Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Διαχείριση Αποθήκης Ειδών"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Περιγραφή Υπηρεσίας)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
|χρώμα = background:#C1D8FF;
+
|χρώμα =  
 
|εικόνα =   
 
|εικόνα =   
 
|μέγεθος_εικόνας =  
 
|μέγεθος_εικόνας =  
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
|Από ποιους παρέχεται =   
+
|Από ποιους παρέχεται =Τμήμα Προμηθειών    
|Σε ποιους παρέχεται =  
+
|Σε ποιους παρέχεται =Χρήστες Υπηρεσιών
|Νομοθετικό πλαίσιο =     
+
|Νομοθετικό πλαίσιο =Π.Δ. 315/1999      
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
+
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =Σε πραγματικό χρόνο  
 
|Κόστος σε ευρώ =           
 
|Κόστος σε ευρώ =           
 
|Ταυτότητα υπηρεσίας2 =  
 
|Ταυτότητα υπηρεσίας2 =  
|Αρμόδια αρχή =
+
|Αρμόδια αρχή =Περιφερειακή Ενότητα
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Γραμμή 18: Γραμμή 18:
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Οι διατάξεις του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης»
+
# Οι διατάξεις του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης»
 
+
# Οι διατάξεις του Π.Δ. 133/2010 «Οργανισμός της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας» (ΦΕΚ/226/Α/27-12-2010) όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει με τις υπ’ αριθ. 81320 & 77909 αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης και αφορούν «Έγκριση τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας» (ΦΕΚ Β’/4302/30.12.2016)
Οι διατάξεις του Π.Δ. 133/2010 «Οργανισμός της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας» (ΦΕΚ/226/Α/27-12-2010) όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει με τις υπ’ αριθ. 81320 & 77909 αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης και αφορούν «Έγκριση τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας» (ΦΕΚ Β’/4302/30.12.2016)
+
# Οι διατάξεις του Ν.4412/2016 “Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών” (ΦΕΚ 147/Α/8-8-2016), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει  
 
+
# Οι διατάξεις του Π.Δ. 315/1999 (ΦΕΚ Α 302/30.12.1999) «Περί ορισμού του περιεχομένου και του χρόνου ενάρξεως της εφαρμογής του Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου Δήμων και Κοινοτήτων (Ο.Τ.Α. Α' Βαθμού).
Οι διατάξεις του Ν.4412/2016 “Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών” (ΦΕΚ 147/Α/8-8-2016), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
 
 
 
Οι διατάξεις του Π.Δ. 315/1999 (ΦΕΚ Α 302/30.12.1999) «Περί ορισμού του περιεχομένου και του χρόνου ενάρξεως της εφαρμογής του Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου Δήμων και Κοινοτήτων (Ο.Τ.Α. Α' Βαθμού).
 
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Γραμμή 154: Γραμμή 151:
 
|}
 
|}
  
 +
== BPMN Διάγραμμα ==
 +
Απεικόνιση τμήματος της διαδικασίας σε
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 
1.      Όλες οι διευθύνσεις & τα αυτοτελή τμήματα της Περιφερειακής Ενότητας για τον ορισμό του χρήστη και την υποβολή αιτημάτων εισαγωγής
 
1.      Όλες οι διευθύνσεις & τα αυτοτελή τμήματα της Περιφερειακής Ενότητας για τον ορισμό του χρήστη και την υποβολή αιτημάτων εισαγωγής

Αναθεώρηση της 22:10, 22 Δεκεμβρίου 2024

Διαχείριση Αποθήκης Ειδών
Από ποιους παρέχεται Τμήμα Προμηθειών
Σε ποιους παρέχεται Χρήστες Υπηρεσιών
Νομοθετικό πλαίσιο Π.Δ. 315/1999
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση Σε πραγματικό χρόνο
Αρμόδια αρχή Περιφερειακή Ενότητα

Περιγραφή Υπηρεσίας

Η καταγραφή, διαχείριση και παρακολούθηση αποθεμάτων, κινήσεων και αιτημάτων της Αποθήκης σε πραγματικό χρόνο. Υποστηρίζονται διαδικασίες εισαγωγής, εξαγωγής και μετακίνησης ειδών, παρέχοντας πληροφορίες για τη διαθεσιμότητα, τις τοποθεσίες αποθήκευσης και τις ανάγκες παραγγελιών. Εξυπηρετεί διαχειριστές, χρήστες υπηρεσιών και προμηθευτές, επιτρέποντας την έγκαιρη λήψη αποφάσεων μέσω αυτοματοποιημένων ειδοποιήσεων και αναφορών. Στόχος της είναι η βελτιστοποίηση της λειτουργίας της αποθήκης, η μείωση λαθών και η διασφάλιση της ιχνηλασιμότητας σε όλες τις διαδικασίες.

