Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Συζήτηση:Παλαιός Πίνακας υπηρεσιών"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 +
Όπως παρουσιάζεται και στο σεμινάριο τα βήματα καταχώρισης και δημιουργίας ενός λήμματος:
 +
 +
 
Τα βήματα λοιπόν είναι:
 
Τα βήματα λοιπόν είναι:
  
*Επιλογή μιας υπηρεσίας και εισαγωγή του τίτλου της στην αναζήτηση. (ο τίτλος θα πρέπει να είναι συμβατός με το νομικό πλαίσιο)
+
*Καταχώριση του πλήρη και ακριβή τίτλου σύμφωνα με τη νομοθεσία και εισαγωγή του στην αναζήτηση. (ο τίτλος θα πρέπει να είναι πλήρης και όπως αναγράφεται στην ισχύουσα νομοθεσία)
  
*Επιλογή του κόκκινου συνδέσμου που εμφανίζεται
+
*Επιλογή του κόκκινου συνδέσμου που εμφανίζεται στην περίπτωση που η υπηρεσία δεν είναι ήδη καταχωρημένη
  
*Άνοιγμα ενός δεύτερου wiki -ellak και αντιγραφή του προτύπου περιεχομένου στο αρχικό παράθυρο wiki. Αποθήκευση και εκ νέου αναζήτηση της υπηρεσίας που μόλις ανοίξαμε.
+
*Άνοιγμα σε διαφορετικό παράθυρο ενός δεύτερου wiki -ellak. Γράφουμε "Πίνακας πληροφοριών" στην αναζήτηση και πηγαίνοντας "επεξεργασία" αντιγράφουμε όλο το περιεχόμενο  στο αρχικό παράθυρο wiki (στο σημείο που είχαμε ανοίξει το παράθυρο του λήμματος). Αποθήκευση και εκ νέου εύρεση πατώντας τον τίτλο της υπηρεσίας που μόλις ανοίξαμε.
  
 
Στο λήμμα που μόλις ανοίξαμε προσθέτουμε:
 
Στο λήμμα που μόλις ανοίξαμε προσθέτουμε:
  
1. Συνοπτική περιγραφή της υπηρεσίας (στα περισσότερα λήμματα που έχουν ανοιχθεί μέχρι τώρα δεν έχει προστεθεί)
+
1. Συνοπτική περιγραφή της υπηρεσίας και σχετική νομοθεσία και τρόπος διεκπεραίωσης (στα περισσότερα λήμματα που έχουν ανοιχθεί μέχρι τώρα δεν έχει προστεθεί)
  
2. Φορείς/αρμόδια διεύθυνση που παρέχουν την υπηρεσία με βάση τον Καλλικράτη, Νόμος, Άρθρο. (κι εδώ σε αρκετά λήμματα υπάρχει έλλειψη με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κατηγοριοποιηθούν στη σωστή διεύθυνση οι υπηρεσίες). Παράδειγμα εδώ.
+
Πατάμε στο πρότυπο που βρίσκεται δεξιά για να εισαγάγουμε τις βασικές πληροφορίες του λήμματος:
 +
2. Ποιοι παρέχουν την υπηρεσία και σε ποιούς παρέχεται, νομοθετικό πλαίσιο, κόστος, χρόνος. (κι εδώ σε αρκετά λήμματα υπάρχει έλλειψη με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κατηγοριοποιηθούν στη σωστή διεύθυνση οι υπηρεσίες). Παράδειγμα εδώ.
  
3. Σχετική Νομοθεσία και Κανονιστικές Πράξεις (υπάρχει σε μεγάλη πληρότητα αλλά λείπουν οι νόμοι). Δείτε εδώ παράδειγμα υπηρεσίας που παρέχει ενδελεχώς αυτές τις πληροφορίες.
+
3.
 
4. Έντυπο αίτησης της υπηρεσίας & παράβολα που απαιτούνται και που/πως καταβάλλονται
 
4. Έντυπο αίτησης της υπηρεσίας & παράβολα που απαιτούνται και που/πως καταβάλλονται
  

Αναθεώρηση της 14:36, 11 Σεπτεμβρίου 2015

Όπως παρουσιάζεται και στο σεμινάριο τα βήματα καταχώρισης και δημιουργίας ενός λήμματος:


Τα βήματα λοιπόν είναι:

  • Καταχώριση του πλήρη και ακριβή τίτλου σύμφωνα με τη νομοθεσία και εισαγωγή του στην αναζήτηση. (ο τίτλος θα πρέπει να είναι πλήρης και όπως αναγράφεται στην ισχύουσα νομοθεσία)
  • Επιλογή του κόκκινου συνδέσμου που εμφανίζεται στην περίπτωση που η υπηρεσία δεν είναι ήδη καταχωρημένη
  • Άνοιγμα σε διαφορετικό παράθυρο ενός δεύτερου wiki -ellak. Γράφουμε "Πίνακας πληροφοριών" στην αναζήτηση και πηγαίνοντας "επεξεργασία" αντιγράφουμε όλο το περιεχόμενο στο αρχικό παράθυρο wiki (στο σημείο που είχαμε ανοίξει το παράθυρο του λήμματος). Αποθήκευση και εκ νέου εύρεση πατώντας τον τίτλο της υπηρεσίας που μόλις ανοίξαμε.

Στο λήμμα που μόλις ανοίξαμε προσθέτουμε:

1. Συνοπτική περιγραφή της υπηρεσίας και σχετική νομοθεσία και τρόπος διεκπεραίωσης (στα περισσότερα λήμματα που έχουν ανοιχθεί μέχρι τώρα δεν έχει προστεθεί)

Πατάμε στο πρότυπο που βρίσκεται δεξιά για να εισαγάγουμε τις βασικές πληροφορίες του λήμματος: 2. Ποιοι παρέχουν την υπηρεσία και σε ποιούς παρέχεται, νομοθετικό πλαίσιο, κόστος, χρόνος. (κι εδώ σε αρκετά λήμματα υπάρχει έλλειψη με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κατηγοριοποιηθούν στη σωστή διεύθυνση οι υπηρεσίες). Παράδειγμα εδώ.

3. 4. Έντυπο αίτησης της υπηρεσίας & παράβολα που απαιτούνται και που/πως καταβάλλονται

5. Προαπαιτούμενα έγγραφα για διεκπεραίωση της αίτησης (μικρές ελλείψεις)

6. Βήματα/ενέργειες για διεκπεραίωση παροχής (σε αρκετά λήμματα δεν υπάρχουν καν τα βήματα). Παράδειγμα εδώ.

7. Έντυπο υπόδειγμα απόφασης παροχής υπηρεσίας. (Επίσης λείπει στα περισσότερα λήμματα)

Θα ήθελα επίσης να σας αναφέρω ότι στην αρχική σελίδα στην επιλογή <<Βοήθεια>> υπάρχει ένας σύνδεσμος που σας οδηγεί σε λήμματα που έχουν ανοιχθεί μεν αλλά ή δεν έχουν καθόλου περιεχόμενο ή έχουν ελλιπές. Θα θέλαμε να ασχοληθείτε και να γεμίσετε τα όποια κενά. Τέλος θα ήθελα να σας υπενθυμίσω τη δυνατότητα να ανεβάσετε νόμους από την επιλογή <<ανέβασμα αρχείου>> ώστε να υπάρχει πλήρης τεκμηρίωση για κάθε λήμμα.