Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Βλάβη υλικού νέας τεχνολογίας"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 7: Γραμμή 7:
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
 
|Από ποιους παρέχεται =[[περιφέρεια|κατά τόπους περιφέρειες]]   
 
|Από ποιους παρέχεται =[[περιφέρεια|κατά τόπους περιφέρειες]]   
|Σε ποιους παρέχεται =  Πολίτες
+
|Σε ποιους παρέχεται =  Υπαλλήλους της περιφέρειας
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   

Αναθεώρηση της 14:49, 19 Νοεμβρίου 2015

Βλάβη υλικού νέας τεχνολογίας
Από ποιους παρέχεται κατά τόπους περιφέρειες
Σε ποιους παρέχεται Υπαλλήλους της περιφέρειας
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Σε περίπτωση που παρουσιατεί κάποια (οποιαδήποτε) βλάβη σε κάποιον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή ή περιφερειακή συσκευή νέας τεχνολογίας.

Σχετική Νομοθεσία

Ο Οργανισμός της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Π.Δ. 146/2010 (ΦΕΚ 239/27-12-2010).

Τρόπος διεκπεραίωσης

Τρόπος υποβολής: χειρόγραφο. (στα πλαίσια λειτουργίας της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης : ηλεκτρονικά)

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Υπηρεσιακό Σημείωμα του Υπαλλήλου που έχει το πρόβλημα Κατάθεση από τον ενδιαφερόμενο υπάλληλο

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.