού
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Ασθενής
|
+
|10 λεπτά
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|
+
|Αυτόματος Έλεγχος Διαθεσιμότητας
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Πληροφοριακό Σύστημα
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
|3
+
|
|  
+
| Ενημέρωση για Αλλαγή Ημ/νίας ή/και Ώρας
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Πληροφοριακό Σύστημα
|
+
|1 λεπτό
 +
|-
 +
|3β
 +
|Λήψη Ενημέρωσης για Αλλαγή Ημ/νίας ή/και Ώρας
 +
|Διοικητική Πρακτική
 +
|Ασθενής
 +
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|
+
|Προσωρινή Κράτηση Ραντεβού
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Πληροφοριακό Σύστημα
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|
+
|Ενημέρωση Γιατρού
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Πληροφοριακό Σύστημα
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|
+
|Λήψη Ενημέρωσης για Προσωρινή Κράτηση Ραντεβού
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Γιατρός
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|
+
|Αποστολή Έγκρισης ή Απόρριψης
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Γιατρός
|
+
|2 λεπτά
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|
+
|Έλεγχος Έγκρισης ή Απόρριψης
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Πληροφοριακό Σύστημα
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
|
+
|Προσθήκη Ραντεβού στον Ιατρικό Φάκελο
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Πληροφοριακό Σύστημα
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
 
|10
 
|10
|
+
|Ενημέρωση για Επιβεβαιωμένο Ραντεβού
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Πληροφοριακό Σύστημα
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
 
|11
 
|11
|
+
|Λήψη Επιβεβαίωσης Ραντεβού
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Ασθενής
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
 
|12
 
|12
|
+
|Επίσκεψη στο Ιατρείο
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Ασθενής
|
+
|30 λεπτά
 +
|}
 +
Οι γιατροί καταχωρούν τις ηλεκτρονικές συνταγές στο σύστημα και οι ασθενείς ενημερώνονται για τη φαρμακευτική τους αγωγή και έχουν πρόσβαση στις σχετικές πληροφορίες μέσω του συστήματος.
 +
{| class="wikitable"
 +
!Α/Α
 +
!Βήμα Διαδικασίας
 +
!Θεσμικό Πλαίσιο - Διοικητική Πρακτική
 +
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
 +
!Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
 
|-
 
|-
|13
+
|1
|
+
|Επιλογή Φακέλου Ασθενή
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Γιατρός
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
|14
+
|2
|
+
|Καταχώρηση Συνταγής
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Γιατρός
|
+
|2 λεπτά
 
|-
 
|-
|15
+
|3
|
+
| Αυτόματος Έλεγχος Συνταγής
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Πληροφοριακό Σύστημα
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
|16
+
|
|
+
|Ενημέρωση για Πιθανά Σφάλματα
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Πληροφοριακό Σύστημα
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
|17
+
|
|
+
|Λήψη Ενημέρωσης
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Γιατρός
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
|18
+
|6
|
+
|Αποθήκευση στον Ιατρικό Φάκελο
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Πληροφοριακό Σύστημα
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
|19
+
|7
|
+
|Ενημέρωση Ασθενή
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Πληροφοριακό Σύστημα
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
|20
+
|8
|
+
|Λήψη Ενημέρωσης
|
+
|Διοικητική Πρακτική
|
+
|Ασθενής
|
+
|1 λεπτό
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
==Μητρώα που τηρούνται==
 
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.
 
 
<!--*Προσοχή αντιγράψτε μέχρι την πάνω γραμμή-->
 
<!--*Προσοχή αντιγράψτε μέχρι την πάνω γραμμή-->
 
[[Κατηγορία:Πίνακες πρότυπα]]
 
[[Κατηγορία:Πίνακες πρότυπα]]

Τελευταία αναθεώρηση της 17:39, 9 Ιανουαρίου 2025

Προγραμματισμός ραντεβού ασθενή
Από ποιους παρέχεται Εθνικό Σύστημα Υγείας
Σε ποιους παρέχεται Ασθενείς
Κόστος σε ευρώ 0
Αρμόδια αρχή Υπουργείο Υγείας

Περιγραφή Υπηρεσίας

Η διαδικασία προγραμματισμού και διαχείρισης ραντεβού ξεκινά με την υποβολή της αίτησης από τον ασθενή, ο οποίος επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα. Το σύστημα πραγματοποιεί έναν αυτόματο έλεγχο διαθεσιμότητας. Το ραντεβού καταχωρείται προσωρινά και ο γιατρός ενημερώνεται για να εγκρίνει ή να απορρίψει το αίτημα του ασθενή. Μετά την έγκριση, το ραντεβού προστίθεται στον ιατρικό φάκελο του ασθενή και αποστέλλεται αυτόματη επιβεβαίωση μέσω του συστήματος.

