Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Άδεια Για Προσωπικούς Λόγους Μελών ΔΕΠ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
 
(10 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
*Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο στον browser του wiki.ellak.gr και γράψτε τον τίτλο της υπηρεσίας που θέλετε να εισάγετε. Πατήστε στον κόκκινο σύνδεσμο που θα εμφανιστεί με τον τίτλο της υπηρεσίας.  Κάντε αντιγραφή - επικόλληση (''copy-paste'') τo παρακάτω κείμενο στη νέα σελίδα που θα σας προτείνει στο νέο παράθυρο. Πατήστε αποθήκευση και μετά επεξεργασία. Είστε έτοιμοι να καταχωρίσετε τη νέα υπηρεσία.
 
*Δείτε στη σελίδα συζήτησης του παρόντος λήμματος οδηγίες συμπλήρωσης μιας υπηρεσίας
 
 
 
<!--Η αντιγραφή ξεκινά κάτω από εδώ:-->
 
 
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
|χρώμα = background:#C1D8FF;
+
|χρώμα = background:#C1D8F;
 
|εικόνα =   
 
|εικόνα =   
 
|μέγεθος_εικόνας =  
 
|μέγεθος_εικόνας =  
Γραμμή 22: Γραμμή 16:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.
+
Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
[[ΝΟΜΟΣ 4009/11 άρθρο 27|Ν 4009/11 άρθρο 27]]
+
Ν 4009/11 άρθρο 27  
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
O αιτών/ούσα συμπληρώνει την αίτηση που θα βρει αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας κάνοντας login. Αφού συμπληρωθεί προωθείται αρχικά στο Διευθυντή του Τομέα και στη συνέχεια στον Πρόεδρο του Τμήματος προκειμένου να συναινέσουν σχετικά με το αίτημα του ενδιαφερομένου. Στη συνέχεια κατατίθεται στη Γραμματεία του Τμήματος, η οποία την προωθεί λόγω αρμοδιότητας στην Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ   
+
O αιτών/ούσα συμπληρώνει την αίτηση που θα βρει αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας κάνοντας login. Αφού συμπληρωθεί προωθείται αρχικά στο Διευθυντή του Τομέα και στη συνέχεια στον Πρόεδρο του Τμήματος προκειμένου να συναινέσουν σχετικά με το αίτημα του ενδιαφερομένου. Στη συνέχεια κατατίθεται στη Γραμματεία του Τμήματος, η οποία την προωθεί λόγω αρμοδιότητας στην Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ για την τελική διεκπεραίωση του αιτήματος.  
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
*Κατεβάστε το έντυπο από τον παρακάτω σύνδεσμο http://www.del.auth.gr/el/
 
*Κατεβάστε το έντυπο από τον παρακάτω σύνδεσμο http://www.del.auth.gr/el/
Γραμμή 40: Γραμμή 34:
 
|1
 
|1
 
|Αίτηση
 
|Αίτηση
|Κατάθεση από τον αιτούντα
+
|Κατάθεση από τον/την αιτούντα/αιτούσα
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
Γραμμή 73: Γραμμή 67:
 
|Κατάθεση της αίτησης στη Γραμματεία του Τμήματος
 
|Κατάθεση της αίτησης στη Γραμματεία του Τμήματος
 
|
 
|
|Γραμματεία
+
|Γραμματεία Τμήματος
 
|
 
|
 
|-
 
|-
Γραμμή 85: Γραμμή 79:
  
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
+
Κοσμητεία Φιλοσοφικής Σχολής
 
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
 
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
 
==Μητρώα που τηρούνται==
 
==Μητρώα που τηρούνται==
 
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.
 
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.
 +
 +
[[Κατηγορία:Απαιτείται κατηγοριοποίηση τμήματος (ΑΠΘ)]]
 +
[[Κατηγορία:Υπηρεσίες προσωπικού (ΑΠΘ)]]
 +
[[Κατηγορία:Απαιτείται σύνδεσμος νόμου (ΑΠΘ)]]

Τελευταία αναθεώρηση της 13:30, 13 Ιουνίου 2017

Άδεια Για Προσωπικούς Λόγους Μελών ΔΕΠ
Από ποιους παρέχεται

Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ
Σε ποιους παρέχεται Μέλη ΔΕΠ
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 0
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ

Σχετική Νομοθεσία

Ν 4009/11 άρθρο 27

Τρόπος διεκπεραίωσης

O αιτών/ούσα συμπληρώνει την αίτηση που θα βρει αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας κάνοντας login. Αφού συμπληρωθεί προωθείται αρχικά στο Διευθυντή του Τομέα και στη συνέχεια στον Πρόεδρο του Τμήματος προκειμένου να συναινέσουν σχετικά με το αίτημα του ενδιαφερομένου. Στη συνέχεια κατατίθεται στη Γραμματεία του Τμήματος, η οποία την προωθεί λόγω αρμοδιότητας στην Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ για την τελική διεκπεραίωση του αιτήματος.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση Κατάθεση από τον/την αιτούντα/αιτούσα

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Συμπλήρωση αίτησης από τον ενδιαφερόμενο Αιτών/ούσα
2 Υπογραφή από το Διευθυντή Τομέα Διευθυντής Τομέα
3 Υπογραφή από τον Πρόεδρο του Τμήματος Πρόεδρος Τμήματος
4 Κατάθεση της αίτησης στη Γραμματεία του Τμήματος Γραμματεία Τμήματος
5 Προώθηση της αίτησης λόγω αρμοδιότητας στην Κοσμητεία της Σχολής Κοσμητεία Σχολής

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Κοσμητεία Φιλοσοφικής Σχολής

Μητρώα που τηρούνται

Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.