Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Συμβουλευτική Υποστήριξη Ανασφάλιστου Ασθενή"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Σχετική Νομοθεσία)
Γραμμή 15: Γραμμή 15:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Ο ασθενής εισάγεται στο νοσοκομείο κατά την εφημερία και νοσηλεύεται στη νοσηλευτική μονάδα. Ο έλεγχος της ασφαλιστικής ικανότητας γίνεται από το γραφείο κίνησης. Αν έχει ασφαλιστική ικανότητα ο ασθενής φεύγει από το νοσοκομείο μόλις ολοκληρωθεί η νοσηλεία του. Αν δεν έχει ασφαλιστική ικανότητα, ενημερώνεται από το τμήμα κοινωνικής υπηρεσίας για τις διαδικασίες και τα δικαιολογητικά που χρειάζεται να καταθέσει στην επιτροπή ανασφαλίστων του νοσοκομείου και στη διεύθυνση κοινωνικής πρόνοιας και φεύγει από το νοσοκομείο μόλις ολοκληρωθεί η νοσηλεία του.  
+
Ο ανασφάλιστος πολίτης μπορεί να αιτηθεί στην πρόνοια την έκδοση βιβλιαρίου οικονομικά αδυνάτων-ανασφάλιστων πολιτών  ή πιστοποιητικού κοινωνικής προστασίας, καταθέτοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά, ώστε να έχει τη δυνατότητα δωρεάν πρόσβασης στο νοσοκομείο σε περίπτωση που δεν δικαιούται ιατροφαρμακευτική περίθαλψη από τον ασφαλιστικό του φορέα. Επίσης έχουν συσταθεί στα νοσοκομεία της χώρας επιτροπές ανασφαλίστων,όπου  οι πολίτες οι οποίοι νοσηλεύονται και δεν έχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη από τον ασφαλιστικό τους φορέα, μπορούν να καταθέσουν αίτηση και τα δικαιολογητικά που είναι απαραίτητα για να αιτηθούν την δωρεάν νοσηλεία τους. Όταν η εισαγωγή είναι μέσω εφημερίας η αίτηση γίνεται μετά την εισαγωγή, όταν η εισαγωγή είναι μέσω των τακτικών εξωτερικών ιατρείων ή των μονάδων υγείας του Π.Ε.Δ.Υ. θα πρέπει πρώτα να εγκριθεί η αίτηση τους για δωρεάν νοσηλεία και μετά να γίνει η εισαγωγή στο νοσηλευτικό ίδρυμα.Η απόφαση για δωρεάν νοσηλεία λαμβάνεται από το διοικητικό συμβούλιο του νοσοκομείου.  
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
ΦΕΚ Β 1747 της 30/11/2006    , ΦΕΚ Β 1465 της 5/6/2014
+
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό  
 
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό  

Αναθεώρηση της 21:41, 6 Ιανουαρίου 2016

Συμβουλευτική Υποστήριξη Ανασφάλιστου Ασθενή
Από ποιους παρέχεται κατά τόπους περιφέρειες
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Ο ανασφάλιστος πολίτης μπορεί να αιτηθεί στην πρόνοια την έκδοση βιβλιαρίου οικονομικά αδυνάτων-ανασφάλιστων πολιτών ή πιστοποιητικού κοινωνικής προστασίας, καταθέτοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά, ώστε να έχει τη δυνατότητα δωρεάν πρόσβασης στο νοσοκομείο σε περίπτωση που δεν δικαιούται ιατροφαρμακευτική περίθαλψη από τον ασφαλιστικό του φορέα. Επίσης έχουν συσταθεί στα νοσοκομεία της χώρας επιτροπές ανασφαλίστων,όπου οι πολίτες οι οποίοι νοσηλεύονται και δεν έχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη από τον ασφαλιστικό τους φορέα, μπορούν να καταθέσουν αίτηση και τα δικαιολογητικά που είναι απαραίτητα για να αιτηθούν την δωρεάν νοσηλεία τους. Όταν η εισαγωγή είναι μέσω εφημερίας η αίτηση γίνεται μετά την εισαγωγή, όταν η εισαγωγή είναι μέσω των τακτικών εξωτερικών ιατρείων ή των μονάδων υγείας του Π.Ε.Δ.Υ. θα πρέπει πρώτα να εγκριθεί η αίτηση τους για δωρεάν νοσηλεία και μετά να γίνει η εισαγωγή στο νοσηλευτικό ίδρυμα.Η απόφαση για δωρεάν νοσηλεία λαμβάνεται από το διοικητικό συμβούλιο του νοσοκομείου.

Σχετική Νομοθεσία

Τρόπος διεκπεραίωσης

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 hyu
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.