Στη συνέχεια, η διαδικασία συνταγογράφησης ξεκινά με την επιλογή του φακέλου του εκάστοτε ασθενή από τον γιατρό και την καταχώρηση της συνταγής. Ακολουθεί αυτόματος έλεγχος για την ορθότητα της καταχώρησης. Σε περίπτωση λαθών, το σύστημα ενημερώνει τον γιατρό, αλλιώς η συνταγή αποθηκεύεται στον ιατρικό φάκελο.

Τρόπος διεκπεραίωσης

Οι δύο αυτές διαδικασίες πραγματοποιούνται μέσω του ιδεατού πληροφοριακού συστήματος ηλεκτρονικής υγείας (e-health).

Δικαιολογητικά

Για την διεκπεραίση των δύο διαδικασιών, απαιτούνται τα δικαιολογητικά που περιλαμβάνονται στον παρακάτω πίνακα. Τα στοιχεία αντλούνται αυτόματα και πραγματοποιείται σχετική διασταύρωση από το πληροφοριακό σύστημα.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αριθμός Μητρώου Ασφαλισμένου (ΑΜΑ) Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
2 Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
3 Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
4 Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας (ΑΔΤ) Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση

Διαδικασίες

Οι ασθενείς μπορούν να προγραμματίζουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού με τους γιατρούς μέσω του συστήματος. Επιπλέον, οΟι γιατροί διαχειρίζονται το πρόγραμμά τους και να συνδέσουν το κάθε ραντεβού με τον εκάστοτε ιατρικό φάκελο του ασθενή.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο - Διοικητική Πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Υποβολή Αίτησης Ραντεβού Διοικητική Πρακτική Ασθενής 10 λεπτά
2 Αυτόματος Έλεγχος Διαθεσιμότητας Διοικητική Πρακτική Πληροφοριακό Σύστημα 1 λεπτό
Ενημέρωση για Αλλαγή Ημ/νίας ή/και Ώρας Διοικητική Πρακτική Πληροφοριακό Σύστημα 1 λεπτό
Λήψη Ενημέρωσης για Αλλαγή Ημ/νίας ή/και Ώρας Διοικητική Πρακτική Ασθενής 1 λεπτό
4 Προσωρινή Κράτηση Ραντεβού Διοικητική Πρακτική Πληροφοριακό Σύστημα 1 λεπτό
5 Ενημέρωση Γιατρού Διοικητική Πρακτική Πληροφοριακό Σύστημα 1 λεπτό
6 Λήψη Ενημέρωσης για Προσωρινή Κράτηση Ραντεβού Διοικητική Πρακτική Γιατρός 1 λεπτό
7 Αποστολή Έγκρισης ή Απόρριψης Διοικητική Πρακτική Γιατρός 2 λεπτά
8 Έλεγχος Έγκρισης ή Απόρριψης Διοικητική Πρακτική Πληροφοριακό Σύστημα 1 λεπτό
9 Προσθήκη Ραντεβού στον Ιατρικό Φάκελο Διοικητική Πρακτική Πληροφοριακό Σύστημα 1 λεπτό
10 Ενημέρωση για Επιβεβαιωμένο Ραντεβού Διοικητική Πρακτική Πληροφοριακό Σύστημα 1 λεπτό
11 Λήψη Επιβεβαίωσης Ραντεβού Διοικητική Πρακτική Ασθενής 1 λεπτό
12 Επίσκεψη στο Ιατρείο Διοικητική Πρακτική Ασθενής 30 λεπτά

Οι γιατροί καταχωρούν τις ηλεκτρονικές συνταγές στο σύστημα και οι ασθενείς ενημερώνονται για τη φαρμακευτική τους αγωγή και έχουν πρόσβαση στις σχετικές πληροφορίες μέσω του συστήματος.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο - Διοικητική Πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Επιλογή Φακέλου Ασθενή Διοικητική Πρακτική Γιατρός 1 λεπτό
2 Καταχώρηση Συνταγής Διοικητική Πρακτική Γιατρός 2 λεπτά
3 Αυτόματος Έλεγχος Συνταγής Διοικητική Πρακτική Πληροφοριακό Σύστημα 1 λεπτό
Ενημέρωση για Πιθανά Σφάλματα Διοικητική Πρακτική Πληροφοριακό Σύστημα 1 λεπτό
Λήψη Ενημέρωσης Διοικητική Πρακτική Γιατρός 1 λεπτό
6 Αποθήκευση στον Ιατρικό Φάκελο Διοικητική Πρακτική Πληροφοριακό Σύστημα 1 λεπτό
7 Ενημέρωση Ασθενή Διοικητική Πρακτική Πληροφοριακό Σύστημα 1 λεπτό
8 Λήψη Ενημέρωσης Διοικητική Πρακτική Ασθενής 1 λεπτό