Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Βήματα Διαδικασίας"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Κατηγοριοποίηση)
(Λεπτομέρειες)
Γραμμή 23: Γραμμή 23:
  
 
==Λεπτομέρειες==
 
==Λεπτομέρειες==
#  - ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ /ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ Η’ ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ‘Η ΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
+
#  - Στο θεσμικό πλαίσιο/ Διοικητική πρακτική καταγράφεται με λεπτομέρεια ή το θεσμικό πλαίσο ή αν αποτελεί διοικητική πρακτική
#  - ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΝΑ ΒΗΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
+
#  - Στά σημεία ελέγχου συμπληρώνοννται εξαντλητικά όλες οι περιπτώσεις ανά βήμα διαδικασίας
# – ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ (Π.Χ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΟΣΟΥ)
+
# – Σε περίπτωση κόστους συμπληρώστε με κάθε λεπτομέρεια (Π.Χ. Διαδικασία επιστροφής ποσού)
# - ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΘΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ  ΦΟΡΕΙΣ Η’ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
+
# - Σε περίπτωση που για να διεκπεραιωθεί η διαδικασία υπάρχουν και άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς ή εμπλέκεται άλλη υπηρεσία του φορέα μας, στη στήλη συμπληρώστε με λεπτομέρεια τον τίτλο της υπηρεσίας.
# – ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ Η’ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
+
# – Συμπληρώνονται όλες οι ενδιάμεσες ή δευτερεύουσες διαδικασίες
# - ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΒΗΜΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ (ΧΕΙΡΟΝΑΚΤΙΚΟΣ Η’ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ), ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΒΗΜΑ ΣΕ ΒΗΜΑ
+
# - Για κάθε βήμα συμπληρώστε τον τρόπο διεκπεραίωσης (Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός) που μπορεί να είναι διαφορετικός από βήμα σε βήμα.
  
 
[[Κατηγορία:Οδηγίες για τους υπάλληλους]]
 
[[Κατηγορία:Οδηγίες για τους υπάλληλους]]

Αναθεώρηση της 12:43, 2 Ιουλίου 2015

Τα Βήματα Διαδικασίας είναι συμβουλετικό λήμμα που αφορά στο είδος και στη σειρά των ενεργειών του αρμόδιου υπαλλήλου για τη διεκπεραίωση μιας διαδικασίας.

Κατηγοριοποίηση

Τα βήματα διαδικασίας πρέπει να είναι κατηγοριοποιημένα: Σύνταξη εγγράφου, Αναζήτηση δικαιολογητικού κλπ, Παρατίθεται ενδεικτική λίστα βημάτων:

  • Σύνταξη εγγράφου
  • Υπογραφή εγγράφου
  • Έλεγχος
  • Διαβίβαση εγγράφου ή φακέλου (Εσωτερικά σε άλλη υπηρεσία του φορέα μας ή εξωτερικά σε άλλο εμπλεκόμενο φορέα ή επιχείρηση ή πολίτη)
  • Αρχειοθέτηση
  • Πρωτοκόλληση
  • Ειδοποίηση (Σε άλλο εμπλεκόμενο φορέα ή επιχείρηση ή πολίτη)
  • Αναζήτηση δικαιολογητικού
  • Κατάθεση δικαιολογητικού

Οι εμπλεκόμενοι

Το κάθε βήμα να έχει αυστηρά μόνον έναν εμπλεκόμενο. Μόνο στις περιπτώσεις αναζήτησης εγγράφου συμπληρώνεται ο αναζητών το έγγραφο και ο εκδότης του εγγράφου. π.χ.

  • Βήμα 5 : ΥΠΟΓΡΑΦΉ ΕΓΓΡΆΦΟΥ/ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΙΣΤ. ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ
  • Βήμα 6 : ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΓΙΑ  ΥΠΟΓΡΑΦΉ /ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ
  • Βήμα 7 : ΥΠΟΓΡΑΦΉ ΕΓΓΡΑΦΟΥ /ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΙΣΤ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
  • Βήμα 8 : ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΟΥ /ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔιΜΗΔ

Λεπτομέρειες

  1.  - Στο θεσμικό πλαίσιο/ Διοικητική πρακτική καταγράφεται με λεπτομέρεια ή το θεσμικό πλαίσο ή αν αποτελεί διοικητική πρακτική
  2.  - Στά σημεία ελέγχου συμπληρώνοννται εξαντλητικά όλες οι περιπτώσεις ανά βήμα διαδικασίας
  3. – Σε περίπτωση κόστους συμπληρώστε με κάθε λεπτομέρεια (Π.Χ. Διαδικασία επιστροφής ποσού)
  4. - Σε περίπτωση που για να διεκπεραιωθεί η διαδικασία υπάρχουν και άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς ή εμπλέκεται άλλη υπηρεσία του φορέα μας, στη στήλη συμπληρώστε με λεπτομέρεια τον τίτλο της υπηρεσίας.
  5. – Συμπληρώνονται όλες οι ενδιάμεσες ή δευτερεύουσες διαδικασίες
  6. - Για κάθε βήμα συμπληρώστε τον τρόπο διεκπεραίωσης (Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός) που μπορεί να είναι διαφορετικός από βήμα σε βήμα.