Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Υποβολή Αιτημάτων Υποστήριξης όσον αφορά Τεχνικά Θέματα"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(+Κατηγορία:Εσωτερικές διαδικασίες (περιφέρεια); ±Κατηγορία:Προβλήματα μορφοποίησης→[[Κατηγορία:Προβλήματα μορφοποίησης (περιφέρει...)
 
(10 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
== Τίτλος Υπηρεσίας ==
 
== Τίτλος Υπηρεσίας ==
Δ/νση Διαφάνειας Και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΠΔΜ .
+
[[Δ/νση Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΠΔΜ]] .
  
 
== Τίτλος Διαδικασίας ==
 
== Τίτλος Διαδικασίας ==
Γραμμή 20: Γραμμή 20:
 
|-
 
|-
 
|Άλλο
 
|Άλλο
|Αρμόδιος Υπάλληλος
+
|Υποστήριξη ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ
  
 
|-
 
|-
Γραμμή 101: Γραμμή 101:
 
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
 
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
 
!Σημείο ελέγχου
 
!Σημείο ελέγχου
!Τρόπος διεκπ/σης/ Χειρωνακτικός ή ηλεκτρονικός
+
!Τρόπος διεκπεραίωσης / Χειρωνακτικός ή ηλεκτρονικός
 
!Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
 
!Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΑΥΓΕΙΑ
+
|ΕΊσοδος στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ
 
 
 
|Ν.3861/2010
 
|Ν.3861/2010
  
Γραμμή 120: Γραμμή 119:
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ  ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (ΜΕΣΩ HELPDESK)
+
|Υποβολή Αιτημάτων Υποστήρηξης Όσων Αφορά Τεχνικά Θέματα (Μέσω Help Desk)
 
|Ν.3861/2010
 
|Ν.3861/2010
  
Γραμμή 134: Γραμμή 133:
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
| ΑΠΑΝΤΗΣΗ
+
| Απάντηση
 
|Ν.3861/2010
 
|Ν.3861/2010
 
(ΦΕΚ 3861/Α/2010)
 
(ΦΕΚ 3861/Α/2010)
Γραμμή 152: Γραμμή 151:
  
  
[[Κατηγορία:Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Διεύθυνση)]]
+
[[Κατηγορία:Τμήμα Διαφάνειας]]
 +
[[Κατηγορία:Προβλήματα μορφοποίησης (περιφέρεια)]]
 +
[[Κατηγορία:Εσωτερικές διαδικασίες (περιφέρεια)]]

Τελευταία αναθεώρηση της 11:53, 10 Απριλίου 2017

Τίτλος Υπηρεσίας

Δ/νση Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΠΔΜ .

Τίτλος Διαδικασίας

Υποβολή Αιτημάτων Υποστήριξης Όσων Αφορά Τεχνικά Θέματα.

Συναλασσόμενος

Πολίτης
Φορέας Χ
Επιχείρηση
Άλλο Υποστήριξη ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ


Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση Φορέας και Υπηρεσία Αυτεπάγγελτης Αναζήτησής του
1 Ηλεκτρονικό Αίτημα Διαχειρίστρια Εφαρμογής ΔΙΑΥΓΕΙΑ

Στατιστικά Διαδικασίας

Αιτήματα Που Υποβάλλονται Μηνιαια Αιτήματα Που Διεκπεραιώνονται Μηνιαία Αιτήματα Που Υποβάλλονται Ετήσια Αιτήματα Που Διεκπεραιώνονται Ετήσια Μέσος Χρόνος Εξυπηρέτησης Εκτιμώμενος Χρόνος Εξυπηρέτησης Άπο Άλλον Φορέα / Υπηρεσία
2 2 15 15 10 Ημέρες

Στοιχεία Διαδικασίας

Θεσμικό Πλαίσιο Κόστος Διεκπαιρέωσης / Παράβολο Εμπλεκόμενοι Άλλοι Φορείς
Ν.3861/2010(ΦΕΚ 3861/Α/2010)

Ν.4210/2013 (ΦΕΚ 254/Α/2013)

Όχι ΔΙΑΥΓΕΙΑ Υπουργείου Εσωτερικών Και Διοικητικής Ανασυγκρότησης


Τρόποι Διεκπαιρέωσης

Χειρόγραφος Έντυπο που Χρησιμοποιείται Ηλεκτρονικός / Ποιά Εφαρμογή του Φορέα μας Ηλεκτρονική Εφαρμογή Άλλου Φορέα Ποια Δεδομένα / Στοιχεία που Υπάρχουν ΔΕΝ Πρέπει να Δημοσιοποιούνται Αιτιολογία
Όχι Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ


Βήματα Διαδικασίας

Α/Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Σημείο ελέγχου Τρόπος διεκπεραίωσης / Χειρωνακτικός ή ηλεκτρονικός Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 ΕΊσοδος στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ Ν.3861/2010

(ΦΕΚ 3861/Α/2010)

Ν.4210/2013

(ΦΕΚ 254/Α/2013)

Διαχειρίστρια Εφαρμογής Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ Άμεσα
2 Υποβολή Αιτημάτων Υποστήρηξης Όσων Αφορά Τεχνικά Θέματα (Μέσω Help Desk) Ν.3861/2010

(ΦΕΚ 3861/Α/2010)

Ν.4210/2013

(ΦΕΚ 254/Α/2013)

Διαχειρίστρια Εφαρμογής Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ Άμεσα
3 Απάντηση Ν.3861/2010

(ΦΕΚ 3861/Α/2010)

Ν.4210/2013

(ΦΕΚ 254/Α/2013)

Διαχειρίστρια Εφαρμογής Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ 10 Ημέρες