Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Προγραμματικές Συμβάσεις ΟΠΑΝΔΑ"
(→Περιγραφή Υπηρεσίας) |
|||
Γραμμή 14: | Γραμμή 14: | ||
}} | }} | ||
==Περιγραφή Υπηρεσίας== | ==Περιγραφή Υπηρεσίας== | ||
− | + | <span lang="EL">Προγραμματικές και άλλες Συμβάσεις</span> [http://www.opanda.gr/ ΟΠΑΝΔΑ]. | |
+ | |||
+ | <span lang="EL">Υποβολή των Προγραμματικών συμβάσεων που μας διαβιβάζονται από το Δήμο Αθηναίων ή άλλα Νομικά του πρόσωπα | ||
+ | ή Ανώνυμες εταιρίες προς το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού για έγκριση και εκτέλεση.</span> | ||
=== Σχετική Νομοθεσία === | === Σχετική Νομοθεσία === | ||
− | <span lang="EL">1 | + | <span lang="EL">1.Το Ν. 4071/2011 (ΦΕΚ Α’ 85/11.4.2012) για τις ρυθμίσεις στην Τοπική Ανάπτυξη, την αυτοδιοίκηση και την αποκεντρωμένη διοίκηση και την ενσωμάτωση της οδηγίας 2009/50/ΕΚ.</span> |
− | |||
− | |||
− | |||
− | <span lang="EL"> | + | <span lang="EL">2.Το Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α’ 87/7.6.2010) και ειδικότερα το άρθρο 100 που αφορά στις προγραμματικές συμβάσεις, όπως αυτό τροποποιήθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 9 του άρθρου 8 του Ν. 4071/2012 (ΦΕΚ Α’ 85/11.4.2012)</span> |
− | |||
− | <span lang="EL"> | + | <span lang="EL">3.το Ν.3463/2006 ( ΦΕΚ Α΄114/8.6.2006) για την κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων και ιδίως το άρθρο 225 και 265 παράγρ.4.</span> |
− | + | <span lang="EL">4.Τις διατάξεις του άρθρου 29Α του Ν.1558/85 «Κυβέρνηση και Κυβερνητικά Όργανα» (ΦΕΚ 137/Α), όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 27 του Ν.2081/92 (ΦΕΚ 154/Α) και τροποποιήθηκε με το άρθρο1 παρ.2α του Ν.2469/97 (ΦΕΚ 38/Α), και με το Π.Δ. 63 (ΦΕΚ Α’98 | |
+ | 22.4.2005) «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα», και οι διατάξεις του Ν.2503/97 «Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθμιση θεμάτων για την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις» καθώς και το άρθρο 1 παρ. 3 του Ν.2647/1999 «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στις περιφέρειες και την τοπική | ||
+ | αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις».</span> | ||
===Τρόπος διεκπεραίωσης === | ===Τρόπος διεκπεραίωσης === |
Αναθεώρηση της 07:24, 21 Ιουνίου 2017
Προγραμματικές Συμβάσεις ΟΠΑΝΔΑ | |
---|---|
Από ποιους παρέχεται | ΟΠΑΝΔΑ |
Νομοθετικό πλαίσιο | Νόμος |
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση | 40 |
Περιεχόμενα
Περιγραφή Υπηρεσίας
Προγραμματικές και άλλες Συμβάσεις ΟΠΑΝΔΑ.
Υποβολή των Προγραμματικών συμβάσεων που μας διαβιβάζονται από το Δήμο Αθηναίων ή άλλα Νομικά του πρόσωπα ή Ανώνυμες εταιρίες προς το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού για έγκριση και εκτέλεση.
Σχετική Νομοθεσία
1.Το Ν. 4071/2011 (ΦΕΚ Α’ 85/11.4.2012) για τις ρυθμίσεις στην Τοπική Ανάπτυξη, την αυτοδιοίκηση και την αποκεντρωμένη διοίκηση και την ενσωμάτωση της οδηγίας 2009/50/ΕΚ.
2.Το Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α’ 87/7.6.2010) και ειδικότερα το άρθρο 100 που αφορά στις προγραμματικές συμβάσεις, όπως αυτό τροποποιήθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 9 του άρθρου 8 του Ν. 4071/2012 (ΦΕΚ Α’ 85/11.4.2012)
3.το Ν.3463/2006 ( ΦΕΚ Α΄114/8.6.2006) για την κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων και ιδίως το άρθρο 225 και 265 παράγρ.4.
4.Τις διατάξεις του άρθρου 29Α του Ν.1558/85 «Κυβέρνηση και Κυβερνητικά Όργανα» (ΦΕΚ 137/Α), όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 27 του Ν.2081/92 (ΦΕΚ 154/Α) και τροποποιήθηκε με το άρθρο1 παρ.2α του Ν.2469/97 (ΦΕΚ 38/Α), και με το Π.Δ. 63 (ΦΕΚ Α’98 22.4.2005) «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα», και οι διατάξεις του Ν.2503/97 «Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθμιση θεμάτων για την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις» καθώς και το άρθρο 1 παρ. 3 του Ν.2647/1999 «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στις περιφέρειες και την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις».
Τρόπος διεκπεραίωσης
Τα αιτήματα των δημοτών (που αφορούν καταγγελίες,παράπονα, προτάσεις, ή πληροφόρηση) υποβάλλονται είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής Εξυπηρέτησης πολιτών 1595, είτε μέσω του Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα αιτήματα διαχωρίζονται και όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης CRM στον αρμόδιο υπάλληλο του Τμήματος Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών, ο οποίος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο αρμόδιο Τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κ.α.). Τα αιτήματα επεξεργάζονται κατάλληλα από τον Οργανισμό και, μέσω του συστήματος CRM, ο Δήμος Αθηναίων ενημερώνεται για την κατάσταση - εξέλιξη τους. Τέλος οι δημότες πληροφορούνται για την κατάσταση -εξέλιξη του αιτήματος τους από το Δήμο Αθηναίων.
Διαδικασίες
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Α | Βήματα διαδικασίας | Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική | Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα |
---|---|---|---|---|
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 | ||||
5 | ||||
6 | ||||
7 | ||||
8 | ||||
9 | ||||
10 | ||||
11 | ||||
12 | ||||
13 | ||||
14 | ||||
15 | ||||
16 | ||||
17 | ||||
18 | ||||
19 | ||||
20 |
Άλλη υπηρεσία του φορέα μας
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς
Δήμος Αθηναίων.