Σχετική Νομοθεσία

  1. Οι διατάξεις του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης»
  2. Οι διατάξεις του Π.Δ. 133/2010 «Οργανισμός της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας» (ΦΕΚ/226/Α/27-12-2010) όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει με τις υπ’ αριθ. 81320 & 77909 αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης και αφορούν «Έγκριση τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας» (ΦΕΚ Β’/4302/30.12.2016)
  3. Οι διατάξεις του Ν.4412/2016 “Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών” (ΦΕΚ 147/Α/8-8-2016), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
  4. Οι διατάξεις του Π.Δ. 315/1999 (ΦΕΚ Α 302/30.12.1999) «Περί ορισμού του περιεχομένου και του χρόνου ενάρξεως της εφαρμογής του Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου Δήμων και Κοινοτήτων (Ο.Τ.Α. Α' Βαθμού).

Τρόπος διεκπεραίωσης

Γίνεται υποβολή αιτημάτων χειρόγραφα ή/και ηλεκτρονικά από χρήστες ή διαχειριστές, τα οποία αφορούν εισαγωγές, εξαγωγές ή μετακινήσεις ειδών. Μετά την υποβολή, τα αιτήματα ελέγχονται και εγκρίνονται ή απορρίπτονται από τον διαχειριστή. Στη συνέχεια, πραγματοποιούνται οι σχετικές κινήσεις αποθήκης, με ενημέρωση των αποθεμάτων και των τοποθεσιών. Εάν το απόθεμα δεν επαρκεί, αποστέλλεται ειδοποίηση χαμηλού αποθέματος και δημιουργείται παραγγελία προς τον προμηθευτή. Μετά την παραλαβή των ειδών, ενημερώνεται το σύστημα και ολοκληρώνεται η διαδικασία. Όλες οι ενέργειες καταγράφονται, εξασφαλίζοντας ιχνηλασιμότητα και ακρίβεια.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

o   Υπόδειγμα Υποβολής Αιτήματος, ανάλογα με το είδος (εισαγωγή, εξαγωγή, μετακίνηση)

o   Υπόδειγμα Έγκρισης Αιτήματος, ανάλογα με την έγκριση ή την απόρριψη

o   Υπόδειγμα Κίνησης Αποθήκης, ανάλογα με το είδος (εισαγωγή, εξαγωγή, μετακίνηση)

o   Υπόδειγμα Παραγγελίας

o   Υπόδειγμα Παραλαβής Ειδών

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Περιγραφή Υποχρεωτικότητα
1 Έντυπο Υποβολής Αιτήματος Υποβάλλεται από τον χρήστη ή τον διαχειριστή για αιτήματα εισαγωγής, εξαγωγής ή μετακίνησης ειδών. Υποχρεωτικό
2 Έντυπο Έγκρισης Αιτήματος Συμπληρώνεται από τον διαχειριστή για την έγκριση ή την απόρριψη αιτημάτων. Υποχρεωτικό
3 Έντυπο Παραγγελίας Δημιουργείται για την αποστολή παραγγελίας στον προμηθευτή. Υποχρεωτικό
4 Τιμολόγιο ή Δελτίο Αποστολής Παραλαμβάνεται από τον προμηθευτή κατά την παραλαβή παραγγελίας. Υποχρεωτικό
5 Έντυπο Παραλαβής Ειδών Συμπληρώνεται κατά την παραλαβή ειδών και καταγράφει ποσότητες και λεπτομέρειες παραγγελίας. Υποχρεωτικό
6 Αναφορά Ενημέρωσης Αποθέματος Καταγράφει τις τρέχουσες ποσότητες ειδών, μετά από κινήσεις ή παραλαβές. Προαιρετικό
7 Ειδοποίηση Χαμηλού Αποθέματος Δημιουργείται αυτόματα όταν το απόθεμα είναι κάτω από το ελάχιστο όριο. Προαιρετικό
8 Έγγραφο Προδιαγραφών Ειδών Περιέχει τεχνικές ή ποιοτικές προδιαγραφές των ειδών (για ειδικές παραγγελίες). Προαιρετικό
9 Αναφορά Κίνησης Αποθήκης Συγκεντρωτική αναφορά για τις κινήσεις ειδών (εισαγωγές, εξαγωγές, μετακινήσεις). Προαιρετικό
10 Ενημέρωση Χρήστη για Απόρριψη Αιτήματος Ενημερώνει τον χρήστη για την αιτία απόρριψης του αιτήματος του. Προαιρετικό

