Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Εξόφληση Χρηματικών Ενταλμάτων (Ειδική Ταμειακή Υπηρεσία)"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Περιγραφή Υπηρεσίας)
Γραμμή 15: Γραμμή 15:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.
+
Το Τμήμα του Δήμου που είναι υπεύθυνο για την εκάστοτε Σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ του Δήμου και του προμηθευτή, παραδίδει στο Λογιστήριο όλα τα σχετικά δικαιολογητικά και παραστατικά, προκειμένου να εκδοθεί ένα Χρηματικό Ένταλμα (ΧΕ). Στη συνέχεια, αφού αναρτηθεί το ΧΕ στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, στέλνεται στο Γραφείο Επιτρόπου προς έλεγχο νομιμότητας της δαπάνης (εντάλματα συμβάσεων άνω των 4.500,00€, εντάλματα που αφορούν σε οποιαδήποτε τροποποίηση όρων σύμβασης, υπέρβασης συμβατικής διάρκειας, κλπ). Εάν επικυρωθεί, παραδίδεται στο Γρ. Εξόδων της Ειδικής Ταμειακής Υπηρεσίας, προκειμένου να εξοφληθεί. Σε περίπτωση όμως που υπάρχουν κενά ή ασάφειες, ζητούνται περαιτέρω νομιμοποιητικά έγγραφα ή διευκρινήσεις ούτως ώστε να θεωρηθεί πλήρες και να επικυρωθεί. Εφόσον τελικά επικυρωθεί, αποστέλλεται στο Γρ. Εξόδων και παραλαμβάνεται από τον Ελεγκτή Εξόδων ώστε να εξοφληθεί.
 +
 
 +
Ο Ελεγκτής Εξόδων με τη σειρά του ελέγχει το ΧΕ και αν θεωρήσει ότι είναι σωστό, τότε αιτείται Φορολογική Ενημερότητα (για ποσά άνω των 1.500,00€) και Ασφαλιστική Ενημερότητα (για ποσά άνω των 3.000,00€) από τον Προμηθευτή και αφού αυτά προσκομιστούν, στη συνέχεια προχωρά στην εξόφληση του ΧΕ. Κατά τη διάρκεια του ελέγχου, μπορεί να ζητήσει από το Λογιστήριο περαιτέρω διευκρινήσεις ή νομιμοποιητικά έγγραφα, προκειμένου να θεωρηθεί ολοκληρωμένο το ΧΕ.
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".
+
Διατάξεις του άρθρου 38 του ΒΔ 17/5−15/6/1959 (άρθρο 51 παρ. 1 και 2 ΒΔ 17/5−15/6/1959 όπως ισχύει), (άρθρο 50 παρ. 1β και 60 παρ. 2 ΒΔ 17/5−15/6/1959 όπως ισχύει).
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό  
 
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό  
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
*Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht
 
 
 
== Δικαιολογητικά ==
 
== Δικαιολογητικά ==
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
 
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
!Α/Α
 
!Α/Α
Γραμμή 34: Γραμμή 31:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Φορολογική Ενημερότητα
|
+
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|
+
|Ασφαλιστική Ενημερότητα
|
+
|Αυταπάγγελτη Αναζήτηση
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|
+
|Τραπεζικός Λογαριασμός
|
+
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
|-
 
|4
 
|
 
|
 
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}

Αναθεώρηση της 21:37, 7 Φεβρουαρίου 2017

Εξόφληση Χρηματικών Ενταλμάτων (Ειδική Ταμειακή Υπηρεσία)
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Το Τμήμα του Δήμου που είναι υπεύθυνο για την εκάστοτε Σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ του Δήμου και του προμηθευτή, παραδίδει στο Λογιστήριο όλα τα σχετικά δικαιολογητικά και παραστατικά, προκειμένου να εκδοθεί ένα Χρηματικό Ένταλμα (ΧΕ). Στη συνέχεια, αφού αναρτηθεί το ΧΕ στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, στέλνεται στο Γραφείο Επιτρόπου προς έλεγχο νομιμότητας της δαπάνης (εντάλματα συμβάσεων άνω των 4.500,00€, εντάλματα που αφορούν σε οποιαδήποτε τροποποίηση όρων σύμβασης, υπέρβασης συμβατικής διάρκειας, κλπ). Εάν επικυρωθεί, παραδίδεται στο Γρ. Εξόδων της Ειδικής Ταμειακής Υπηρεσίας, προκειμένου να εξοφληθεί. Σε περίπτωση όμως που υπάρχουν κενά ή ασάφειες, ζητούνται περαιτέρω νομιμοποιητικά έγγραφα ή διευκρινήσεις ούτως ώστε να θεωρηθεί πλήρες και να επικυρωθεί. Εφόσον τελικά επικυρωθεί, αποστέλλεται στο Γρ. Εξόδων και παραλαμβάνεται από τον Ελεγκτή Εξόδων ώστε να εξοφληθεί.

Ο Ελεγκτής Εξόδων με τη σειρά του ελέγχει το ΧΕ και αν θεωρήσει ότι είναι σωστό, τότε αιτείται Φορολογική Ενημερότητα (για ποσά άνω των 1.500,00€) και Ασφαλιστική Ενημερότητα (για ποσά άνω των 3.000,00€) από τον Προμηθευτή και αφού αυτά προσκομιστούν, στη συνέχεια προχωρά στην εξόφληση του ΧΕ. Κατά τη διάρκεια του ελέγχου, μπορεί να ζητήσει από το Λογιστήριο περαιτέρω διευκρινήσεις ή νομιμοποιητικά έγγραφα, προκειμένου να θεωρηθεί ολοκληρωμένο το ΧΕ.

Σχετική Νομοθεσία

Διατάξεις του άρθρου 38 του ΒΔ 17/5−15/6/1959 (άρθρο 51 παρ. 1 και 2 ΒΔ 17/5−15/6/1959 όπως ισχύει), (άρθρο 50 παρ. 1β και 60 παρ. 2 ΒΔ 17/5−15/6/1959 όπως ισχύει).

Τρόπος διεκπεραίωσης

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Φορολογική Ενημερότητα Κατάθεση από τον Αιτούντα
2 Ασφαλιστική Ενημερότητα Αυταπάγγελτη Αναζήτηση
3 Τραπεζικός Λογαριασμός Κατάθεση από τον Αιτούντα

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.