Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Βλάβη υλικού νέας τεχνολογίας"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Διαδικασίες)
(Διαδικασίες)
Γραμμή 65: Γραμμή 65:
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
 +
|Σε περίπτωση που δεν μπορεί να επιδιορθωθεί η βλάβη από το τεχνικό προσωπικό της Υπηρεσίας μας, αναζήτηση συνδρομής εξωτερικού συνεργάτη-ειδικού και κοστολόγηση εργασιών.
 
|
 
|
|
+
|Τεχνικός Υπάλληλος
|
+
|Ελάχιστος χρόνος αναμονής: 1 εβδομάδα
|
 
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
 +
|Εάν το κόστος επισκευής του υλικού είναι ασύμφωρο, ενημερώνεται εγγράφως το Τμήμα Προμηθειών και Υλικού της Δ/νσης Διοικητικού-Οικονομικού και το υλικό πάει για καταστροφή - ανακύκλωση.
 
|
 
|
|
+
|Ο Προϊστάμενος του Τμήματος
|
+
|Αυθημερόν
|
 
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6

Αναθεώρηση της 15:23, 19 Νοεμβρίου 2015

Βλάβη υλικού νέας τεχνολογίας
Από ποιους παρέχεται κατά τόπους περιφέρειες
Σε ποιους παρέχεται Υπαλλήλους της περιφέρειας
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Σε περίπτωση που παρουσιατεί κάποια (οποιαδήποτε) βλάβη σε κάποιον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή ή περιφερειακή συσκευή νέας τεχνολογίας.

Σχετική Νομοθεσία

Ο Οργανισμός της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Π.Δ. 146/2010 (ΦΕΚ 239/27-12-2010).

Τρόπος διεκπεραίωσης

Τρόπος υποβολής: χειρόγραφο. (στα πλαίσια λειτουργίας της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης : ηλεκτρονικά)

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Υπηρεσιακό Σημείωμα του Υπαλλήλου που έχει το πρόβλημα Κατάθεση από τον ενδιαφερόμενο υπάλληλο

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Καταχώρηση του αιτήματος στο βιβλίο εργασιών της Υπηρεσίας Ο Προϊστάμενος του Τμήματος χρεώνει το αίτημα σε Τεχνικό Υπάλληλο Αυθημερόν
2 Έλεγχος του υλικού και προσπάθεια επιδιόρθωσης επί τόπου. Τεχνικός Υπάλληλος Αυθημερόν
3 Εάν δεν ήταν εφικτή η επί τόπου διόρθωσης, το υλικό μεταφέρεται στο εργαστήριο της Υπηρεσίας. Τεχνικός Υπάλληλος Ανάλογα την βλάβη (αναμονή ανταλλακτικών, φορμάρισμα, κλπ)
4 Σε περίπτωση που δεν μπορεί να επιδιορθωθεί η βλάβη από το τεχνικό προσωπικό της Υπηρεσίας μας, αναζήτηση συνδρομής εξωτερικού συνεργάτη-ειδικού και κοστολόγηση εργασιών. Τεχνικός Υπάλληλος Ελάχιστος χρόνος αναμονής: 1 εβδομάδα
5 Εάν το κόστος επισκευής του υλικού είναι ασύμφωρο, ενημερώνεται εγγράφως το Τμήμα Προμηθειών και Υλικού της Δ/νσης Διοικητικού-Οικονομικού και το υλικό πάει για καταστροφή - ανακύκλωση. Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Αυθημερόν
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.