Διαδικασίες

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Περιγραφή Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Υποβολή Αιτήματος Ο χρήστης ή ο διαχειριστής υποβάλλει αίτημα για εισαγωγή, εξαγωγή ή μετακίνηση ειδών μέσω του συστήματος. 10-15 λεπτά
2 Έλεγχος και Έγκριση Αιτήματος Ο διαχειριστής εξετάζει το αίτημα, ελέγχει τη διαθεσιμότητα και αποφασίζει για την έγκριση ή την απόρριψή του. 1-2 εργάσιμες ημέρες
3 Διαχείριση Κινήσεων Αποθήκης Εκτέλεση των εγκεκριμένων αιτημάτων με καταγραφή εισαγωγών, εξαγωγών ή μετακινήσεων εντός της αποθήκης. 1-2 ώρες
4 Παρακολούθηση Αποθέματος Ενημέρωση για την ποσότητα και τη θέση των ειδών, καθώς και ειδοποιήσεις για χαμηλό απόθεμα. Σε πραγματικό χρόνο
5 Δημιουργία Παραγγελίας Δημιουργία και αποστολή παραγγελίας προς τον προμηθευτή όταν υπάρχει ανεπαρκές απόθεμα. 1 εργάσιμη ημέρα
6 Παραλαβή Παραγγελίας Παραλαβή ειδών από τον προμηθευτή, έλεγχος ποσότητας και ποιότητας, και ενημέρωση του αποθέματος. 2-3 ώρες
7 Ενημέρωση Τοποθεσίας Ειδών Καταχώριση ή αλλαγή θέσης των ειδών εντός της αποθήκης (π.χ., διάδρομος, ράφι). 30 λεπτά
8 Αναφορές Κινήσεων και Αποθέματος Δημιουργία αναφορών για τις κινήσεις ειδών, τη διαθεσιμότητα και τη συνολική κατάσταση της αποθήκης. 1-2 ώρες
9 Διαχείριση Ειδοποιήσεων Ενημέρωση του διαχειριστή για αιτήματα χρηστών, χαμηλό απόθεμα ή απορρίψεις αιτημάτων. Σε πραγματικό χρόνο

BPMN Διάγραμμα

Απεικόνιση τμήματος της διαδικασίας σε

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

1.      Όλες οι διευθύνσεις & τα αυτοτελή τμήματα της Περιφερειακής Ενότητας για τον ορισμό του χρήστη και την υποβολή αιτημάτων εισαγωγής

2.      Τμήμα Προμηθειών, για τον ορισμό του διαχειριστή, την καταγραφή παραγγελιών και τη διαχείριση συμβάσεων

3.      Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστικής & Ταμειακής Διαχείρισης, για την χρηματοδότηση των προμηθειών

4.      Τμήμα Ελέγχου & Εκκαθάρισης Δαπανών, για την έγκριση της δαπάνης

5.      Εσωτερικού Ελέγχου για τον έλεγχο της διαφάνειας και την ορθότητα των διαδικασιών

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

1.      Ιδιωτικοί φορείς (προμηθευτές)

2.      ΑΑΔΕ (έκδοση τιμολογίου, φορολογική ενημερότητα)

3.      ΕΦΚΑ (ασφαλιστική ενημερότητα)

4.      Τράπεζες (ηλεκτρονική πληρωμή)

Μητρώα που τηρούνται

1.      Μητρώο Αποθεμάτων,

2.      Μητρώο Κινήσεων Αποθήκης,

3.      Μητρώο Αιτημάτων

4.      Μητρώο Παραγγελιών,

5.      Μητρώο Προμηθευτών

6.      Μητρώο Ειδοποιήσεων και Αναφορών.