Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Απόφαση συγκρότησης επιτροπών ελέγχου & παραλαβής δράσεων Επιχειρησιακών Προγραμμάτων"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Περιγραφή Υπηρεσίας)
Γραμμή 15: Γραμμή 15:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Η συγκρότηση των επιτροπών ελέγχου και παραλαβής δράσεων των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων των Οργανώσεων - Ομάδων Παραγωγών πραγματοποιείται στα πλαίσια της Ενωσιακής (Κοινή Αγροτική Πολιτική) και Εθνικής νομοθεσίας, προκειμένου οι αναγνωρισμένες Οργανώσεις - Ομάδες Παραγωγών (Ο.Π.)  να κάνουν χρήση των μέτρων στήριξης και των επιχειρησιακών προγραμμάτων. Συγκροτείται σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα (πρώην Νομαρχία) και έργο τους είναι: α) για την πρώτη επιτροπή, η  παρακολούθηση και ο έλεγχος της λειτουργίας των Ο.Π. της περιοχής αρμοδιότητας τους και ο έλεγχος των αιτήσεων των επιχειρησιακών προγραμμάτων και η σύνταξη σχετικής εισήγησης, β) για τη δεύτερη επιτροπή, ο έλεγχος των υποβαλλομένων αιτήσεων ενίσχυσης, η παραλαβή των δράσεων των ΕΠ και η σύνταξη σχετικού πρακτικού.
+
Η συγκρότηση των επιτροπών ελέγχου και παραλαβής δράσεων των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (Ε.Π.) των Οργανώσεων - Ομάδων Παραγωγών (Ο.Π.) πραγματοποιείται στα πλαίσια της Ενωσιακής (Κοινή Αγροτική Πολιτική) και Εθνικής νομοθεσίας, προκειμένου οι αναγνωρισμένες (Ο.Π.)  να κάνουν χρήση των μέτρων στήριξης και των επιχειρησιακών προγραμμάτων. Συγκροτείται σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα (πρώην Νομαρχία) και έργο τους είναι: α) για την πρώτη επιτροπή, η  παρακολούθηση και ο έλεγχος της λειτουργίας των Ο.Π. της περιοχής αρμοδιότητας τους και ο έλεγχος των αιτήσεων των επιχειρησιακών προγραμμάτων, β) για τη δεύτερη επιτροπή, ο έλεγχος των υποβαλλομένων αιτήσεων ενίσχυσης και η παραλαβή των δράσεων των Ε.Π.
  
 
Τα μέλη αυτή της δεύτερης  επιτροπής είναι διαφορετικά από τα μέλη της πρώτης επιτροπής.
 
Τα μέλη αυτή της δεύτερης  επιτροπής είναι διαφορετικά από τα μέλη της πρώτης επιτροπής.

Αναθεώρηση της 16:03, 19 Νοεμβρίου 2015

Απόφαση συγκρότησης επιτροπών ελέγχου & παραλαβής δράσεων Επιχειρησιακών Προγραμμάτων
Από ποιους παρέχεται κατά τόπους περιφέρειες
Σε ποιους παρέχεται Εσωτερική διαδικασία
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Η συγκρότηση των επιτροπών ελέγχου και παραλαβής δράσεων των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (Ε.Π.) των Οργανώσεων - Ομάδων Παραγωγών (Ο.Π.) πραγματοποιείται στα πλαίσια της Ενωσιακής (Κοινή Αγροτική Πολιτική) και Εθνικής νομοθεσίας, προκειμένου οι αναγνωρισμένες (Ο.Π.) να κάνουν χρήση των μέτρων στήριξης και των επιχειρησιακών προγραμμάτων. Συγκροτείται σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα (πρώην Νομαρχία) και έργο τους είναι: α) για την πρώτη επιτροπή, η παρακολούθηση και ο έλεγχος της λειτουργίας των Ο.Π. της περιοχής αρμοδιότητας τους και ο έλεγχος των αιτήσεων των επιχειρησιακών προγραμμάτων, β) για τη δεύτερη επιτροπή, ο έλεγχος των υποβαλλομένων αιτήσεων ενίσχυσης και η παραλαβή των δράσεων των Ε.Π.

Τα μέλη αυτή της δεύτερης επιτροπής είναι διαφορετικά από τα μέλη της πρώτης επιτροπής.

Σχετική Νομοθεσία

  • ΥΑ 286886/22-4-2009 Άρθρο 4 παρ.3
  • ΚΥΑ 266355/11-2-200 άρθρο 27, όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την ΚΥΑ 278226/7-6-2010
  • Καν.(EE)1308/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου
  • Καν. (ΕΕ) 499/2014 της Επιτροπής
  • Καν. (ΕΕ) 543/2011 της Επιτροπής

Τρόπος διεκπεραίωσης

Έντυπος

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Απόφαση συγκρότησης επιτροπών ελέγχου & παραλαβής δράσεων Επιχειρησιακών Προγραμμάτων

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Ορισμός εκπροσώπων Σύνταξη και αποστολή εγγράφου στη Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων και στον μεγαλύτερο Αγροτικό Συνεταιρισμό της Περιφερειακής Ενότητας για τον καθορισμό των εκπροσώπων Διοικητικός Υπάλληλος Γραμματείας 1 ημέρα
2 Αναμονή λήψης απαιτούμενων εγγράφων
3 Σύνταξη και έγκριση απόφασης Γνωστοποίηση υπαλλήλων μελών και Γραμματέα της Επιτροπής, σύνταξη απόφασης, υπογραφές από Προϊστάμενο Τμήματος και Προϊστάμενο Δ/νσης και αποστολή στην έδρα της Περιφέρειας Προϊστάμενος Τμήματος, Προϊστάμενος Δ/νσης και Διοικητικός Υπάλληλος Γραμματείας 1 ημέρα
4 Έγκριση απόφασης Έγκριση απόφασης - υπογραφές από Γεν. Δ/ντη και Περιφερειάρχη Γενικός Δ/ντής, Περιφερειάρχης 3-4 ημέρες
5 Δημοσιοποίηση απόφασης Ανάρτηση απόφασης στο διαύγεια, και αποστολή στα μέλη και τον Γραμματέα της επιτροπής για ενημέρωση. Διοικητικός Υπάλληλος Γραμματείας 1 ημέρα

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας