Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Τήρηση αρχείου διοικητικών υπαλλήλων"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με '{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας |Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας |χρώμα = background:#C1D8FF; |εικ...')
 
 
(15 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
+
|Τίτλος υπηρεσίας = ΤΗΡΗΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
 
|χρώμα = background:#C1D8FF;
 
|χρώμα = background:#C1D8FF;
 
|εικόνα =   
 
|εικόνα =   
Γραμμή 6: Γραμμή 6:
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
|Από ποιους παρέχεται =  Υπηρεσία
+
|Από ποιους παρέχεται =  Τμήμα Γ' - Δ/νσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ. ΥΠ.Π.Ε.Θ.
|Σε ποιους παρέχεται =  [[Πολίτες]]
+
|Σε ποιους παρέχεται =  [[Υπάλληλοι της Γ.Γ. του ΥΠ.Π.Ε.Θ.]]
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
+
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος 3528/2007
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =  0
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =  0
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
 
|Σημειώσεις =  
 
|Σημειώσεις =  
|Διαδικασία =
+
|Διαδικασία =Επικαιροποίηση υπηρεσιακών μεταβολών διοικητικών υπαλλήλων
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.
+
Επικαιροποίηση υπηρεσιακών μεταβολών των διοικητικών υπαλλήλων της Γ.Γ. του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Γραμμή 24: Γραμμή 24:
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
*Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht
+
*[https://diadikasies.gr/images/2/23/%CE%91%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%AE%CF%82_%CE%91%CF%80%CF%8C%CF%83%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B7%CF%82.pdf Έντυπο]
 
 
== Δικαιολογητικά ==
 
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
 
{| class="wikitable"
 
/Α
 
!Απαραίτητα Δικαιολογητικά
 
!Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
 
|-
 
|1
 
|ταυτότητα
 
|
 
|-
 
|2
 
|
 
|
 
|-
 
|3
 
|
 
|
 
|-
 
|4
 
|
 
|
 
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|-
 
|}
 
  
 
==Διαδικασίες==
 
==Διαδικασίες==
Γραμμή 85: Γραμμή 36:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Μεταβολή υπηρεσιακής κατάστασης κάποιου υπαλλήλου πχ. διορισμός, μετάθεση, μετάταξη, παραίτηση, συνταξιοδότηση, διαφόρων ειδών άδειες, αλλαγή κατηγορίας, αλλαγή μισθολογικού κλιμακίου κλπ.
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 91: Γραμμή 42:
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|
+
|Υποβολή αίτησης υπαλλήλου του αντίστοιχου αιτήματος προσκομίζοντας απαιτούμενους τίτλους σπουδών, προϋπηρεσία κλπ. στο Τμήμα Α΄ της Διεύθυνσης Ανθρωπίνου Δυναμικού.
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 97: Γραμμή 48:
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|  
+
|Ενημέρωση διοικητικώς με τις ανάλογες αποφάσεις και ηλεκτρονικώς με αποστολή <span lang="EN-US">emails </span>του Τμήματος Γ΄ (Ψηφιακού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Υποστηρικτικών Εφαρμογών) της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 103: Γραμμή 54:
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|
+
|Ενημέρωση εν συνεχεία της βάσης δεδομένων του τμήματός μας όπου τηρούνται τα αρχεία των υπαλλήλων αυτών.
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 109: Γραμμή 60:
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|
+
|Επεξεργασία περαιτέρω των στοιχείων και βελτίωση παραμετροποίησης της βάσης για καλύτερη απόδοση αποτελεσμάτων.
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 115: Γραμμή 66:
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|
+
|Έλεγχος των στοιχείων αυτών.
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 121: Γραμμή 72:
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|
+
|Αποστολή στο Τμήμα Α΄ - Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού των Καταστάσεων των υπαλλήλων αυτών όπως ορίζει ο Ν. 3528/2007
|
+
(ΦΕΚ 26/τ.Α΄/9-2-2007)
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|14
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 212: Γραμμή 86:
  
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 +
 +
[[Κατηγορία:Τμήμα Γ]]
 +
[[Κατηγορία:Διαδικασίες προσωπικού (ΥΠΠΕΘ)]]
 +
[[Κατηγορία:Απαιτείται σύνδεσμος νόμου (ΥΠΠΕΘ)]]

Τελευταία αναθεώρηση της 17:38, 10 Απριλίου 2017

Τήρηση αρχείου διοικητικών υπαλλήλων
Από ποιους παρέχεται Τμήμα Γ' - Δ/νσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ. ΥΠ.Π.Ε.Θ.
Σε ποιους παρέχεται Υπάλληλοι της Γ.Γ. του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος 3528/2007
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 0
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Επικαιροποίηση υπηρεσιακών μεταβολών των διοικητικών υπαλλήλων της Γ.Γ. του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Σχετική Νομοθεσία

Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".

Τρόπος διεκπεραίωσης

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Μεταβολή υπηρεσιακής κατάστασης κάποιου υπαλλήλου πχ. διορισμός, μετάθεση, μετάταξη, παραίτηση, συνταξιοδότηση, διαφόρων ειδών άδειες, αλλαγή κατηγορίας, αλλαγή μισθολογικού κλιμακίου κλπ.
2 Υποβολή αίτησης υπαλλήλου του αντίστοιχου αιτήματος προσκομίζοντας απαιτούμενους τίτλους σπουδών, προϋπηρεσία κλπ. στο Τμήμα Α΄ της Διεύθυνσης Ανθρωπίνου Δυναμικού.
3 Ενημέρωση διοικητικώς με τις ανάλογες αποφάσεις και ηλεκτρονικώς με αποστολή emails του Τμήματος Γ΄ (Ψηφιακού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Υποστηρικτικών Εφαρμογών) της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
4 Ενημέρωση εν συνεχεία της βάσης δεδομένων του τμήματός μας όπου τηρούνται τα αρχεία των υπαλλήλων αυτών.
5 Επεξεργασία περαιτέρω των στοιχείων και βελτίωση παραμετροποίησης της βάσης για καλύτερη απόδοση αποτελεσμάτων.
6 Έλεγχος των στοιχείων αυτών.
7 Αποστολή στο Τμήμα Α΄ - Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού των Καταστάσεων των υπαλλήλων αυτών όπως ορίζει ο Ν. 3528/2007

(ΦΕΚ 26/τ.Α΄/9-2-2007)

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.