Βεβαίωση μη οφειλών

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Βεβαίωση μη οφειλών

Περιγραφή Υπηρεσίας

Βεβαίωση περί μη οφειλών ΤΑΠ

Σχετική Νομοθεσία

ΦΕΚ 896/Β΄/16.07.2002

Τρόπος διεκπεραίωσης

Πραγματοποιείται ηλεκτρονικά στο ΚΕΠ παρουσία του Πολίτη

Έντυπο που χρησιμοποιείται

  • Ηλεκτρονική Αίτηση στο ΚΕΠ

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση χορήγησης βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΤΟΥΝΤΑ
2 ΑΦΜ πολίτη ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΤΟΥΝΤΑ
3 Λογαριασμός ΔΕΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΤΟΥΝΤΑ
4
5
6
7
8
9
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΟ ΚΕΠ ΦΕΚ 896/Β΄/16.07.2002 ΚΕΠ 1 ΗΜΕΡΑ
2 ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΠ ΦΕΚ 896/Β΄/16.07.2002 ΚΕΠ
3 ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΚΕΠ ΦΕΚ 896/Β΄/16.07.2002 ΚΕΠ
4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΑΚΕΛΟΥ ΣΤΟ ΟΠΣ ΤΟ ΥΚΕΠ ΦΕΚ 896/Β΄/16.07.2002 ΚΕΠ
5 ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ ΣΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΦΟΡΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΠ ΦΕΚ 896/Β΄/16.07.2002 ΚΕΠ 2 ΗΜΕΡΕΣ
6 ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΠ ΦΕΚ 896/Β΄/16.07.2002 ΚΕΠ 1 ΗΜΕΡΑ
7 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΠ ΦΕΚ 896/Β΄/16.07.2002 ΚΕΠ 1 ΗΜΕΡΑ
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Μητρώα που τηρούνται

Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.