Σύνταξη Προϋπολογισμού Εσόδων-Εξόδων

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Αναθεώρηση ως προς 09:53, 21 Ιουνίου 2017 από τον Maria theodorellou (Συζήτηση | συνεισφορές) (Ο Maria theodorellou μετακίνησε τη σελίδα Εκκαθάριση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής (τοπική αυτοδιοίκηση) στη [[Προϋπολογισμός (τοπική αυτοδιο...)
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Περιγραφή Υπηρεσίας

Τμήμα Λογιστηρίου, Εκκαθάρισης, Δαπανών και Περιουσίας Διεύθυνσης Οικονομικού

Σχετική Νομοθεσία

  • To Π.Δ. 80/2016 «περί Αναλήψεως Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες».
  • Τον Ν. 4270/2014 «Αρχές Δημοσιονομικής Διαχείρισης  και Εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/Ε.Ε.) Δημόσιο Λογιστικό και άλλες διατάξεις» όπως αυτός ισχύει.
  • Τον Ν. 3852/2010 « Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/Α) όπως αυτός ισχύει
  • Τον Ν. 3463/2006 «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» (ΦΕΚ 114/Α) όπως αυτός ισχύει.
  • Το Π.Δ. 471/1975 «περί Διαδικασίας της Εκκαθαρίσεως και Εντολής Πληρωμής των Εξόδων των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου της Επιλύσεως Ανακυπτουσών Αμφισβητήσεων μεταξύ Διατακτών και Υπηρεσιών Εκκαθάρισης και Εντολής Πληρωμής Δαπανών ως και περί του τύπου των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής» όπως αυτό ισχύει.
  • Το Ν.Δ. 496/1974 «περί Λογιστικού των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου» όπως αυτό ισχύει.

Τρόπος διεκπεραίωσης

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Τιμολογια πώλησης ή παροχής υπηρεσιών πρωτότυπα Έκδοση από προμηθευτή
2 Δελτία Αποστολής σε περίπτωση αγαθών
3 Δελτίο Εισαγωγής στην Αποθήκη σε αγαθά Τμήμα Προμηθειών Υλικού Εξοπλισμού και Υλικού
4 Πρωτόκολλο Ποιοτικής και Ποσοτικής Παραλαβής

σε εργασία

Τριμελής Επιτροπή Παραλαβής ορισμένη με Απόφαση Προέδρου μετά από Κληρωση
5 Βεβαίωση καλής εκτέλεσης για εργασία Τριμελής Επιτροπή ορισμένη με Απόφαση Προέδρου μετά από Κληρωση
6 Βεβαίωση καλής εκτέλεσης εργασίας Αρμόδια Διεύθυνση η οποία επιμεληθεί τη δαπάνη
7 Πράξεις Δ,Σ και Ε.Ε για έγκριση Αρμόδια Διεύθυνση
8 Όλα τα δικαιολογητικά που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία

όσον αφορά την διαδικασία των Προμηθειών για τα αγαθά ή τις εργασίες

Τμήμα Προμηθειών Υλικού Εξοπλισμού και Υλικού
9 Απόφασης Ανάληψη Υποχρέωσης Τμήμα Προυπολογισμού
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Έλεγχος όλων των δικαιολογητικών ως προς την πληρότητα και την νομιμότητά τους , επαλήθευση της δαπάνης και κανονικότητας ΠΔ 113/2010

ΒΔ 17/5-15/6/1959

Ν.3462/06 ΦΕΚ Α 114/2006

Εκκαθάριση Από μία ήμερα έως 20 ημέρες ανάλογα με την πληρότητα των δικαιολογητικών
2 Τα δικαιλοληγητικά συντάσσονται σε δύο αντίγραφα. ΒΔ 17/5-15/6/1959
3 Καταχωρούνται στο σύστημα τα πρωτότυπα παραστατικά και ταυτόχρονα ενημερώνεται η καρτέλα Γενικής Λογιστικής
4 Στα ΧΕΠ αναγράφονται:
  • Αύξοντας αριθμός,
  • Οι κωδικοί εξόδων
  • Ονοματεπώνυμο Δικαιούχου
  • Το ποσό κατά κωδικό εξόδου
  • Το συνολικό ποσό εντάλματος
Υπολογίζονται και καταχωρούνται οι κρατήσεις και ο αναλογούν φόρος κατά περίπτωση,και αναγράφεται η αιτιολογία πληρωμής ν. 4172/2013
5 Τα ΧΕΠ υπογράφονται από τον Εκκαθαριστή , Τμηματάρχη, Διευθυντή Οικονομικών και Πρόεδρο
6 Τα ΧΕΠ χωρίζονται δε δύο κατηγορίες αυτά που υπόκεινται σε προληπτικό έλεγχο και αυτά που δεν υπόκεινται ν. 6764/25-2-2005

ν. 1487/19-4-2000

ν. 3202/2003

Ελεγχτικό Συνέδριο 15 ημέρες
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Όλες οι Διευθύνσεις του Οργανισμού

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.