Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Χειρισμός Καταγγελίας για τυχόν τέλεση πειθαρχικού παραπτώματος από εκπ/κούς Δ.Ε. (ΥΠΠΕΘ)"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Περιγραφή Υπηρεσίας)
(Διαδικασίες)
 
Γραμμή 22: Γραμμή 22:
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
Η καταγγελία υποβάλλεται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικά στο κεντρικό πρωτόκολλο, ή ηλεκτρονικά μέσω email ή μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax).  
 
Η καταγγελία υποβάλλεται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικά στο κεντρικό πρωτόκολλο, ή ηλεκτρονικά μέσω email ή μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax).  
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
*Δεν απαιτούνται.
 
 
 
== Δικαιολογητικά ==
 
== Δικαιολογητικά ==
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
Γραμμή 77: Γραμμή 73:
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|Διαβίβαση καταγγελίας στον αρμόδιο πειθαρχικό προϊστάμενο καταγγελλόμενου (Διεύθυνση Δ.Ε. ή Περιφ. Δ/νση Π.Ε. & Δ.Ε.)
+
|Διαβίβαση καταγγελίας στον αρμόδιο πειθαρχικό προϊστάμενο καταγγελλόμενου (Διεύθυνση Δ.Ε. ή Περιφ. Δ/νση Π.Ε. & Δ.Ε.).
 
|
 
|
 
|Υπάλληλος Τμήματος Δ'
 
|Υπάλληλος Τμήματος Δ'
Γραμμή 83: Γραμμή 79:
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|Αναμονή απάντησης από Δ/νση ή Περιφ. Δ/νση μετά από διερεύνηση καταγγελίας (με όποιον τρόπο κρίνει ο πειθ. Προϊσταμένος, π.χ. ΕΔΕ ή προκαταρκτική εξέταση)
+
|Αναμονή απάντησης από Δ/νση ή Περιφ. Δ/νση μετά από διερεύνηση καταγγελίας (με όποιον τρόπο κρίνει ο πειθ. Προϊσταμένος, π.χ. ΕΔΕ ή προκαταρκτική εξέταση).
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 89: Γραμμή 85:
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|Αν διαπιστωθεί πειθαρχικό παράπτωμα, επιβάλλεται ποινή από πειθ. προϊστάμενο ή γίνεται παραπομπή εκπ/κού στο αρμόδιο Πειθαρχικό Συμβούλιο και ενημερώνεται η Υπηρεσία μας, ο ΓΕΔΔ, το ΣΕΕΔΔ και ο Περιφ. Δ/ντής (δυνατότητα άσκησης ένστασης εάν η ποινή κρίνεται επιεικής)  
+
|Αν διαπιστωθεί πειθαρχικό παράπτωμα, επιβάλλεται ποινή από πειθ. προϊστάμενο ή γίνεται παραπομπή εκπ/κού στο αρμόδιο Πειθαρχικό Συμβούλιο και ενημερώνεται η Υπηρεσία μας, ο ΓΕΔΔ, το ΣΕΕΔΔ και ο Περιφ. Δ/ντής (δυνατότητα άσκησης ένστασης εάν η ποινή κρίνεται επιεικής).
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 95: Γραμμή 91:
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
|Αν δεν διαπιστωθεί πειθαρχικό παράπτωμα, ενημερώνεται η Υπηρεσία μας και ο καταγγέλλων και τίθεται η υπόθεση στο αρχείο
+
|Αν δεν διαπιστωθεί πειθαρχικό παράπτωμα, ενημερώνεται η Υπηρεσία μας και ο καταγγέλλων και τίθεται η υπόθεση στο αρχείο.
|
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|14
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 168: Γραμμή 98:
 
|}
 
|}
  
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
+
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
  
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
+
Περιφερειακές Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης.
  
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
+
Διευθύνσεις Δ/θμιας Εκπ/σης.
  
 
[[Κατηγορία:Τμήμα Δ' - Πειθαρχικών Θεμάτων]]
 
[[Κατηγορία:Τμήμα Δ' - Πειθαρχικών Θεμάτων]]
 
[[Κατηγορία:Καταγγελίες (ΥΠΠΕΘ)]]
 
[[Κατηγορία:Καταγγελίες (ΥΠΠΕΘ)]]

Τελευταία αναθεώρηση της 12:47, 14 Ιουνίου 2017

Χειρισμός Καταγγελίας για τυχόν τέλεση πειθαρχικού παραπτώματος από εκπ/κούς Δ.Ε. (ΥΠΠΕΘ)
Από ποιους παρέχεται Δ/νση Δ/σης Προσωπικού Δ.Ε.-Τμήμα Δ'
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 0
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Χειρισμός καταγγελίας που αφορά στην διερεύνηση τυχόν τέλεσης πειθαρχικών παραπτωμάτων από εκπαιδευτικούς ή στελέχη Δ.Ε.

Σχετική Νομοθεσία

Ν. 2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α'/9-3-1999)

Τρόπος διεκπεραίωσης

Η καταγγελία υποβάλλεται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικά στο κεντρικό πρωτόκολλο, ή ηλεκτρονικά μέσω email ή μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax).

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Καταγγελία/ αναφορά/αίτηση είτε επώνυμη είτε ανώνυμη.

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Παραλαβή καταγγελίας. Ν.2690/1999 Υπάλληλος Τμήματος Πρωτοκόλου ή Υπάλληλος Τμήματος Πειθαρχικών Θεμάτων(για φαξ, email)
2 Πρωτοκόλληση καταγγελίας. Ν.2690/1999 Τμήμα Πρωτοκόλου Ελάχιστο
3 Χρέωση στην αρμόδια Δ/νση. Ν.2690/1999  Τμήμα Πρωτοκόλου
4 Χρέωση στο αρμόδιο Τμήμα. Γραμματεία Δ/νσης Δ/σης Προσ. Δ.Ε. Ελάχιστο
5 Χρέωση σε υπάλληλο Τμήματος. Προϊστάμενος Τμήματος Δ' Ελάχιστο
6 Διαβίβαση καταγγελίας στον αρμόδιο πειθαρχικό προϊστάμενο καταγγελλόμενου (Διεύθυνση Δ.Ε. ή Περιφ. Δ/νση Π.Ε. & Δ.Ε.). Υπάλληλος Τμήματος Δ' Εύλογο χρονικό διάστημα
7 Αναμονή απάντησης από Δ/νση ή Περιφ. Δ/νση μετά από διερεύνηση καταγγελίας (με όποιον τρόπο κρίνει ο πειθ. Προϊσταμένος, π.χ. ΕΔΕ ή προκαταρκτική εξέταση). Εύλογο χρονικό διάστημα (1 μήνα για προκαταρκτική  εξέταση, 2+1 για ΕΔΕ)
8 Αν διαπιστωθεί πειθαρχικό παράπτωμα, επιβάλλεται ποινή από πειθ. προϊστάμενο ή γίνεται παραπομπή εκπ/κού στο αρμόδιο Πειθαρχικό Συμβούλιο και ενημερώνεται η Υπηρεσία μας, ο ΓΕΔΔ, το ΣΕΕΔΔ και ο Περιφ. Δ/ντής (δυνατότητα άσκησης ένστασης εάν η ποινή κρίνεται επιεικής).
9 Αν δεν διαπιστωθεί πειθαρχικό παράπτωμα, ενημερώνεται η Υπηρεσία μας και ο καταγγέλλων και τίθεται η υπόθεση στο αρχείο.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Περιφερειακές Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης.

Διευθύνσεις Δ/θμιας Εκπ/σης.