Απόφαση συγκρότησης επιτροπών ελέγχου & παραλαβής δράσεων Επιχειρησιακών Προγραμμάτων

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Αναθεώρηση ως προς 15:59, 19 Νοεμβρίου 2015 από τον Gvosko (Συζήτηση | συνεισφορές) (Περιγραφή Υπηρεσίας)
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Απόφαση συγκρότησης επιτροπών ελέγχου & παραλαβής δράσεων Επιχειρησιακών Προγραμμάτων
Από ποιους παρέχεται κατά τόπους περιφέρειες
Σε ποιους παρέχεται Εσωτερική διαδικασία
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Η συγκρότηση των επιτροπών ελέγχου και παραλαβής δράσεων των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων των Οργανώσεων - Ομάδων Παραγωγών πραγματοποιείται στα πλαίσια της Ενωσιακής (Κοινή Αγροτική Πολιτική) και Εθνικής νομοθεσίας, προκειμένου οι αναγνωρισμένες Οργανώσεις - Ομάδες Παραγωγών (Ο.Π.) να κάνουν χρήση των μέτρων στήριξης και των επιχειρησιακών προγραμμάτων. Συγκροτείται σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα (πρώην Νομαρχία) και έργο τους είναι: α) για την πρώτη επιτροπή, η παρακολούθηση και ο έλεγχος της λειτουργίας των Ο.Π. της περιοχής αρμοδιότητας τους και ο έλεγχος των αιτήσεων των επιχειρησιακών προγραμμάτων και η σύνταξη σχετικής εισήγησης, β) για τη δεύτερη επιτροπή, ο έλεγχος των υποβαλλομένων αιτήσεων ενίσχυσης, η παραλαβή των δράσεων των ΕΠ και η σύνταξη σχετικού πρακτικού.

Τα μέλη αυτή της δεύτερης επιτροπής είναι διαφορετικά από τα μέλη της πρώτης επιτροπής.

Σχετική Νομοθεσία

  • ΥΑ 286886/22-4-2009 Άρθρο 4 παρ.3
  • ΚΥΑ 266355/11-2-200 άρθρο 27, όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την ΚΥΑ 278226/7-6-2010
  • Καν.(EE)1308/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου
  • Καν. (ΕΕ) 499/2014 της Επιτροπής
  • Καν. (ΕΕ) 543/2011 της Επιτροπής

Τρόπος διεκπεραίωσης

Έντυπος

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Απόφαση συγκρότησης επιτροπών ελέγχου & παραλαβής δράσεων Επιχειρησιακών Προγραμμάτων

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Ορισμός εκπροσώπων Σύνταξη και αποστολή εγγράφου στη Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων και στον μεγαλύτερο Αγροτικό Συνεταιρισμό της Περιφερειακής Ενότητας για τον καθορισμό των εκπροσώπων Διοικητικός Υπάλληλος Γραμματείας 1 ημέρα
2 Αναμονή λήψης απαιτούμενων εγγράφων
3 Σύνταξη και έγκριση απόφασης Γνωστοποίηση υπαλλήλων μελών και Γραμματέα της Επιτροπής, σύνταξη απόφασης, υπογραφές από Προϊστάμενο Τμήματος και Προϊστάμενο Δ/νσης και αποστολή στην έδρα της Περιφέρειας Προϊστάμενος Τμήματος, Προϊστάμενος Δ/νσης και Διοικητικός Υπάλληλος Γραμματείας 1 ημέρα
4 Έγκριση απόφασης Έγκριση απόφασης - υπογραφές από Γεν. Δ/ντη και Περιφερειάρχη Γενικός Δ/ντής, Περιφερειάρχης 3-4 ημέρες
5 Δημοσιοποίηση απόφασης Ανάρτηση απόφασης στο διαύγεια, και αποστολή στα μέλη και τον Γραμματέα της επιτροπής για ενημέρωση. Διοικητικός Υπάλληλος Γραμματείας 1 ημέρα

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας