Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Χειρισμός Καταγγελίας για τυχόν τέλεση πειθαρχικού παραπτώματος από εκπ/κούς Δ.Ε. (ΥΠΠΕΘ)"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Δικαιολογητικά)
Γραμμή 21: Γραμμή 21:
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
+
Έντυπα.
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
*Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht
+
*Δεν απαιτούνται.
  
 
== Δικαιολογητικά ==
 
== Δικαιολογητικά ==
Γραμμή 34: Γραμμή 34:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Καταγγελία/ αναφορά/αίτηση είτε επώνυμη είτε ανώνυμη.
|
 
|-
 
|2
 
|
 
|
 
|-
 
|3
 
|
 
|
 
|-
 
|4
 
|
 
|
 
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
 
|
 
|
 
|-
 
|-
Γραμμή 85: Γραμμή 49:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Αποστολή καταγγελίας είτε ταχυδρομικά είτε ηλεκτρονικά (φαξ ή email).
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 91: Γραμμή 55:
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
 +
|Παραλαβή καταγγελίας, πρωτοκόλληση και χρέωση στην αρμόδια Διεύθυνση.
 
|
 
|
|
+
|Τμήμα Πρωτοκόλλου
|
+
|1-2 ημέρες
|
 
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|  
+
|Χρέωση στο Τμήμα Δ'
|
 
|
 
 
|
 
|
 +
|Γραμματεία Δ/νσης Δ/σης Προσωπικού Δ.Ε.
 +
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
 +
|Χρέωση σε υπάλληλο του Τμήματος Δ'
 
|
 
|
|
+
|Προϊστάμενος Τμήματος Δ'
|
+
|Αυθημερόν
|
 
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
 +
|Διαβίβαση καταγγελίας στην αρμόδια Δ/νση Δ.Ε. ή Περιφ. Δ/νση ΠΕ & ΔΕ
 
|
 
|
|
+
|Υπάλληλος Τμήματος Δ'
|
+
|1-2 ημέρες
|
 
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6

Αναθεώρηση της 12:29, 22 Μαρτίου 2017

Χειρισμός Καταγγελίας για τυχόν τέλεση πειθαρχικού παραπτώματος από εκπ/κούς Δ.Ε. (ΥΠΠΕΘ)
Από ποιους παρέχεται Δ/νση Δ/σης Προσωπικού Δ.Ε.-Τμήμα Δ'
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 0
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.

Σχετική Νομοθεσία

Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".

Τρόπος διεκπεραίωσης

Έντυπα.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Δεν απαιτούνται.

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Καταγγελία/ αναφορά/αίτηση είτε επώνυμη είτε ανώνυμη.

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Αποστολή καταγγελίας είτε ταχυδρομικά είτε ηλεκτρονικά (φαξ ή email).
2 Παραλαβή καταγγελίας, πρωτοκόλληση και χρέωση στην αρμόδια Διεύθυνση. Τμήμα Πρωτοκόλλου 1-2 ημέρες
3 Χρέωση στο Τμήμα Δ' Γραμματεία Δ/νσης Δ/σης Προσωπικού Δ.Ε. 1 ημέρα
4 Χρέωση σε υπάλληλο του Τμήματος Δ' Προϊστάμενος Τμήματος Δ' Αυθημερόν
5 Διαβίβαση καταγγελίας στην αρμόδια Δ/νση Δ.Ε. ή Περιφ. Δ/νση ΠΕ & ΔΕ Υπάλληλος Τμήματος Δ' 1-2 ημέρες
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.